Dag 5 - Rudolph The Red-Nosed Reindeer

Buon Natale!
Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 5 - Rudolph The Red-Nosed Reindeer

Bericht door Matthijs »

Kayan schreef:
31 dec 2020, 13:36
Dit vervloekte huis (oh wat mis ik de Efteling)...

Maar nee, Matthijs, ik volg jou helemaal niet. Ik zei helemaal niet dat ik je als crimineel bestempelde, maar als BG. Overigens, heb ik me continu ingezet om er een wolf uit te werken, maar tot dusver worden m'n theorieën en gedachten weggezet als 'vergezocht' of 'kort door de bocht'. Dat je dit nu weer gebruikt, oogt voor mij als een plan om de aandacht weg te sturen, en begin ik juist harige gedachten bij je te krijgen.
Tot nu toe werd ik altijd weggeschreven als "meer crimineel" en dat vond ik prima, ookal was het foutief. Wolf protesteer ik hevig tegen. Als wolf zou ik op dit moment keihard feestvieren omdat er nog niemand is overleden van de wolven. Maar nee. Ik heb er de zeik in omdat het een groot verlies voor de burgers lijkt te worden. Overigens is het óók voor de criminelen hopelijk toch wel duidelijk dat die naar de wolven moeten gaan kijken. Dus als er een spion naar voren wilt treden om de stemmingen te ontleden, be my guest :-p

Nee maar alle gekheid op een stokkie: ik vind het prima om afgeschreven te worden als "crimineel" maar wolf zeker niet. Ik zou niet zo keihard mijn best doen in leven te blijven om dat nu even snel weg te gooien als die winst (wss) zo vlakbij is. :roll:

Maar je hebt geen reactie op mijn claims verder over de rest? Ik heb ook nog wel een vermoeden bij Thijs, iets met stemmen. Maar dan vind zijn stelligheid zo gek want die rol heeft helemaal geen info.
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 5 - Rudolph The Red-Nosed Reindeer

Bericht door Djamila »

Kayan schreef:
31 dec 2020, 13:44
Lol, is wel duidelijk wie hier de samenzweerders zijn :twisted:
Kayan, je probeert zo hard dat het gewoon komisch wordt :lol:

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 5 - Rudolph The Red-Nosed Reindeer

Bericht door NynkeB »

RIP Edy...

Goed, ik merk dat ik er nu echt niet meer tegen kan: hoe zit Mark in vredesnaam nog in het spel (alle liefde verder wel, Mark! :heart: )?! Noem het een oneindige en ellendig tunnelvisie (‘k kan het natuurlijk niet ontkennen dat ik die nog nooit heb gehad… :$ ), maar ik zie echt niet hoe Mark nog een GG zou kunnen zijn. Nevertheless, hoe slim is het nu om op Mark te stemmen (Ook gezien het hele: 'wellicht is hij 'enkel' een crimineel')? Alhoewel.. Ja, nee. Geen idee.
In ieder geval moet ik mijn blikveld even gaan verruimen, want Mark zal zeker niet de enige BG zijn ;-)
Morgen heb ik alle gelukkig tijd om alles nog een keertje door te lezen en wat meer van me te laten horen!

Fijne jaarwisseling vast allemaal!!

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 5 - Rudolph The Red-Nosed Reindeer

Bericht door Thijs »

Mijn stem gaat naar Bella en daarbij zou het wat zijn als Djamilla en Kayan samen in het hol zitten ... Historisch gezien doen ze een ronald waltertje
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 5 - Rudolph The Red-Nosed Reindeer

Bericht door Kayan »

Thijs schreef:
31 dec 2020, 20:24
Mijn stem gaat naar Bella en daarbij zou het wat zijn als Djamilla en Kayan samen in het hol zitten ... Historisch gezien doen ze een ronald waltertje
Help me even, hoe werkt een Ronald - Waltertje ook alweer?

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 5 - Rudolph The Red-Nosed Reindeer

Bericht door Thijs »

Met alle plezier... Samen in het hol zitten en dan elkaar constant bashen zodat er altijd wel een van. De twee blijft leven
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Dag 5 - Rudolph The Red-Nosed Reindeer

Bericht door Belle »

Oké, zolang Hugo nog geen vervanger voor me gevonden heeft, ga ik in ieder geval wel een poging doen om nog wat bij te dragen.

Edy is eruit (rip Edy!), was goed, en vond Mark ook niet verdacht. Ik ben er echt van overtuigd dat de wolven Mark maar al te graag als zondebok aan het gebruiken zijn om zelf onder de radar te blijven. We zijn nog maar met 10 (?) over en waarschijnlijk drie wolven. De wolven staan dus steeds dichterbij de overwinning en ik ben bang dat die vrijwel zeker is als we er vandaag weer een burger uitstemmen.
Beste burgers, geloof me alsjeblieft als ik zeg dat jullie de wolven de overwinning bezorgen als jullie mij of Mark eruit stemmen. Dus denk aub even na en ga nou niet achter de wolven aan die jullie van hen af zitten te sturen. Tegen de tijd dat dit uitkomt, is het ben ik bang al te laat.

Nu wat betreft de wolven:
Kayan of Djamila, die kans lijkt me vrij groot, maar ik ben er nog niet helemaal over uit wie. Al neig ik momenteel meer naar Djamila.
Daarnaast begin ik Thijs steeds verdachter te vinden. Hij bijt zich op mij vast, terwijl ik deze keer toch echt onschuldig ben en dit eigenlijk wel bijna volledig bewezen is door de beschermengel theorie. En hij roept ook namen van mensen die ik zelf niet zo verdacht vind.
Verder denk ik dat er wolven schuilen onder de mensen die zeggen Mark verdacht te vinden en/of zich wat meer op de achtergrond houden.

Mijn stem zal waarschijnlijk naar Thijs gaan.

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 5 - Rudolph The Red-Nosed Reindeer

Bericht door NynkeB »

Ten eerste: gelukkig nieuwjaar iedereen!!

Hierbij mijn beloofde lijstje, enjoy!
Kijkend naar de mensen die nog in het spel zitten kom ik voor mijzelf op het volgende lijstje uit:
Vertrouwen: -
Licht vertrouwen: Lola en Djamila
Neutraal-positief: Matthijs
Neutraal/geen idee: Wouter en Thijs
Licht/redelijk negatief: Belle, Maaike en Kayan
Verdacht: Mark

Hele kleine toelichting:
Lola
Alhoewel we van Lola al even niets meer gehoord hebben (dus ik ben erg benieuw waar je nu staat, Lola! :D ), krijg ik echt zero BG vibes bij haar. Dit komt vooral door de mensen op wie ze zit/gestemd heeft en haar ‘manier van posten’ (iets wat zo ondoorzichtig als maar kan klinkt, maar ik zeker wel meeneem).
Djamila
Djamila is super helder in wat ze vindt en denkt, iets wat in mijn ogen alleen maar een pluspunt is. Een bijkomend gegeven is dat ik mij goed in haar posts, gedachtegangen en verdachten kan vinden.
Matthijs
Over naar Matthijs. Waar ik eerder vraagtekens bij hem had, verdwijnen deze steeds meer en meer als sneeuw voor de zon. Dit komt waarschijnlijk doordat zijn huidige verdachten overeenkomen met die van mij.
Wouter
Ik moet toegeven Wouter niet zo goed te kunnen peilen… Van wat ik wel weet/terugzie is dat hij (best wel) op Mark zat (fair enough, daar kan ik me dan wel in vinden ;-) ). Dus, Wouter, zou je willen aangeven waar jij nu staat? Vandaar de positie van ‘neutraal/geen idee’ dus..!
Thijs
Thijs is een groot interrobang voor mij (wat, eerlijk toegeven, niet de eerste keer is :lol: ). Aan de ene kant zitten zijn posts me totaal niet lekker, maar kan ik niet de vinger op de zere plek wijzen. Hij weet me toch elke keer weer leuk te overdonderen met zijn uitspraken, waarvan ik niet zeker ben of ik het nou positief of negatief vind. Hm hm hm, lastig! Hij nijgt wel iets meer naar negatief dat naar positief.
Belle
First of all: wat lief van je dat je nog een post wilde maken :heart: !
Met een aantal dingen (vooral verdachten van haar) ben ik het niet eens, maar andere opmerkingen/lichte verdenkingen spreken me toch best aan (een beetje vergelijkend met wat ik van Maaike denk). Maar goed, de plussen en minnen tegen elkaar wegstrepend valt Belle mij toch wel echt licht negatief op.
Maaike
Van Maaike hebben we al even niets meer gehoord. Ik ben het lang niet altijd eens met haar posts. Zo noemt ze een aantal verdachten (waar ik me dan niet ik kan vinden), maar weet ze vervolgens dingen/mensen te noemen waar ik het dan wel weer mee eens ben. Nevertheless, naar deze (in mijn ogen) positieve opmerkingen wordt niet qua stem/daadwerkelijk ‘grote’ verdenking gehandeld. Hierdoor krijg ik het gevoel alsof ze ertussen staan om later op terug te kunnen vallen. Ergens is het dus een gevoel, maar omdat ik wel direct terugzie welke keuzes ze in the end maakt; geeft het haar voor mij een wel minnetje.
Kayan
Kort door de bocht gezegd heb ik niet zo'n goed gevoel bij Kayan dit spel. Iets was grotendeels bij mijzelf ligt, ik durf haar gewoon niet meer helemaal te vertrouwen en zo, hup flop, in een gat te vallen ;-) ! Maar goed, ik kan me daarnaast ook echt niet vinden in haar posts (recentelijk voorbeeld: vooral haar opmerking over het ‘samenzweren’ van Djamila en Matthijs (31 dec 2020, 13:44).
Mark
Tenslotte, the one and only, Mark! Hierover heb ik al genoeg woorden vuil gemaakt, dus dat laat ik voor nu even zitten. Toegegeven begin in steeds meer te twijfelen aan het ofwel wolf, ofwel crimineel zijn van Mark…

Concluderend zal mijn stem hoogstwaarschijnlijk naar Mark, Kayan, Maaike of Belle gaan.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 5 - Rudolph The Red-Nosed Reindeer

Bericht door Djamila »

@ Thijs
Ja dikke doei he, eerder ben jij aan het stoken.

@ Belle
Bedankt voor je bijdrage idd, maar je zit er wel naast wat betreft ik samen met Kayan. Ik ben er wel vrij zeker van dat zij in het hol zit tho. Ook opvallend dat je hiermee nogal meegaat met Thijs

@ Nynke
Bedankt voor je lijstje. Ik weet niet of het ons gaat lukken om Mark eruit te krijgen :lol: Ik ben bereid om op Kayan of Maaike te stemmen, met voorkeur voor Maaike.

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 5 - Rudolph The Red-Nosed Reindeer

Bericht door Thijs »

Djamila, Dikke Doei weet je hoe lang ik dat al niet meer gehoord heb... Ik geniet van dit taalgebruik. Maar vertel wat doe ik verkeerd. Ik ben misschien aan het stoken maar ik heb info nodig en heb te weinig aanknopingspunten. Jouw gebitch met Kayan intrigeert me. Alleen welke waarde geef ik daaraan.
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gesloten

Terug naar “Spel 14 - Italiaanse Kerst”