Nacht 6 - I Wonder as I Wander

Buon Natale!
Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Nacht 6 - I Wonder as I Wander

Bericht door Matthijs »

Kayan schreef:
05 jan 2021, 01:26
Ik vermoed Djamila, Lola, Belle en misschien toch Mark..

Masr ik heb het hele spel al verkeerd gegokt, dus what de fuck do I know 😶
Ik denk oprecht niet dat Djamila in het hol zit. En waarom is Belle nou opeens wél wolf? Ik zie haar nog steeds hoogstens crimineel zijn? Ik denk dat we morgen nog 1 kans hebben/krijgen om een wolf uit te schakelen ofzo, als we nog met 9 overblijven. (Want dat schavot maakt ook niet uit als ze een meerderheid hebben) En dus zou ik bijna zeggen dat we open kaart moeten gaan spelen :lol:
Djamila schreef:
05 jan 2021, 00:25
Thijs schreef:
04 jan 2021, 23:09
Kayan en Djamilla ... Willen jullie elkaar even laten en gaan vertellen wie er volgens jullie nog meer in t wolven hol zitten.

Beste Lola waarom val je Wouter niet aan op zijn weinige posts die is daarin echt koning.
Ik heb dat sws al een paar keer aangegeven.
Maaike, Kayan, Mark, Belle en jij of Wouter.
Djamila dat is wel een héél groot hol :lol: Ik gok dat je daar de criminelen ook bij hebt? En waar haal jij Belle vandaan?
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Nacht 6 - I Wonder as I Wander

Bericht door Djamila »

Matthijs schreef:
05 jan 2021, 08:50
Kayan schreef:
05 jan 2021, 01:26
Ik vermoed Djamila, Lola, Belle en misschien toch Mark..

Masr ik heb het hele spel al verkeerd gegokt, dus what de fuck do I know 😶
Ik denk oprecht niet dat Djamila in het hol zit. En waarom is Belle nou opeens wél wolf? Ik zie haar nog steeds hoogstens crimineel zijn? Ik denk dat we morgen nog 1 kans hebben/krijgen om een wolf uit te schakelen ofzo, als we nog met 9 overblijven. (Want dat schavot maakt ook niet uit als ze een meerderheid hebben) En dus zou ik bijna zeggen dat we open kaart moeten gaan spelen :lol:
Djamila schreef:
05 jan 2021, 00:25
Thijs schreef:
04 jan 2021, 23:09
Kayan en Djamilla ... Willen jullie elkaar even laten en gaan vertellen wie er volgens jullie nog meer in t wolven hol zitten.

Beste Lola waarom val je Wouter niet aan op zijn weinige posts die is daarin echt koning.
Ik heb dat sws al een paar keer aangegeven.
Maaike, Kayan, Mark, Belle en jij of Wouter.
Djamila dat is wel een héél groot hol :lol: Ik gok dat je daar de criminelen ook bij hebt? En waar haal jij Belle vandaan?
Ook crimi's ja.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Nacht 6 - I Wonder as I Wander

Bericht door Djamila »

Kayan schreef:
05 jan 2021, 01:26
Ik vermoed Djamila, Lola, Belle en misschien toch Mark..

Masr ik heb het hele spel al verkeerd gegokt, dus what de fuck do I know 😶
'Misschien toch Mark' Vanwaar die twijfel nog :lol:
Ohnee, je probeert natuurlijk je maatje te verdedigen hè?

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Nacht 6 - I Wonder as I Wander

Bericht door Kayan »

Djamila schreef:
05 jan 2021, 09:09
Kayan schreef:
05 jan 2021, 01:26
Ik vermoed Djamila, Lola, Belle en misschien toch Mark..

Masr ik heb het hele spel al verkeerd gegokt, dus what de fuck do I know 😶
'Misschien toch Mark' Vanwaar die twijfel nog :lol:
Ohnee, je probeert natuurlijk je maatje te verdedigen hè?
Uiteraard. Dit is een Dubbele Bluf, want daar ben ik zo goed in :huh:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Nacht 6 - I Wonder as I Wander

Bericht door Lola »

Thijs schreef:
04 jan 2021, 10:09
Maar ik zou ook de vraag kunnen stellen waarom ben jij nog niet dood. Je maakt veel mooiere inhoudelijke post dan ik.
Met uitzondering van de afgelopen drie dagen of zo lol???? En ik kom redelijk veel ter sprake, ben twee keer op het schavot gekomen, dus ik maakte steeds een hoop meer kans dan jij om er overdag uit te gaan.
Thijs schreef:
04 jan 2021, 23:09
Beste Lola waarom val je Wouter niet aan op zijn weinige posts die is daarin echt koning.
Ik snap niet wat je hiermee wil zeggen. Ik val niemand aan op korte en weinige posts, jou zeker niet. Ik bedoel (volgens mij was ik daar duidelijk in) dat er weinig óver jou gepraat wordt, en je daarom voor de wolven lastig bent om er overdag uit te werken. Die zouden je er dus (zou ik zeggen) liever 's nachts uithalen, en dat dat nog niet is gebeurd zóú kunnen betekenen dat je zelf in het wolvenhol zit. Niet per se, ook niet een erg sterk argument of zo, maar wel een gedachte die ik had en daarom wilde delen.

Djamila schreef:
04 jan 2021, 15:58
Het was meer een aanvulling, niet het verband tussen die twee (verdacht zijn door inactiviteit)
Ik had je eerder in een post ook al genoemd :angel:
Maar idk, er zijn momenteel een hoop anderen veeele malen verdachter (zoals Kayan dus, ik heb dat echt wel uitgelegd btw...)

Gefeliciteerd met je eigen woning trouwens :party:
Aaah, oké, door de dubbele punt dacht ik dat je wel een verband bedoelde. Ik heb je argumentatie tegen Kayan nu wel terug kunnen vinden en die is inderdaad duidelijk. En ik weet dat ik tijdens het bijlezen je inderdaad nog wat over mij had zien zeggen, maar dat kon ik nu weer net niet terugvinden, ugh 😂

Matthijs schreef:
05 jan 2021, 08:50
En dus zou ik bijna zeggen dat we open kaart moeten gaan spelen :lol:
Alleen jammer dat rolclaimen niet is toegestaan :-p

Gesloten

Terug naar “Spel 14 - Italiaanse Kerst”