Schavot Dag 4 - The 12 Days Of Christmas

Buon Natale!
Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Schavot Dag 4 - The 12 Days Of Christmas

Bericht door Bert »

Hier was ik al bang voor. En direct na bekendmaking van het schavot treden verdachten als Maaike en Kayan naar voren om op mij te stemmen en daarmee de stemming een bepaalde richting uit te duwen. Denk nu eens na jongens: zou ik als wolf of crimineel me zo duidelijk en fanatiek op Mark storten, vanaf dag 2 al, en me als zodanig flink in de kijker spelen? Natuurlijk niet! Want als Mark er dan uit gestemd wordt en gewoon goed blijkt te zijn, dan ben ik toch direct het bokje? Inmiddels snap ik ook dat dat in deze situatie gaat gelden, nu het Mark of ik is, maar zien jullie dan niet dat Mark de dans steeds net ontspringt met vage rookgordijnen en overzichten, zonder dat hij daadwerkelijk een mening geeft over wie er dán slecht zou moeten zijn of zelf verdenkingen post. En waarom niet? Omdat hij weet dat iedereen die hij aanwijst geen wolf is of een medewolf is, daarom dus.

Ik hoop echt dat Djamila andere mensen nog kan meekrijgen op deze theorie. Op Maaike en Kayan reken ik niet, evenmin op Belle, ik denk ook dat die mogelijk slecht is. Wat dat betreft zitten we op één lijn Thijs. Maar mij moeten jullie echt niet hebben. En waar is Matthijs eigenlijk gebleven? Ik ben benieuwd wat die doet, want die gaf aan mij te vertrouwen, maar nu het Mark of ik is...

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Schavot Dag 4 - The 12 Days Of Christmas

Bericht door Mark »

Bert schreef:
28 dec 2020, 12:05
Hier was ik al bang voor. En direct na bekendmaking van het schavot treden verdachten als Maaike en Kayan naar voren om op mij te stemmen en daarmee de stemming een bepaalde richting uit te duwen. Denk nu eens na jongens: zou ik als wolf of crimineel me zo duidelijk en fanatiek op Mark storten, vanaf dag 2 al, en me als zodanig flink in de kijker spelen? Natuurlijk niet! Want als Mark er dan uit gestemd wordt en gewoon goed blijkt te zijn, dan ben ik toch direct het bokje? Inmiddels snap ik ook dat dat in deze situatie gaat gelden, nu het Mark of ik is, maar zien jullie dan niet dat Mark de dans steeds net ontspringt met vage rookgordijnen en overzichten, zonder dat hij daadwerkelijk een mening geeft over wie er dán slecht zou moeten zijn of zelf verdenkingen post. En waarom niet? Omdat hij weet dat iedereen die hij aanwijst geen wolf is of een medewolf is, daarom dus.

Ik hoop echt dat Djamila andere mensen nog kan meekrijgen op deze theorie. Op Maaike en Kayan reken ik niet, evenmin op Belle, ik denk ook dat die mogelijk slecht is. :arrow: Wat dat betreft zitten we op één lijn Thijs. Maar mij moeten jullie echt niet hebben. En waar is Matthijs :chinrub: eigenlijk gebleven? Ik ben benieuwd wat die doet, want die gaf aan mij te vertrouwen, maar nu het Mark of ik is...
@bert
Wat je zegt klopt dus ook niet. :bas:
IK snap dat je nu probeer je zelf te redden en dat probeer ik ook.
nu had ik al verwacht dat ik vandaag op het schavot weer ga staan. door de reden dat ik verdacht bezig ben door bepaalde mensen hun ogen en de Wolven maken daar onwijs veel gebruik van.
wat jij zegt dat de stemming een bepaalde richting wordt geduwd klopt maar niet precies hoe jij het zegt.
dat ik niet zeg wie er slecht zijn is. omdat ik het niet 100% weet. mijn mening vertel ik ik weet dat voor jouw lastig is om de begrijpen wat ik ben en wat ik met mijn informatie doe. maar ik leg het op tafel alleen moet ik het voorzichtig doen. anders hebben de wolven het heel makkelijk.

Over de stemming kunnen we niet veel zeggen alleen dat wij dus de meeste 2 hebben als stemmen.
nu zeg ik eerlijk Bert had deze dag niet op jouw gestemd doordat ik ging denken dat je misschien wel goed was. met als reden dat je zo op mij gefocust bent. het probleem nu is dat als jij zo alleen op mij bent. is jouw rol dus niet Heel sterk. want je blijft maar op 1 persoon zonder meer info te geven.

Ik heb wel meer info en geef dat ook aan jullie. als jullie goed lezen en mij gaan begrijpen.
Nu moeten we een keuze maken tussen ons 2 wij 2 kunnen alleen niet zo veel omdat de rest beslist en zeker de mensen die nog niet op ons heeft gestemd op ronde een.

nog een ding dat ik de dans ontglipt betekent niet dat ik slecht ben Bert. denk daar eens over na :angel:
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Schavot Dag 4 - The 12 Days Of Christmas

Bericht door Djamila »

@ Bert

Ja lijkt me duidelijk dat uitgerekend degenen die oa wij verdacht vinden, jou opeens weer als slecht wegzetten vandaag :lol:

Ik ga vanmiddag nog even terugzoeken wat de oorspronkelijke argumenten waren achter deze verdachtmakingen jegens jou.

Het wordt wel lastig, aangezien alle wolven (3/4?) + wss nog twee andere crimi's nog in het spel zitten.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Schavot Dag 4 - The 12 Days Of Christmas

Bericht door Edy »

e haalt hier mensen door elkaar, denk ik. Lola stond niet op het schavot toen er vijf mensen op het schavot stonden. (Denk dat je Matthijs bedoelde) Desalniettemin kan Lola uiteraard evengoed wolf/crimineel zijn ;').
Oh ja, die bedoelde ik ook. En omdat ik goede vibes had bij Matthijs, was Bert een mogelijkheid tot wolf. Daarna is dat schavot een beetje in de vergetelheid geraakt, maar hier vergeet ik dat niet.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Schavot Dag 4 - The 12 Days Of Christmas

Bericht door Matthijs »

Ik merk toch, ondanks (maar ook mede door) dat het vakantie is, ik minder de druk voel om te posten. Ik ga even kort wat bevindingen opschrijven over de twee op het schavot. En nog RIP Ida. Tweede keer. Ik had ergens al bedacht dat Ida Rosamunde kon zijn, doordat Renate op dag 1 niet op het schavot was beland, ondanks haar vele stemmen. Dus dat vermoeden is bij mij bevestigd.

Dan wil ik even een knuppeltje opgooien. Ik heb onderhand bij ik denk wel 3 mensen het vermoeden (gehad) dat ze Priester - of een gerelateerde rol - aan het claimen zijn, of ernaar hinten. Ik had dat dus gisteren bij Ida; daarom vroeg ik haar of ze iemand expliciet vertrouwde. Momenteel valt mijn oog bij iemand anders, maar het stroomt niet helemaal lekker met de gedane acties.

Ik had deze dag op Maaike gestemd, maar blijkbaar is zij met 2 (of misschien meer) stemmen niet op het schavot beland. Dit kan natuurlijk het werk zijn van een advocaat (+julia dan mogelijk?) actie, of er is een run geweest op deze twee heren. De reden hiervoor is dat ik terugviel op haar originele aanval op Djamila "als wolf" die ik niet begreep, maar daar is ze (naar eigen zeggen) al wat van terug aan het komen. Over de advocaat gesproken: Belle kan natuurlijk ook op dag 2 zijn beschermd door de advocaat. En dat Inge / haar echte beschermeling dan genoeg stemmen kreeg. Dat zou betekenen dat Belle wél weer wolf kan zijn. Maar goed, zij staat niet op het schavot, dus ik houd mijn mond verder weer.

Dan de hard-sus van Bert op Mark. Hij zegt zelf dat hij dan "niet slecht" is omdat hij dan sowieso de volgende zou zijn als Mark goed blijkt te zijn. Er is een situatie waarom Bert plotseling Mark keihard aanvalt, maar dat betekent dat we hier niet te maken hebben met wolven. Het is alleen een (mogelijke) rol die ik niet bij Bert had geplakt (maar wel deels bij Mark). Als Bert dus "zeker weet" dat Mark slecht is, dan wil ik best deze theorie testen en op Mark gaan.

Kortom: als mijn theorie klopt, dan hebben we vandaag niet te maken met wolven. En dan moeten we Mark vandaag eruit halen. Verder vind ik het leuk dat iedereen theorieën heeft, maar ze niet per se uit. (*kuch* Kayans stem op Lola *kuch* :-p) Waar is de Bert gebleven die telkens de waarheid op tafel wilde hebben? :lol:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Schavot Dag 4 - The 12 Days Of Christmas

Bericht door Kayan »

Daar kunnen we het niet over hebben, Matthijs 😌

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Schavot Dag 4 - The 12 Days Of Christmas

Bericht door Djamila »

Wie vonden Mark en Bert verdacht en met welke redenen? Alle namen die ik nu naast Bert en Mark noem, is puur om aan te geven wie welke argumenten gaf en of deze argumenten tegen hen sterk/zwak zijn. Ik vel vandaag dus geen oordeel over degenen die deze argumenten gaven.

Dag1:
Niemand vindt wie dan ook verdacht (logisch). Bert zegt achteraf op Lola gestemd te hebben.
Schavot Dag 1: Mark had op Ida gestemd, want die zat er lang in.
Bert stemt op Ida
Nacht 2: Niks
Dag 2: Kayan noemt Bert voor het eerst verdacht>
De conclusie over de waard, dat kan ik wel volgen, maar ik vond het echt heel vreemd dat hij wilde dat we onze stemmen bekend zouden maken zodat de Spion dan wist of we wel/niet aan het liegen zijn. Dat doet me vermoeden dat hij in ieder geval crimineel is. Uiteindelijk is het vandaag wel handiger om een wolf eruit te halen (datgene wat Inge dus ook benadrukte), maar ik wil dit in ieder geval wel alvast duidelijk hebben dat ik Bert dus niet vertrouw.
Hoezo zou iemand die crimineel is, zichzelf zo in de kijkers spelen door de spion als een soort ally te noemen, die volgens deze theorie natuurlijk in hetzelfde team zou zitten, wat dus helemaal niet slim is om te noemen als crimi zijnde... :lol:
Dit argument tegen Bert vind ik dus niet sterk

Thijs’ opmerking naar Bert was:
Bert merk jij dit soort dingen bij Sander op omdat jij in het wolvenhol zit. kijken jullie scherper naar dit soort opmerkingen... Er is verder namelijk niemand die dit benoemd heeft.
Zou kunnen, kan ook dat hij scherp meeleest. Ik ben over het algemeen van mening dat wolven niet súperscherp alles lezen, maar vooral meehoppen op theorieën van anderen (en daar ken ik een potje van) (is dit een goede uitdrukking lol)

Mark houdt zich al met al erg afzijdig in de stemmingen.

Belle’s argument tegen Bert:
Mijn stem gaat naar Bert

Dit omdat ik het ook enigszins opmerkelijk vind dat de kluizenaar disposable gevonden werd en Bert viel me tijdens het teruglezen het meest op. En dan ook nog die "aanval" op Matthijs dat hij nergens zegt op wie te stemmen, terwijl hij dit wel doet. Waarschijnlijk ook gewoon een stukje slecht lezen, maar is wel opvallend.
Daarnaast heb ik zo gauw uit het de laatste berichten doorlezen niet erg veel anders kunnen halen.

Ik hoop dat ik bij m'n ouders thuis weer lekker tot rust kan komen. Ik ga iig mijn best doen om wat actiever te worden.

Edit: kleine aanpassing in woordkeuze voor de tweede zin, die klopte net niet.
Mark zei nog:
@lola

sorry, top dat jij het dus nog wilde schrijven en dat jij de vraag vroeg.

de 2de keer heb ik gestemd op jouw.......

Dit kwam doordat ik vragen voor Ida had maar die is nu dood.
waarom heb ik mijn stem gewisseld voor de rest.
omdat ik toen een keuze moest maken tussen jullie 2 en had idee dat ida een betere rol. maar ja
misschien toch goede keuze dat jij er in bent gebleven. maar dat kunnen we pas achteraf weten
Bert wordt hier al licht verdacht gemaakt, terwijl dat argument ook voor meerderen op had kunnen gaan. Mark's quote noem ik hier even, vanwege het kriebelgehalte en vaagheid.

Schavot Dag 2
Maaike vond Bert nog niet verdacht.
Matthijs met die ene huge post, kwam tot de conclusie dat Bert het meest verdacht is

Bert noemt waarom Mark verdacht aan het doen is (niets inhoudelijks toevoegen etc).

Mark is in de ‘ik reageert op wat mensen tegen me zeggen’-modus, voegt verder niets toe.
Komt vervolgens ineens met pijlen op Bert, met als reden:
Bert,
jij bent de enige die ik van deze 5 het meeste niet vertrouw.
maakt dat je slecht nee. maar vind ik de andere op dit moment meer burger ja.
Bert noemt hierna:
- Mark wil nog steeds niet zeggen op wie hij gestemd heeft. Hij beweert dat het iemand is die niet op het schavot staat en ook niet iemand die in dit overzicht al een of meerdere stemmen heeft gekregen. Dat is makkelijk gezegd. Het feit dat Mark deze info niet deelt, met een bullshitreden dat hij de info voor zichzelf wil houden zodat HIJ het overzicht heeft en HIJ mensen kan betrappen, is natuurlijk slap. Want wat hebben WIJ daaraan? En wie zegt dat wij jou kunnen vertrouwen? Sterker nog, het feit dat jij consequent informatie achterhoudt en steeds naderhand pas iets zegt over op wie je (zogenaamd?) gestemd hebt, doet mij jou wantrouwen. Wat ook niet meehelpt: je hebt het nog nooit in negatieve zin over mij gehad, en ineens ben ik nu de enige op het schavot die jij uiterst verdacht vindt? Nee Markje, zo werkt dat niet. Jij staat er de volgende keer op hoop ik.
Waarop Mark reageert:
@bert
lees even wat ik zeg
jij valt me nu zo hard aan terwijl ik zeg dat ik jouw alleen het miste van de 5 vertrouw, ik vind je niet slecht. ik heb idee dat misschien een van de 5 slecht is maar dat ik gewoon niet weet wie. alleen mijn gevoel en hoe jij speelt met fouten doet mij denken dat jij een dubbelrol speelt. (of dat informatie is die goed is of slecht kan ik natuurlijk niet zeggen. maar daarom stem ik op jouw heb ik ook eerlijk gezegd.

daarnaast heb ik ook duidelijk gezegd dat je mij ook niet hoeft te vertrouwen tuurlijk ik kan zeggen wat ik wil.
maar dat kan iedereen als ik nu zou zeggen dat ik op Hugo heb gestemd (voorbeeld) dan kan dat een waarheid zijn of een leugen.
Als ik niets zeg. kan ik niet liegen en niet de waarheid zeggen.
nu dat ik deels info geef is het grote kans dat het de waarheid is dan een leugen doordat ik alles moet bijhouden. als het een leugen is.
dat jij daardoor zo nu op mij zit en wilt dat ik op schavot sta doe je best maar ik ben met alles eerlijk.

en als je me de juiste vragen vraagt krijg je ook de juiste antwoorden :)
en als jij mij niet vertrouwd dan kan jij net zo goed het toch ook niet misschien krijg jij dan ook meer info ?
dat geld voor iedereen.
Dit is best wel een hele vage post, met prikken richting Bert.

Nacht 3:
Bert vraagt hoe mensen over Mark denken.
Mark vindt het wel amusant dat Bert zijn pijlen op Mark heeft gericht. Miss omdat hij een entourage heeft die hem kan beschermen als dat nodig is? Zou iig een hoop stemdagen verklaren.

Dag 3:
Belle noemt:
Rip Inge en Bas!

Ondertussen ben ik zelf de draad volledig kwijt. Italiaans weerwolven blijft verwarrend door het feit dat we vrij weinig met de stemmen kunnen, terwijl dit in eerdere spellen één van de factoren was die ik veel gebruikte.

Ik heb eigenlijk geen idee wat ik van Mark en Lola moet vinden, met betrekking tot alle theoriën en beschuldigingen die nu rondgaan. Lola als Bas' slachtoffer heeft voors en tegens en ik kan me in beiden vinden, dus lastig. Ja, het kan zo zijn dat Bas overtuigd was dat er twee burgers op het schavot stonden de eerste dag en dus Lola heeft gekozen. Maar het kan ook (bijna) elk ander willekeurig persoon zijn. Hoewel het een nuttige aanknoping lijkt te zijn, ben ik bang dat we er niet zo veel aan hebben, omdat hij vrij weinig hints heeft achtergelaten.
Mark speelt inderdaad wat onder de radar en blijft wat vaag, maar ik krijg hier nou ook niet echt slechte vibes van.

Verder zie ik niet echt andere mensen die zich heel verdacht aan het gedragen zijn. Ja, Floris roept wat interessante dingen, maar ik geloof dat hij wel vaker zo speelt?

Ik hou me ook even afzijdig van het beschermengel-dubio, want ik mag noch ontkennen, noch bevestigen. Is helaas iets voor jullie zelf iets om uit te zoeken.

Dan hou ik Matthijs en Bert als lichtelijk verdacht over. Ik wacht nog even af over wat zij te zeggen hebben en of er nog rare dingen gebeuren deze dag, maar ik ga waarschijnlijk op één van hen stemmen. Beetje tunnelvisie misschien, ik weet het, maar ik ben een beetje de draad kwijt, dus dan maar bij het bekende blijven
Zegt dus expliciet geen slechte vibes bij Mark te hebben. Dat doet mij anders vermoeden.

Ida, Floris, Nynke en anderen vonden Mark ook verdacht, waarvan twee bewezen goed.

Tja, ik kom hier gewoon niet anders op de conclusie dat Bert iig theorieën aan het bedenken is, actief meedoet, terwijl Mark actief zijn stem achterhoudt en alleen defensief wil reageren. Vervolgens zijn er behoorlijk vage argumenten tegen Bert gegeven, terwijl die op Mark eigenlijk best solide zijn, in mijn ogen. Ik vind het ook zo stom nu dat ik niet gewoon voor Mark ben gegaan op Schavot dag 3.

Ik denk oprecht, dat het een goed idee is als Mark eruit gaat. Ik heb het idee dat nét iets teveel mensen hem niet noemen als verdacht, maar wel Bert hard verdacht proberen te maken. Verder denk ik niet dat Bert als wolf zijnde, iemand zo in de spotlights zou durven te zetten. Stemmingmakerij heb ik ook van anderen gezien (zal nu maar niet noemen wie).

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Schavot Dag 4 - The 12 Days Of Christmas

Bericht door Djamila »

Mark schreef:
28 dec 2020, 12:36
Bert schreef:
28 dec 2020, 12:05
Hier was ik al bang voor. En direct na bekendmaking van het schavot treden verdachten als Maaike en Kayan naar voren om op mij te stemmen en daarmee de stemming een bepaalde richting uit te duwen. Denk nu eens na jongens: zou ik als wolf of crimineel me zo duidelijk en fanatiek op Mark storten, vanaf dag 2 al, en me als zodanig flink in de kijker spelen? Natuurlijk niet! Want als Mark er dan uit gestemd wordt en gewoon goed blijkt te zijn, dan ben ik toch direct het bokje? Inmiddels snap ik ook dat dat in deze situatie gaat gelden, nu het Mark of ik is, maar zien jullie dan niet dat Mark de dans steeds net ontspringt met vage rookgordijnen en overzichten, zonder dat hij daadwerkelijk een mening geeft over wie er dán slecht zou moeten zijn of zelf verdenkingen post. En waarom niet? Omdat hij weet dat iedereen die hij aanwijst geen wolf is of een medewolf is, daarom dus.

Ik hoop echt dat Djamila andere mensen nog kan meekrijgen op deze theorie. Op Maaike en Kayan reken ik niet, evenmin op Belle, ik denk ook dat die mogelijk slecht is. :arrow: Wat dat betreft zitten we op één lijn Thijs. Maar mij moeten jullie echt niet hebben. En waar is Matthijs :chinrub: eigenlijk gebleven? Ik ben benieuwd wat die doet, want die gaf aan mij te vertrouwen, maar nu het Mark of ik is...
@bert
Wat je zegt klopt dus ook niet. :bas:
IK snap dat je nu probeer je zelf te redden en dat probeer ik ook.
nu had ik al verwacht dat ik vandaag op het schavot weer ga staan. door de reden dat ik verdacht bezig ben door bepaalde mensen hun ogen en de Wolven maken daar onwijs veel gebruik van.
wat jij zegt dat de stemming een bepaalde richting wordt geduwd klopt maar niet precies hoe jij het zegt.
dat ik niet zeg wie er slecht zijn is. omdat ik het niet 100% weet. mijn mening vertel ik ik weet dat voor jouw lastig is om de begrijpen wat ik ben en wat ik met mijn informatie doe. maar ik leg het op tafel alleen moet ik het voorzichtig doen. anders hebben de wolven het heel makkelijk.

Over de stemming kunnen we niet veel zeggen alleen dat wij dus de meeste 2 hebben als stemmen.
nu zeg ik eerlijk Bert had deze dag niet op jouw gestemd doordat ik ging denken dat je misschien wel goed was. met als reden dat je zo op mij gefocust bent. het probleem nu is dat als jij zo alleen op mij bent. is jouw rol dus niet Heel sterk. want je blijft maar op 1 persoon zonder meer info te geven.

Ik heb wel meer info en geef dat ook aan jullie. als jullie goed lezen en mij gaan begrijpen.
Nu moeten we een keuze maken tussen ons 2 wij 2 kunnen alleen niet zo veel omdat de rest beslist en zeker de mensen die nog niet op ons heeft gestemd op ronde een.

nog een ding dat ik de dans ontglipt betekent niet dat ik slecht ben Bert. denk daar eens over na :angel:
Deze post van Mark doet me ook enorm denken aan het recente spel waarin hij wolf was. Altijd van: wat jij zegt klopt niet :lol:
Dat zei hij dus ook dat spel, waarin hij beweerde dat we Renate's post (toen ziener), verkeerd lazen...

Kortom: Ik stem vandaag op Mark

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Schavot Dag 4 - The 12 Days Of Christmas

Bericht door Bert »

@ Matthijs: Bert wil dat ook nog steeds, de waarheid boven tafel, maar er wordt echt weinig gespeculeerd en gedeeld de afgelopen dagen. Laat ik vooropstellen, ik wéét niet zeker dat Mark slecht is, maar mijn gevoel vertelt me dit. Ik zie dat ook bevestigd in een patroon van mensen die het voor hem opnemen, die mensen vertrouwt mijn gevoel ook niet. Als iedereen nu openlijk theorieën zou delen en lijstjes met verdachten en vertrouwelingen, dan zouden we daar iets mee kunnen misschien, maar om de een of andere reden gebeurt dat maar niet en dat frustreert me behoorlijk. Dan kan ik bovendien weinig anders dan mijn eigen spel spelen en m’n eigen gevoel volgen, want ik heb niets anders om op af te gaan. Sommige mensen beloven steeds om nog met inhoudelijke posts te komen, maar die komen dan vervolgens niet. Dat riekt ook naar onraad. Mark is 1 van die figuren, die zich maar hult in nevelen en geen echte uitspraken doet. Ik ben tenminste een speler die een actieve bijdrage probeert te leveren aan de jacht op de slechteriken. Ik mag hopen dat dat beloond wordt, en anders: ook goed, dan zakken jullie er maar in met de rest van dit spel 😉

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Schavot Dag 4 - The 12 Days Of Christmas

Bericht door Kayan »

Fascinerend hoe hard je Bert aan het verdedigen bent, Djamila. Je kan je ook extra afvragen wáárom Belle expliciet zegt dat Mark niet mega verdachte vibes heeft ;). Immers, Belle heeft verder niet veel spannends extra's genoemd

Gesloten

Terug naar “Spel 14 - Italiaanse Kerst”