Schavot Dag 4 - The 12 Days Of Christmas

Buon Natale!
Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Schavot Dag 4 - The 12 Days Of Christmas

Bericht door Bert »

Dat vraag ik me inderdaad af Kayan. Wat ik in ieder geval zeker weet: als Belle om wat voor reden ook beweert dat ik slecht ben heeft ze ten eerste ongelijk en is ze ten tweede zelf niet betrouwbaar. En volgens mij is het met name Belle die steeds op mij stemt. Dus misschien moet je je eens afvragen of jouw vertrouwen in Belle wel terecht is, of dat daar iets anders misgaat.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Schavot Dag 4 - The 12 Days Of Christmas

Bericht door Djamila »

Kayan schreef:
28 dec 2020, 18:51
Fascinerend hoe hard je Bert aan het verdedigen bent, Djamila. Je kan je ook extra afvragen wáárom Belle expliciet zegt dat Mark niet mega verdachte vibes heeft ;). Immers, Belle heeft verder niet veel spannends extra's genoemd
@ Belle
Bij dezen.

Maar betwijfel of ik daar een bevredigend antwoord op krijg...

Jij noemt het verdedigen, ik heb er liever een wolf uit. Anders is het echt verloren zaak voor het Dorp.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Schavot Dag 4 - The 12 Days Of Christmas

Bericht door Wouter »

De kerstmis is verwerkt en mijn knutselproject is af tot het punt dat ik moet wachten tot de bouwmarkten weer open gaan :). Kan ik me weer meer richten op het vangen van wolven, waarin we helaas nog niet zo succesvol zijn. Het schavot is duidelijk Mark en Bert. Ik had op Mark gestemd, dus het is consistent om op hem te blijven stemmen, wat ik ook ga doen. Bij Bert zie ik nog niet veel dat hem verdacht maakt, maar hij is een slimme speler dus veel zegt dat niet. De rookgordijnen van Mark bevallen me nog steeds niet.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Schavot Dag 4 - The 12 Days Of Christmas

Bericht door Mark »

Stem lekker op mij.
ben beetje klaar mee met mijn nek uit stekken als mensen niet lezen en dingen uit andere spellen ook gaan gebruiken.

(speel nu heel anders dan toen ik slecht was met het renate verhaal.)

Mijn lijstje

Vertrouw:
Lola 100%

Wantrouw:
Thijs.
Matthijs.
Bert.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Schavot Dag 4 - The 12 Days Of Christmas

Bericht door Belle »

Ik ben bang dat het geen bevredigend antwoord gaat zijn, maar zoals eerder gezegd speel ik dit keer voornamelijk op gevoel, want ik helaas vind gewoon niet de energie om alles uit te pluizen en heb ik nu geen helpende stemoverzichten om me op te baseren. Mijn gevoel achterna gaand, krijg ik niet het idee dat Mark een wolf zou zijn, wat iedereen ook zegt.
Nu begin ik wel weer een beetje te twijfelen bij Bert, want hij heeft wel weer wat oprechte momenten (al kan dit ook gespeeld zijn). Verder zijn mijn "bewijzen" zijn niet bijzonder sterk en ik baseer me op kleine dingen die me opgevallen zijn (zoals Mark willen lynchen voor informatie, of hij nou wolf is of niet) en ook weer op gevoel. Maar ik acht de kans dat hij wolf is groter dan dat Mark dat is. Verder ben ik het zicht op de wolven kwijt, het enige dat ik weet is dat ze erg sneaky zijn in dit spel, jeetje.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Schavot Dag 4 - The 12 Days Of Christmas

Bericht door Matthijs »

Mark schreef:
29 dec 2020, 15:05
Stem lekker op mij.
ben beetje klaar mee met mijn nek uit stekken als mensen niet lezen en dingen uit andere spellen ook gaan gebruiken.

(speel nu heel anders dan toen ik slecht was met het renate verhaal.)

Mijn lijstje

Vertrouw:
Lola 100%

Wantrouw:
Thijs.
Matthijs.
Bert.
Vanwaar dat ik op je wantrouw lijstje terecht ben gekomen? En je 100% zekere vertrouwen in Lola vind ik zeker opmerkelijk.. Het, uh, geeft mijn theorieën weer een nieuwe insteek laten we maar zeggen. :-(
Als je nu claimt wat ik denk dat je claimt, opent dat meteen weer another can of worms.. En dan zouden precies de rollen omgedraaid zijn van wat ik ze eerst had bedacht :confused: Probleem is dan alleen nog steeds dat ik nog steeds van mening ben dat we momenteel niet aan het kiezen zijn tussen twee wolven, maar wellicht tussen een burger en crimineel. Ik hoop daarom ten zeerste dat de uitslag van vandaag dit bevestigd anders ben ik officieel de draad kwijt :confusion:


Oh en nog @Bert:
Bert schreef:
28 dec 2020, 18:05
@ Matthijs: Bert wil dat ook nog steeds, de waarheid boven tafel, maar er wordt echt weinig gespeculeerd en gedeeld de afgelopen dagen. Laat ik vooropstellen, ik wéét niet zeker dat Mark slecht is, maar mijn gevoel vertelt me dit. Ik zie dat ook bevestigd in een patroon van mensen die het voor hem opnemen, die mensen vertrouwt mijn gevoel ook niet. Als iedereen nu openlijk theorieën zou delen en lijstjes met verdachten en vertrouwelingen, dan zouden we daar iets mee kunnen misschien, maar om de een of andere reden gebeurt dat maar niet en dat frustreert me behoorlijk. Dan kan ik bovendien weinig anders dan mijn eigen spel spelen en m’n eigen gevoel volgen, want ik heb niets anders om op af te gaan. Sommige mensen beloven steeds om nog met inhoudelijke posts te komen, maar die komen dan vervolgens niet. Dat riekt ook naar onraad. Mark is 1 van die figuren, die zich maar hult in nevelen en geen echte uitspraken doet. Ik ben tenminste een speler die een actieve bijdrage probeert te leveren aan de jacht op de slechteriken. Ik mag hopen dat dat beloond wordt, en anders: ook goed, dan zakken jullie er maar in met de rest van dit spel 😉
Je verwijt Mark dat hij op gevoel zich verdedigde maar ik vind dit ook best een gevoelig argument :-p Verder zijn sommige theorieën gevestigd vanuit rol-info of zijn het zulke speculaties dat het gevaarlijk is om deze te uiten; de BGs zouden hier immers mee aan de haal kunnen gaan en zo goedjes eruit kunnen halen. Maar voor deze keer zal ik mijn theorie over dit schavot uiten.

Mijn gedachtes/theorieën zijn als volgt:
Uit Bert zijn berichtgeving vermoed(de) ik dat hij was aangetikt door de dievegge, zijnde Mark. Dan gaat het tussen een burger (Bert) en crimineel (Mark). Bert ontkent het zeker te weten van Mark, maar dit kan ook zijn om claimen te voorkomen. (Maar dan nog, waarom zou je in dit stadium van het spel, als je zelf al zegt meer info te willen hebben) Dus ik heb zo mijn twijfels nog of dit waar is.

Anderzijds, komen uit de "waarheidgetrouwe" berichten van Bert heel erg Priester-vibes bij mij op. Probleem is nu echter dat ik deze rol laatst weer verplaatst had naar Ida (die Floris erg in vertrouwen had genomen, vandaar mijn "vertrouw je iemand 100%"-vraag). Nu echter zij zelf Rosamunde bleek te zijn, en er 1 iemand erg op Rosamunde hamerde, had ik de rol van Priester verplaatst naar iemand anders. Dus dan blijft de rol van Bert nog steeds open. Een lichte voorkeur voor de rol Spion (waarheid over de stemming) komt dan in mij op, waardoor ik hem oorspronkelijk ook van verdacht. (Dag 2)

Uit Mark zijn (recente) berichtgeving, claimt hij opeens Lola 100% te vertrouwen. Omdat ik zoveel bezig was met de Priester-zoektocht, ben ik nu volledig in de war, omdat Mark dus soort van Priester lijkt te claimen. Maar in dat geval weet ik ook niet meer wat Bert zou moeten zijn, als niet slecht.

Ik heb voor nu op Mark gestemd maar ben nog enorm in dubio en zit zelfs nog te twijfelen om te switchen.. :$ Voor de wolven gooi ik nog een duit in het zakje: de Pariawolf is nog onder jullie. Dusseh misschien wil die nog een alfawolfje opofferen ;-)

Kortom: chaos en wanhoop zijn bij mij de hoofdgedachtes, en ik hoop dan ten zeerste dat Bert zijn claim over dat er "info in het spel" zal komen als Mark doodgaat, waar zal blijken (hoewel dat ook zijn eigen doodsvonnis wat mij betreft kan garanderen).
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Schavot Dag 4 - The 12 Days Of Christmas

Bericht door Lola »

Uuughh, sorry jongens, er gebeurt ineens van alles in mijn leven (begin volgende week met m'n baan, heb nu waarschijnlijk een woning gevonden en wtf) en ik zit even totaal niet goed in het spel. Ik ben nu dan ook niet echt bijgelezen, excuses daarvoor. Ik blijf bij mijn stem op Mark, omdat ik ook niet begrijp waar zijn vertrouwen in mij vandaan komt.

Later echt meer! In de nacht mag ik ook weer alles zeggen :tooth:

Gesloten

Terug naar “Spel 14 - Italiaanse Kerst”