Schavot Dag 5 - The Holly and The Ivy

Buon Natale!
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Schavot Dag 5 - The Holly and The Ivy

Bericht door Hugo »

Meteen na het vinden van het levenloze lichaam van Edy trokken de familieleden zich terug in hun eigen hoekjes. Sommigen zeiden helemaal niets meer, terwijl anderen als een vastgelopen langspeelplaat zichzelf begonnen te herhalen. Waarom zouden ze niet gewoon weg gaan, opperde iemand. Kerst was immers toch al verpest. Echter, de bittere verdeeldheid ten spijt, hielden de familieleden zich vast aan de overtuiging dat er toch nog iets van te maken viel - en maakten ze een plan.

Eén groep stond fluisterend bovenaan de trap en greep Mark toen hij net van de WC terugkwam. Ze vingen hem in een kerstkrans, die voorheen nog aan de deur hing, en bonden zijn handen en voeten aan elkaar met cadeaupapier. "Zo, ontsnap dit keer nog maar eens, jij moordenaar!" Een andere groep had het op Maaike voorzien, en bouwde een ingewikkelde val. Toen Maaike het aas, een musketkransje, pakte, zwiepte het koord lampjes van het plafond naar beneden, en hing ze, ondersteboven, aan het plafond. "Hoe nu verder?" Daar hadden ze nog niet over nagedacht.

---
Cari famiglia,

De stemmen zijn geteld, en Maaike en Mark staan op het schavot. Ik heb geen stemmen ontvangen van Thijs en Wouter: foei! (Normaliter zou ik bij een tweede gemiste stemming je vervangen, maar aangezien we nu zo ver zijn, en ik nog een vervangverzoek open heb staan geef ik jullie nog een laatste kans.)

Jullie deadline voor deze tweede stemming is morgen, 3 januari, 23:00. Voor die tijd graag jullie stemmen in een berichtje naar mij, jullie weten het inmiddels :-)

:santa:
Hugo
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Schavot Dag 5 - The Holly and The Ivy

Bericht door NynkeB »

Gelukkig hebben er meer mensen gestemd dan ik verwacht had!! Ik ben erg benieuwd naar de verhalen van anderen: op wie hebben jullie gestemd? Op wie zou er volgens jullie nu gestemd moeten worden?? Tell me more! :D

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Schavot Dag 5 - The Holly and The Ivy

Bericht door Kayan »

Ah. Hm.. Ik had eigenlijk mezelf verwacht op het schavot, beetje gemist waarom Maaike zo verdacht is. Ik ga dan denk ik toch voor een stem op Mark :chinrub: Drie keer op het schavot, en het toch steeds overleven, it cannot be true o.O

@Nynke, op wie zou jij gaan dan? Ik denk dat het verstandig is om toch een keer mee te gaan op Mark... ;)

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Schavot Dag 5 - The Holly and The Ivy

Bericht door Wouter »

Oeh, weer het nodige gemist. Wegens hoofd ergens anders en een paar dagen weg bij de computer. Vreemde ontwikkeling, ik had verwacht dat Mark er al eerder uit zou gaan, en ik zie de argumenten voor Maaike niet. Maar moet weer even bijlezen natuurlijk. Maar ik was en blijf bij Mark, heb nu wel het idee dat hij door duistere krachten beschermd wordt
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Schavot Dag 5 - The Holly and The Ivy

Bericht door Djamila »

Kayan schreef:
02 jan 2021, 12:30
Ah. Hm.. Ik had eigenlijk mezelf verwacht op het schavot, beetje gemist waarom Maaike zo verdacht is. Ik ga dan denk ik toch voor een stem op Mark :chinrub: Drie keer op het schavot, en het toch steeds overleven, it cannot be true o.O

@Nynke, op wie zou jij gaan dan? Ik denk dat het verstandig is om toch een keer mee te gaan op Mark... ;)
Uhhh pardon? Een keer verstandig? Wat deed jij de vorige dag dan... Op Bert stemmen ja.
Echt zo ironisch dit...

Ik ga gewoon nog een keer op Maaike stemmen. Op Mark stemmen heeft toch geen zin.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Schavot Dag 5 - The Holly and The Ivy

Bericht door Matthijs »

Kayan schreef:
02 jan 2021, 12:30
Ah. Hm.. Ik had eigenlijk mezelf verwacht op het schavot, beetje gemist waarom Maaike zo verdacht is. Ik ga dan denk ik toch voor een stem op Mark :chinrub: Drie keer op het schavot, en het toch steeds overleven, it cannot be true o.O

@Nynke, op wie zou jij gaan dan? Ik denk dat het verstandig is om toch een keer mee te gaan op Mark... ;)
To be fair, jij denkt/dacht toch ook dat tussen de 5 mensen van dag 2 er geen BG kan zitten? :-p En daar zal je vroeg of laat toch ook echt aan moeten geloven :lol:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Schavot Dag 5 - The Holly and The Ivy

Bericht door Thijs »

Ik begrijp er geen Jota meer van. Ik weet echt zeker dat ik gestemd heb op Belle. Blijkbaar toch iets verkeerds gedaan met bevestigen ofzo. In ieder geval vreemd.zal het nog een keer dubbelchecken volgende keer.

Voor nu ga ik gelijk stemmen ik ga stemmen op Mark.
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Schavot Dag 5 - The Holly and The Ivy

Bericht door Thijs »

Hugo wil je mij antwoorden als je een bericht van mij hebt gehad. Voor nu blijven ze blijkbaar in mijn postvak uit staan :chinrub:
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Schavot Dag 5 - The Holly and The Ivy

Bericht door Mark »

Sorry iedereen.

Ik heb niets nog gelezen. en moet echt even bijlezen. ga ik vanavond proberen te doen. sorry.

ik zie dus dat maaike en ik op het schavot staan.
ik ga even lezen. sorry dat ik er neit was. (ook mijn eigen schuld XD
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Schavot Dag 5 - The Holly and The Ivy

Bericht door Hugo »

Thijs schreef:
02 jan 2021, 15:57
Hugo wil je mij antwoorden als je een bericht van mij hebt gehad. Voor nu blijven ze blijkbaar in mijn postvak uit staan :chinrub:
Postvak UIT betekent dat ik ze nog niet gelezen heb, maar ze wel verzonden zijn. Als je bericht daar níet in komt, is er iets mis gegaan, dus dat is de plek om te checken als je niet zeker bent of je bericht aankomt :-)
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gesloten

Terug naar “Spel 14 - Italiaanse Kerst”