Nacht 5 - In The Bleak Mid Winter

Buon Natale!
Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Nacht 5 - In The Bleak Mid Winter

Bericht door Kayan »

Mark schreef:
29 dec 2020, 19:00
.....................................

ik ga morgen middag kijken en alles bekijken.
ik had niet verwacht dat ik nog leefde.

(buiten spel om, op werk erg druk 4 van 7 cliënten in quarantaine. plus meer problemen.
Sterkte met je werk!! <3

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Nacht 5 - In The Bleak Mid Winter

Bericht door Djamila »

Kayan schreef:
29 dec 2020, 22:08
Djamila schreef:
29 dec 2020, 18:28
Jaaaaa doei he. Jullie zitten allemaal in het hol. Kayan, Belle en Thijs oid
Wat is dit nu weer. Zit je niet gewoon zelf in het hol?! Beetje de gebeten WOLF spelen?
Nice try, ACTUAL WOLF
Eet me aub op, verlooos me van deze betrayal :dead:

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Nacht 5 - In The Bleak Mid Winter

Bericht door Belle »

Rip Bert, het spijt me, ik was grotendeels overtuigd dat je slecht was... Maar het is nu wel duidelijk dat er sowieso een paar wolven onder zitten onder de mensen die zeiden op Mark te gaan stemmen. Het is duidelijk dat de wolven met ons lopen te fucken en hierdoor juist proberen om oa Mark en mij verdacht te maken en zichzelf te redden.

Verder, zoals Hugo in de beginpost al aangeeft, heb ik gevraagd of ik vervangen kan worden, omdat ik de laatste tijd niet erg lekker in mn vel zit en daardoor te weinig energie overhou voor dit spel. Dit is zowel voor mezelf als voor jullie niet leuk, dus lijkt het me beter als een actiever iemand mijn rol over neemt.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Nacht 5 - In The Bleak Mid Winter

Bericht door Kayan »

Djamila schreef:
30 dec 2020, 12:34
Kayan schreef:
29 dec 2020, 22:08
Djamila schreef:
29 dec 2020, 18:28
Jaaaaa doei he. Jullie zitten allemaal in het hol. Kayan, Belle en Thijs oid
Wat is dit nu weer. Zit je niet gewoon zelf in het hol?! Beetje de gebeten WOLF spelen?
Nice try, ACTUAL WOLF
Eet me aub op, verlooos me van deze betrayal :dead:
Welke betrayal? :shocked: Jij betrayed mij!

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Nacht 5 - In The Bleak Mid Winter

Bericht door Thijs »

Ik heb op Mark gestemd... En zoals ik al aangaf Belle is Wolf dat kan bijna niet anders en let maar op Wouter zit daar ook bij. De vraag is alleen of kayan of djamilla erbij zit. Ik heb in iedergeval gefaald zoals een faalhaas betaamd dit spel. Meine guten.
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Nacht 5 - In The Bleak Mid Winter

Bericht door Kayan »

Thijs schreef:
30 dec 2020, 19:57
Ik heb op Mark gestemd... En zoals ik al aangaf Belle is Wolf dat kan bijna niet anders en let maar op Wouter zit daar ook bij. De vraag is alleen of kayan of djamilla erbij zit. Ik heb in iedergeval gefaald zoals een faalhaas betaamd dit spel. Meine guten.
Ja of gewoon allebei :frog: Of jij bent gewoon het hele spel al gewoon alles aan het wegwijzen :chinrub:

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Nacht 5 - In The Bleak Mid Winter

Bericht door Matthijs »

Even nog een hersenspinsel dat ik gisteravond bij het slapengaan bedacht:

Wat nou als de wolven bedacht hadden dat mijn theorie over de dievegge + Bert (dus dan zou bert heks/heler zijn) geloofden en daarom stiekem op Bert gestemd hadden? Dat zou wel deels verklaren waarom Bert er nu uitligt.

Overigens vond ik je een waardige speler! En dat je de waarheid boven tafel wilde brengen klinkt nu ook een stuk logischer. Was dit het waard? Jazeker.
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 5 - In The Bleak Mid Winter

Bericht door Edy »

De Waard:
Als de Waard in het spel is, en de Ziener ’s nachts een donkere Aura heeft gezien, krijgen de spelers dit aan het begin van de dag te horen: ‘Er gaan geruchten dat de Ziener een speler met donkere Aura heeft gezien!’. Zijn krachten werken ook als de Ziener diezelfde nacht stierf. Elke ochtend meldt de spelleider of er geruchten zijn uit de taveerne, ook als de Waard nooit in het spel heeft gezeten. De identiteiten van de Ziener, Waard en speler met de donkere Aura blijven onbekend.
Zelfs hier heb ik moeite met interpretatie. Maar als ik het goed begrijp had de rol van Bert waarde totdat de ziener dood was, en toen de ziener nog leefde heeft hij geen donkere aura gezien. Dus heel veel aan die rol heeft Bert niet gehad, en wij dus ook niet. Maar ja, rollen van enige waarde voor het dorp verdwijnen nu wel als sneeuw voor de zon. :S :@ :cry:

Gesloten

Terug naar “Spel 14 - Italiaanse Kerst”