Dag 6 - Sleigh Ride

Buon Natale!
Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 6 - Sleigh Ride

Bericht door Mark »

Djamila schreef:
06 jan 2021, 15:33
@ Mark
Hoe kwam je er trouwens op dat Nynke en mijn gedrag niet kloppen :lol:
Moeten we het even over jouw geheimzinnige gedrag hebben :chinrub:

Ik ben overigens nog niet van overtuigd dat Mark spion is. Kan ook makkelijk een truse zijn van Maaike om hem te redden. Alweer.
niet perse dat jullie gedrag niet kloppen maar jullie stemmen zijn appart met zijn 2e.
wat jullie hebben vertelt.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 6 - Sleigh Ride

Bericht door Djamila »

Mark schreef:
06 jan 2021, 15:42
Djamila schreef:
06 jan 2021, 15:33
@ Mark
Hoe kwam je er trouwens op dat Nynke en mijn gedrag niet kloppen :lol:
Moeten we het even over jouw geheimzinnige gedrag hebben :chinrub:

Ik ben overigens nog niet van overtuigd dat Mark spion is. Kan ook makkelijk een truse zijn van Maaike om hem te redden. Alweer.
niet perse dat jullie gedrag niet kloppen maar jullie stemmen zijn appart met zijn 2e.
wat jullie hebben vertelt.
Hoezo zijn mijn stemmen apart? In tegenstelling tot anderen, heb ik tot nu toe altijd eerlijk verteld hoe ik ga stemmen/hoe ik heb gestemd. Jij bent dus geen spion. Ik weet dus naar wie mijn stem gaat vandaag :D

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 6 - Sleigh Ride

Bericht door NynkeB »

Thijs schreef:
05 jan 2021, 21:34
Belle mijn excuses... ik heb veel minder op jouw gestemd dan dat ik net heb doen geloven. Hieronder mijn echte stemmen :
schavot dag 5 Maaike op laatste moment geswitcht naar Mark
Dit vind ik een beetje gek, Thijs. Naar mij idee heb jij Maaike nooit verdacht (of kon ik het in ieder geval niet zo snel terug vinden) en heb je tot twee keer toe (ook aan het begin van schavot dag 5) aangegeven op Mark te gaan stemmen. Waarom geef je dan nu aan dat je eerst niet, maar pas later op Mark te hebben gestemd?
Waarbij je dus ofwel nu liegt over op wie je daadwerkelijk gestemd hebt (en daarmee enkel op Mark, waar Maaike nooit bij is komen kijken, gestemd hebt). Ofwel je ons nu een rad voor de ogen probeert te draaien door te doen alsof je 'twijfelde'/'je stem op het laatste moment toch heb gewisseld omdat je het écht niet wist'. Wat wat wat?? Hier snap ik dan dus geen Jota van ;-)

Om de boel maar weer eens even op scherp te zetten zal ik op Thijs stemmen. Mijn verdere argumenten voor deze stem (voor zover nodig) zal ik z.s.m laten weten, nu zit het enkel qua tijd een beetje krapjes! .

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 6 - Sleigh Ride

Bericht door NynkeB »

Mark schreef:
06 jan 2021, 15:42
Djamila schreef:
06 jan 2021, 15:33
@ Mark
Hoe kwam je er trouwens op dat Nynke en mijn gedrag niet kloppen :lol:
Moeten we het even over jouw geheimzinnige gedrag hebben :chinrub:

Ik ben overigens nog niet van overtuigd dat Mark spion is. Kan ook makkelijk een truse zijn van Maaike om hem te redden. Alweer.
niet perse dat jullie gedrag niet kloppen maar jullie stemmen zijn appart met zijn 2e.
wat jullie hebben vertelt.
Zoals net ook al door Djamila aangegeven: Mark, zou je dit even willen toelichten? Ik heb elke keer leuk aangegeven op wie ik wilde stemmen/op wie ik gestemd heb... Waar komt je opmerking in vredesnaam vandaan??

Edit: even een totaal niet lopende zin aangepast :lol:

Gesloten

Terug naar “Spel 14 - Italiaanse Kerst”