Dag 5 - Rudolph The Red-Nosed Reindeer

Buon Natale!
Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 5 - Rudolph The Red-Nosed Reindeer

Bericht door Kayan »

Geloof me, je wilt mij er niet nu uit hebben. Ik heb echt geen idee meer wat ik moet doen...

@Thijs, idk wat voor bitchfight jij ziet, voor mij is het best eenzijdig.

@Matthijs heb je een punt. Ik verwacht ergens ook wel dat jullie beide de laatste criminelen zijn.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 5 - Rudolph The Red-Nosed Reindeer

Bericht door Matthijs »

Oke we hebben nog 2 uur om te stemmen en er zijn nog genoeg mensen niet online geweest (of hebben iig nog niets gezegd). Ik ga denk ik toch op Maaike. En @Kayan, deze claim die je nu doet is weer strijdig met die priesterrol die ik had geplaatst, dus ik neem dan aan dat je deze ontkent. Ik denk dus ergens dat de priester er wellicht niet eens inzit, waardoor ik de zondaar ook afschrijf. Met nog 10 mensen in het dorp zouden de volgende rollen er wel eens in kunnen zitten:

Wolven: 3x
Alfawolf, pariawolf, weerwolf
-> Ik hoop op die pariawolf, en tegen de jonge wolf. Jonge wolf zou namelijk een beetje desastreus zijn (dubbel slachtoffer als die gelyncht wordt)

Crimi's: 2x
Dievegge, huurmoordenaar/spion
-> ik denk dat de dievegge wel eens in nacht 2 de ziener kan hebben gekozen, die toen meteen stierf. Dat de assassin dat ook heeft gedaan, lijkt me ergens stug. Dus dan zou de spion ietwat logischer zijn. Maar ik blijf het ergens gek vinden dat de wolven dan voor Sander gingen, in plaats van voor Nick/Wouter2. Die toen al duidelijk niet meer mee wilde doen (door zn inactiviteit). Dus dat knaagt wel bij mij met een min naar Wouter.

Burgers: 5x?
Heler en/of heks, Boer, Burgemeester, een paar bewakers?

Hier ben ik t minst zeker van. Voor de criminelen moeten er iig bewakers in zitten, en ik denk dan een stuk of 2.
Ook hoop ik nog op iemand met helende krachten, en ik denk dan zelf aan een heks (genezer) omdat anders wellicht al een drankje kan zijn ingezet op Edy of Ida.
De Burgemeester heb ik ertussen omdat ik die wel bij iemand vind passen, ondanks zijn recente stellige gevoel ;-)
Een Boer zou ik ook niet gek vinden, die dan misschien welp is, of juist held. (Dus extra wolf of wolf dood bij aanval) Zeker omdat dit de optie geeft tot extra wolf, of juist een mogelijkheid tot een dode wolf in de nacht, wat we anders niet hebben.

Dat zou betekenen dat we géén liefde in het spel hebben, én geen advocaat. Maar dan vind ik t raar dat Maaike gister met 2 stemmen niet op het schavot kwam :lol:

Maar goed. Mijn speculatie is als volgt:
Burgers: Ik, Djamila?, Thijs?, Kayan?, Lola?
-> door de rollen die ik geplaatst heb bij ze, of doordat ze random op een schavot kwamen
Crimis: Mark?, Belle?
-> Belle is wss geen wolf, dus dan moet ze crimi zijn voor dit lijstje :lol:
Wolven: Maaike?, Wouter?, Nynke???
-> Deze blijven dan over. Van Nynke ben ik dan het onzekerst of die in dit rijtje past om eerlijk te zijn. Ik zie haar ook nog wel uitwisselbaar voor één van de burgers (behalve mijzelf of course).

Doe hiermee wat jullie willen. Ik wil eigenlijk op Wouter stemmen, maar ik denk dat de kans groter is dat we Maaike op het schavot kunnen krijgen.

P.S. Als Lola weer op het schavot komt, dan heeft zij een natuurlijke aantrekkingskracht voor die stemmen :lol:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 5 - Rudolph The Red-Nosed Reindeer

Bericht door NynkeB »

Jammer genoeg hebben we (zo kort voor de deadline) niet meer van iedereen iets mogen horen, maar het is roeien met de riemen die wel wél hebben! Mijn stem zal (ook) naar Maaike gaan. Iets wat naast mijn overtuigingen ook het meest tactische is om te doen gezien de gesuggereerde stemmen van anderen. Meer dan hetgeen wat ik gisteren heb aangegeven, heb ik niet toe te voegen voor nu.

Dank Matthijs voor je speculatie, erg eye-opening wel!

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 5 - Rudolph The Red-Nosed Reindeer

Bericht door Djamila »

Ik heb ook op Maaike gestemd ja.

Gesloten

Terug naar “Spel 14 - Italiaanse Kerst”