Nacht 6 - I Wonder as I Wander

Buon Natale!
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Nacht 6 - I Wonder as I Wander

Bericht door Hugo »

De twee verdachten werden naar de grote woonkamer gebracht, waar de twee overgebleven kerstbomen nog vrolijk fonkelden. De overgebleven familieleden gingen rondom staan, en snackten van een bord met kerstchocolaatjes, om toch nog enigszins in de goede stemming te blijven. "Wat moeten we met ze doen?" vroeg Nynke met volle mond. "We kunnen ze allebei het raam uit mieteren," suggereerde Thijs. Dit idee werd met enig enthousiasme begroet. "Maar wat als we de verkeerde pakken?" zei Lola. "Dan zitten we mooi met de gebakken stoofperen." Wederom instemmend gemompel. Zo stonden ze een tijdje, de opties te overwegen. Ze werden verstoord door gestommel vanuit de keuken. "Eten!" riep Matthijs, die een grote pan op tafel zetten. "We kunnen altijd later nog beslissen wat we met ze doen." De knorrende magen wonnen het van het gezonde verstand.

---
Cari famiglia,

De stemmen zijn geteld, en jullie zijn onzeker over wat te doen. Dat geeft niet, morgen weer een kans!

Voor nu gelden de deadlines:
Deadline 1: Heks, Huurmoordenaar, Wolven morgen, 4 januari, 20:00
Deadline 2: Heler dinsdag, 5 januari, 12:00

:santa:
Hugo
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Nacht 6 - I Wonder as I Wander

Bericht door Djamila »

Pfffffffffffffffffffffffffffffffffff
Meer heb ik niet te zeggen :lol:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 6 - I Wonder as I Wander

Bericht door Mark »

WOW.

okee Bedankt deels voor de mensen die mij altijd beschermen I LOVE YOU GUYS.

ik hoop dat mijn hoofd morgen wat minder draait. en dat ik dan even weer wat goed kan posten.
(kan iemand mij anders even een berichtje sturen voor als ik het vergeet. )
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Nacht 6 - I Wonder as I Wander

Bericht door Matthijs »

Meine gütte... :shrug:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 6 - I Wonder as I Wander

Bericht door NynkeB »

:chinrub: :chinrub: :chinrub:

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Nacht 6 - I Wonder as I Wander

Bericht door Matthijs »

Ik neem aan dat het gelijkspel is geworden. En in dat geval weet ik denk ik met 100% zekerheid dat er géén burgemeester in kan zitten! Want we zijn nog met 10 man toch? Dus dan hebben we een 5-5 split gehad, omdat iedereen gestemd heeft (neem ik aan). Dat betekent dat ik de burgemeester uit mijn vorige overzicht schrap. Daarmee plaats ik Thijs eerder richting wolf dan Nynke. :angel:
Welke rol daaraan vast komt te zitten, no clue. En of er dan nog een crimi-burger switch moet komen, ook geen idee maar dat boeit me even helemaal nada.
Kortom: dit resultaat geeft stiekem toch nog info!
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Nacht 6 - I Wonder as I Wander

Bericht door Lola »

Nou poeh poeh hè hè daar zijn we weer.

Nog RIP voor iedereen die is gestorven terwijl ik niet actief was! Ida Rosamunde, dat verklaart iig waarom Renate op dag 1 niet op het schavot is beland.

Djamila schreef:
31 dec 2020, 12:21
Lola is volgens mij ook geen goedje: ze zei dat ze in de nacht van alles zou zeggen, maar nog niks gezien. En Mark vertrouwt haar 100%; niemand weet waarom.
Sorry, maar wat is de correlatie tussen niks zeggen en niet goed zijn? Ik baal zelf ook enorm dat ik niet meer actief ben geweest, maar er gebeurt nu opeens van alles (waarschijnlijk een eigen woning, morgen eerste werkdag, en de feestdagen haalden me ook enorm uit de spel-mindset) waardoor mijn hoofd een beetje vol zit. Dan is bijlezen echt heel lastig.
Mark snap ik zelf inderdaad ook niet. Ik heb nu wel een soort theorie, hoewel die echt niet bepaald sterk is. Ik denk dat hij de spion zou kunnen zijn, en dus kan zien dat ik nog nooit heb gelogen over mijn stem. Maar het lijkt me ook wel weer erg sterk dat ik daar de enige in zou zijn. :lol: Maar Mark als crimineel zie ik in ieder geval wel. Dat hij er nog steeds in zit, en Bert er 'in zijn plaats' uitvloog, wijst er wat mij betreft op dat hij beschermd wordt door medeslechteriken.

Ik vind Thijs en Belle een opvallend duo. Ik denk dat zeker één van hen wel slecht is. Door hoe ze over elkaar posten, zie ik Belle en Maaike ook nog wel samen in het hol zitten. Tegelijk vind ik het typisch dat Thijs nog niet is opgegeten terwijl hij overdag erg weinig aan bod is gekomen. Dus ik weet het tussen deze twee nog niet zo.

Waarom Djamila Kayan zo ontzettend verdacht vind is me ontgaan, maar dat kan eraan liggen dat ik niet alles súperintensief heb gelezen omdat ik best wel wat had bij te lezen.

Ik heb deze dag in ieder geval gestemd op Mark, vanwege mijn gedachte over de spion. Ik was toen dus ook nog niet bijgelezen en dat was voor mij de meest 'zekere' baddie.
Erg jammer, want als ik in de tweede ronde op Maaike had gestemd was zij er dus denk ik uitgegaan, en ik vermoed nu toch ook wel dat zij wolf is. Ik denk dat er vandaag twee slechterikken op het schavot stonden, dus echt enorm balen dat ze er nu gewoon allebei nog in zitten, tsk.

Maaike schreef:
03 jan 2021, 20:04
Ik heb gisteren op Lola gestemd (theorietje uittesten dat ik wel toelicht als ik dit overleef)
Ik wil de redenering hierachter ook wel graag weten?

Ik vergeet vast van alles te zeggen, maar ik ben nu eindelijk bijgelezen, dus ik doe vanaf nu weer lekker mee. :)

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Nacht 6 - I Wonder as I Wander

Bericht door Kayan »

Frappant dit...

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Nacht 6 - I Wonder as I Wander

Bericht door Kayan »

Oh damn. Sad. Ik ben vergeten bij de 500 een screenshot te maken dat ik het ding was. Echt sad nu T.T

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Nacht 6 - I Wonder as I Wander

Bericht door Thijs »

Mark waar baseer je het op dat ik niet te vertrouwen ben... Begrijp er geen Jota van.
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gesloten

Terug naar “Spel 14 - Italiaanse Kerst”