Schavot Dag 4 - The 12 Days Of Christmas

Buon Natale!
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Schavot Dag 4 - The 12 Days Of Christmas

Bericht door Hugo »

Een beetje duffig na alle slapeloze nachten komen de familieleden die dag hun bed uit. De ontdekking van het bloederige restje Ida was niet echt een verbazing meer. Traag bakken Bert en Edy wat eitjes voor het ontbijt, en op de grote bank rondom de haard liggen Lola en Kayan onder enorme roze dekens bij te komen. Thijs, Nynke en Mark zitten buiten op een bankje van de glorende zon te genieten. Djamila en Matthijs spelen aan tafel een kaartspelletje, en Belle en Wouter hebben het huisje een uur geleden verlaten om te gaan wandelen.

Maar schijn bedriegt. Terwijl de rust lijkt wedergekeerd, werden er wel briefjes doorgegeven, verdenkingen geuit en plannen beraamd om van enkele familieleden af te komen. Mark was weer een populair figuur, en werd veel genoemd in het roddelcircuit. Bert werd ook veel genoemd. De rustige dag zou nog een staartje krijgen...

---
Cari famiglia,

De stemmen zijn geteld, en Bert en Mark staan op het schavot.

De discussie mag, zoals jullie gewend zijn, vanaf nu alleen gaan over degenen op het schavot of de afgelopen stemronde. Jullie deadline voor deze tweede stemming is dinsdag 29 december, 17:00. Graag voor die tijd jullie stemmen in mijn inbox!

:santa:
Hugo
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Schavot Dag 4 - The 12 Days Of Christmas

Bericht door Maaike »

Ik ben morgen tot 17.00 bezig met verhuizen, dus ga maar meteen stemmen. Ik blijf bij mijn stem van zojuist. Ik vond de run op Mark wat te extreem, en heb daar een slecht gevoel bij. Het valt me nu ook op dat er maar 2 mensen op het schavot staan en dat is voor mij een indicatie dat de slechteriken het wel prima vinden als Mark eruit vliegt, ze lijken immers niet hun best gedaan te hebben de stemming te spreiden en ook anderen het schavot op te werken. Bert vind ik juist behoorlijk zijn best doen de boel te manipuleren. Mijn stem gaat naar hem.

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Schavot Dag 4 - The 12 Days Of Christmas

Bericht door Maaike »

Oeps, het is natuurlijk zondag vandaag en niet maandag :lol:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Schavot Dag 4 - The 12 Days Of Christmas

Bericht door Mark »

Dit had ik dus verwacht dat ik weer op schavot kwam ik ga morgen op alles reageren.

maar bert heb je toch je zin :)
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Schavot Dag 4 - The 12 Days Of Christmas

Bericht door Kayan »

Nou, heheh. Weer bijgelezen.

@Djamila, ik wil best theorieën delen over waarom ik Mark oorspronkelijk niet mega verdacht vond, maar dat had ik al gedaan en het is al gedebunked, dus ik snap niet zo goed waarom ik dáárvoor verdacht wordt.

Ik had echt een hele drukke dag en opeens was het alweer 20:45 (en ik heb nog geen eens gegeten :S). Dus het is een wonder dat mijn stem is meegeteld. Ik heb niet echt mee kunnen lezen wat er allemaal is gebeurd, maar ik heb maar at random op Maaike gestemd. Nu de stemming tussen Mark en Bert gaat, denk ik wel dat ik liever op Bert stem dan op Mark. Toch weer terug bij af met m'n gedachtengang, en hoewel ik oorspronkelijk dacht dat Bert crimineel was, en toen weer niet, en nu nog steeds niet, want ik vind hem toch best wolfs overkomen.

Zeker ook aangeven dat m'n theorieën kort door de bocht zijn, volgens mij waren ze best goed in elkaar gezet, behalve dan dat de verkeerde naam eraan gekoppeld was.

Ik weet niet of ik morgen nog extra tijd heb om hierop in te gaan, er zijn wat issues op werk die ik nu onverwachts moet oplossen :S

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Schavot Dag 4 - The 12 Days Of Christmas

Bericht door Thijs »

Ik denk dat ik serieus weer gelijk heb dat Belle wolf is... Ik denk dat we met Bert en Mark er 2 niet wolven uit gaan gooien . Ik had namelijk verwacht dat Belle ook op het schavot zou staan. En ik denk dat de wolven onder ons extra op Mark en Bert hebben ingezet. De vraag is dan wie is de meest goede van de twee...
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Schavot Dag 4 - The 12 Days Of Christmas

Bericht door Djamila »

Thijs schreef:
27 dec 2020, 21:50
Ik denk dat ik serieus weer gelijk heb dat Belle wolf is... Ik denk dat we met Bert en Mark er 2 niet wolven uit gaan gooien . Ik had namelijk verwacht dat Belle ook op het schavot zou staan. En ik denk dat de wolven onder ons extra op Mark en Bert hebben ingezet. De vraag is dan wie is de meest goede van de twee...
Hoe bedoel je weer gelijk?

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Schavot Dag 4 - The 12 Days Of Christmas

Bericht door Edy »

Hallo mensen,
Daar ben ik weer. Ik had eerder vandaag een bericht getypt waarin stond dat ik op Bert ging stemmen en waarom. Maar om duistere redenen heb ik die niet goed gepost. Ik heb echter wel gestemd. Bert is dus mede door mij op het schavot.
Ik zit niet heel goed in dit spel, laat ik dat voorop stellen, maar ik ging nog even terug naar het schavot waar er 5 op stonden. Met 5 op het schavot is er wel een goede kans dat daar een wolf tussen zit. Aangezien Inge, Wouter en mijzelf geen wolven waren/zijn, is 1 ervan Lola of Bert.
Verder leek Bert wel heel hard op Mark te willen, terwijl ikzelf eigenlijk niet heel veel verdacht zie bij Mark.
Ik heb nog wel een theorie over iemand anders, wat ik in mijn eerdere (niet op het forum gekomen) bericht heb genoemd, maar aangezien diegene niet op het schavot staat, ga ik daar nu niet op in.
Ik denk haast dat ik op Bert blijf, maar ik lees het nog eens goed na.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Schavot Dag 4 - The 12 Days Of Christmas

Bericht door Kayan »

Edy schreef:
28 dec 2020, 00:07
Hallo mensen,
Daar ben ik weer. Ik had eerder vandaag een bericht getypt waarin stond dat ik op Bert ging stemmen en waarom. Maar om duistere redenen heb ik die niet goed gepost. Ik heb echter wel gestemd. Bert is dus mede door mij op het schavot.
Ik zit niet heel goed in dit spel, laat ik dat voorop stellen, maar ik ging nog even terug naar het schavot waar er 5 op stonden. Met 5 op het schavot is er wel een goede kans dat daar een wolf tussen zit. Aangezien Inge, Wouter en mijzelf geen wolven waren/zijn, is 1 ervan Lola of Bert.
Verder leek Bert wel heel hard op Mark te willen, terwijl ikzelf eigenlijk niet heel veel verdacht zie bij Mark.
Ik heb nog wel een theorie over iemand anders, wat ik in mijn eerdere (niet op het forum gekomen) bericht heb genoemd, maar aangezien diegene niet op het schavot staat, ga ik daar nu niet op in.
Ik denk haast dat ik op Bert blijf, maar ik lees het nog eens goed na.
Je haalt hier mensen door elkaar, denk ik. Lola stond niet op het schavot toen er vijf mensen op het schavot stonden. (Denk dat je Matthijs bedoelde) Desalniettemin kan Lola uiteraard evengoed wolf/crimineel zijn ;').

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Schavot Dag 4 - The 12 Days Of Christmas

Bericht door Thijs »

Djamila schreef:
27 dec 2020, 23:10
Thijs schreef:
27 dec 2020, 21:50
Ik denk dat ik serieus weer gelijk heb dat Belle wolf is... Ik denk dat we met Bert en Mark er 2 niet wolven uit gaan gooien . Ik had namelijk verwacht dat Belle ook op het schavot zou staan. En ik denk dat de wolven onder ons extra op Mark en Bert hebben ingezet. De vraag is dan wie is de meest goede van de twee...
Hoe bedoel je weer gelijk?
Vorig spel ook
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gesloten

Terug naar “Spel 14 - Italiaanse Kerst”