Schavot Dag 6 - What's This?

Buon Natale!
Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Schavot Dag 6 - What's This?

Bericht door Mark »

@thijs

Wat eigenlijk wel grappig is, je hebt zelfs op dag 2 gezegd dat je op Wouter had gestemd. en dat je zelf ge stem had gewijzigd.
dus wat jij nu allemaal zegt BS.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Schavot Dag 6 - What's This?

Bericht door NynkeB »

Verrassing verrassing, mijn stem zal naar Thijs gaan. Buiten het feit dat ik zeer goed kan begrijpen dat hij niet meer op mijn opmerkingen uit mijn meest recente post gereageerd heeft, kan ik totaal niet bij bepaalde keuzes die hij gemaakt heeft (mocht je geïnteresseerd zijn, die heb ik hiervoor toegelicht ;-) ).
Ik zie hem (zoals ik van hem gewend ben) uitdagend spelen (zowel bij het verborgen houden van stemmen, als bij het vrijgeven van zijn stemgedrag). Echter komen hier een aantal haken en ogen bij kijken door zijn onverklaarbare keuzes, prefect gekozen momenten van indekken en het maken van (in mijn ogen) onredelijke punten wat betreft welke dingen in zijn ‘voordeel’ zouden hebben gewerkt.

En ja, ik blijf Belle ook deels verdacht vinden. Desalniettemin, nu bijna iedereen bizar snel op haar duikt, krijg ik ook daar weer gekke vibes van. Anyhoe, Thijs blijf ik onlosmakelijk verdachter vinden. Zeker gezien het bij Belle meer een gevoelsmatig aspect is, en het bij Thijs meer dingen zijn die ik kan 'tastbaar' kan aanwijzen. Aan dit 'tastbare' leg ik, zeker in dit stadium van het spel, toch de prioriteit.

Gesloten

Terug naar “Spel 14 - Italiaanse Kerst”