Schavot Dag 5 - The Holly and The Ivy

Buon Natale!
Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Schavot Dag 5 - The Holly and The Ivy

Bericht door Djamila »

@ Thijs

Je krijgt vaak als je een berichtje stuurt, eerst nog een preview. Dan moet je em zegmaar nog een keer versturen. Was daar zelf ook bijna mee de fout ingegaan.

Ja jongens, ik weet het niet zo goed. Het blijft best wel stillig afgelopen dagen. Ik ga echter niet weer op Mark stemmen: dit heb ik nu al wee dagen gedaan, zonder effect. Ik vind Italiaans wel irritanter dan ik had gedacht :-p

Maaike vond ik eerder al verdacht: zo leek ze te zoeken naar niet bijster sterke verdachtmakingen (oa naar mij), om zich daar vervolgens op vast te klampen. Verder speelt ze erg under the radar; we hebben nu al een tijdje niet van haar gehoord.
Daarnaast heeft ze ook zeer stellig op Bert gestemd.

Reden genoeg dus.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Schavot Dag 5 - The Holly and The Ivy

Bericht door Djamila »

@ Thijs
Op wie heb jij trouwens gestemd, Schavot Dag 4?

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Schavot Dag 5 - The Holly and The Ivy

Bericht door Thijs »

ik heb op Mark gestemd schavot dag 4
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Schavot Dag 5 - The Holly and The Ivy

Bericht door Kayan »

Matthijs schreef:
02 jan 2021, 15:02
Kayan schreef:
02 jan 2021, 12:30
Ah. Hm.. Ik had eigenlijk mezelf verwacht op het schavot, beetje gemist waarom Maaike zo verdacht is. Ik ga dan denk ik toch voor een stem op Mark :chinrub: Drie keer op het schavot, en het toch steeds overleven, it cannot be true o.O

@Nynke, op wie zou jij gaan dan? Ik denk dat het verstandig is om toch een keer mee te gaan op Mark... ;)
To be fair, jij denkt/dacht toch ook dat tussen de 5 mensen van dag 2 er geen BG kan zitten? :-p En daar zal je vroeg of laat toch ook echt aan moeten geloven :lol:
Ik snap je opmerking niet helemaal :p. Ik zeg later? O.o

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Schavot Dag 5 - The Holly and The Ivy

Bericht door Matthijs »

Kayan schreef:
03 jan 2021, 15:26
Matthijs schreef:
02 jan 2021, 15:02
Kayan schreef:
02 jan 2021, 12:30
Ah. Hm.. Ik had eigenlijk mezelf verwacht op het schavot, beetje gemist waarom Maaike zo verdacht is. Ik ga dan denk ik toch voor een stem op Mark :chinrub: Drie keer op het schavot, en het toch steeds overleven, it cannot be true o.O

@Nynke, op wie zou jij gaan dan? Ik denk dat het verstandig is om toch een keer mee te gaan op Mark... ;)
To be fair, jij denkt/dacht toch ook dat tussen de 5 mensen van dag 2 er geen BG kan zitten? :-p En daar zal je vroeg of laat toch ook echt aan moeten geloven :lol:
Ik snap je opmerking niet helemaal :p. Ik zeg later? O.o
Jij roept Nynke op om op Mark te gaan. Deels omdat die telkens op het schavot komt dus wel grotere kans heeft om wolf te zijn tov Maaike gok ik dan? Ik ben echter van mening dat Mark eerder crimi is dan wolf, waardoor ik meer neig naar Maaike (en ook waarom ik op haar gestemd had).
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Schavot Dag 5 - The Holly and The Ivy

Bericht door Belle »

Ik vind Mark dus nog steeds geen wolf, dus mijn stem zal in dit geval naar Maaike gaan. Ik weet nog niet helemaal wat ik van haar vind, maar ik had al wel eerder het idee dat ze een wolf zou kunnen zijn. Dus, hopen dat dit ook zo is en dat voldoende meegaan. Want als Maaike inderdaad wolf is, zullen de andere wolven naturlijk niet op haar stemmen, dus we zullen met de burgers voldoende stemmen moeten verzamelen.
Als ze geen wolf blijkt te zijn, zijn we echt een rampzalig stelletje burgers dat maar geen wolven op het schavot weet te krijgen.

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Schavot Dag 5 - The Holly and The Ivy

Bericht door NynkeB »

Kayan schreef:
02 jan 2021, 12:30
Ah. Hm.. Ik had eigenlijk mezelf verwacht op het schavot, beetje gemist waarom Maaike zo verdacht is. Ik ga dan denk ik toch voor een stem op Mark :chinrub: Drie keer op het schavot, en het toch steeds overleven, it cannot be true o.O

@Nynke, op wie zou jij gaan dan? Ik denk dat het verstandig is om toch een keer mee te gaan op Mark... ;)
Om je vraag maar even te beantwoorden :D : ik verwacht bij mijn stem van de vorige keer te blijven en daarmee weer op Maaike te gaan. Toch hoop ik stiekem eigenlijk nog wat van haar te mogen horen voordat ik dat doe...
Ik snap alleen niet helemaal wie je in het tweede deel van je zin aanspreekt...? Als in, ik heb al vrij vaak op Mark gestemd! Waar die 'toch een keer mee te gaan' vandaan komt is me echt niet duidelijk. Tenzij je jezelf bedoelde, dan klopt het natuurlijk wel ;-)

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Schavot Dag 5 - The Holly and The Ivy

Bericht door Djamila »

Plot twist: het bericht was bedoeld voor het hol... :chinrub:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Schavot Dag 5 - The Holly and The Ivy

Bericht door Kayan »

Djamila schreef:
03 jan 2021, 19:04
Plot twist: het bericht was bedoeld voor het hol... :chinrub:
Ja eigenlijk was het een bericht aan jou😜

Maar Nynke, klopt. Ik denk een keer mee te gaan op Mark, ik zie namelijk totaal niet waarom Maaike verdacht is, behalve dan dat ze mij ook steeds probeert te lynchen, maar whatever. Dat proberen wel meerdere mensen.

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Schavot Dag 5 - The Holly and The Ivy

Bericht door Maaike »

Sorry, verhuizen kost echt even al mijn energie en daarnaast heb ik in mijn nieuwe appartement geen internet, posten lukt me niet maar ik probeer globaal mee te lezen wanneer t kan. Ik heb gisteren op Lola gestemd (theorietje uittesten dat ik wel toelicht als ik dit overleef), maar had eigenlijk wel verwacht dat Mark en ik op het schavot zouden komen en ik heb ook het idee dat de criminelen mij er wel erg graag uit willen :| . Ik vind Mark eigenlijk ook nog steeds echt oprecht overkomen, dus jammere uitkomst dit.

Gesloten

Terug naar “Spel 14 - Italiaanse Kerst”