Dag 4 - Let It Snow!

Buon Natale!
Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 4 - Let It Snow!

Bericht door Bert »

Ik stem voor nu op Mark, maar ik houd het forum in de gaten en kan eventueel nog wisselen.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 4 - Let It Snow!

Bericht door Djamila »

Ja dat gevoel had ik ook Bert :lol:

Ik snap de verdenkmakingen jegens jou ook niet zo. Bovendien zou het jou veels te veel in de schijnwerpers zetten als je als wolf zijnde zo'n actieve aanval in zou zetten op Mark.

@ Thijs
Ik ben het dus zeker met je eens over je opmerking hoe de wolven spelen (aanhaken aan theorieën etc), maar ik snap niet helemaal hoe je Bert daaronder kan scharen.
Op wie denk jij nu te stemmen?

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Dag 4 - Let It Snow!

Bericht door Belle »

Ik heb het helaas drukker dan verwacht, dus ik moet nu even gauw stemmen. Ik moet zo weg en verwacht niet voor de deadline nog online te kunnen komen.

Verder weet ik nog steeds niet zo goed op wie te stemmen. In de nacht noemde ik een paar mensen die ik enigszins verdenk en ik zal ook op één van hen stemmen. Nu moet ik alleen nog besluiten op wie.

Ik ga voor Bert. Ik heb hem al eerder verdacht gevonden en ik blijf die uitspraak over mensen lynchen voor informatie vreemd vinden. Verder speel ik vanwege te weinig tijd momenteel meer op gevoel dan op echte analyses, dus vandaar dat ik helaas mijn verdenkingen niet zo veel kracht kan bijzetten met informatie.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 4 - Let It Snow!

Bericht door Mark »

Nu geen tijd om vragen te beantwoorden kan ik vanavond pas doen. Jmmr want grote kans daarom dat we weer 2 burgers op schavot komen te staan.
Nu ga ik stemmen op ....... (Even op computer kijken)
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 4 - Let It Snow!

Bericht door Thijs »

Djamilla ik ga voor Belle.
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Dag 4 - Let It Snow!

Bericht door Maaike »

Ik zit midden in mijn verhuizing, voel me niet zo lekker en kom er net achter dat er een deadline is over 1,5 uur. Ik ga proberen nog even bij te lezen, maar kan helaas even niet uitgebreid reageren :$

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 4 - Let It Snow!

Bericht door NynkeB »

RIP Ida nog… en dat net voor de kerstdagen (goed goed, ik ben een beetje laat :$ )
Door de afgelopen, toch wel drukker dan verwachte, dagen heb ik helaas geen langere post meer kunnen maken. Anderzijds, ik zie totaal geen redenen om van mijn verdachte Mark af te stappen. Hierdoor zal mijn stem, ook vandaag weer, op hem vallen. Voor de liefhebber zijn mijn argumenten daarvoor in eerdere posts te vinden.
Morgen hoop ik meer tijd te hebben om weer een fatsoenlijke post te maken, maar die laat dus nog even op zich wachten! Mijn excuses!
Edit: even een werkwoord verwijderd

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 4 - Let It Snow!

Bericht door Lola »

Oei, ik was voor kerst twee dagen ziek geweest, en nu met kerst was ik het allemaal een beetje vergeten. Gelukkig nog net voor de deadline eraan gedacht, maar ik zit nu aan tafel. Straks een inhaalpost van mij! Ik stem nu op Mark.

Ik hoop dat iedereen fijne feestdagen heeft gehad! 😊

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 4 - Let It Snow!

Bericht door Wouter »

Oeps, door de spelleider nog net op tijd gewaarschuwd, was een beetje ondergesneeuwd in kerstsferen, vloer leggen, koken, en mijn eigen klusproject. RIP Ida! Ik ga op Mark stemmen. Ik zie geen reden om van mijn redenering van de vorige dag af te wijken.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 4 - Let It Snow!

Bericht door Wouter »

En ik hoop ook dat jullie fijne kerstdagen hebben gehad. Bij ons was de creme brulee erg lekker. :).
Ho ho ho :xmas:

Gesloten

Terug naar “Spel 14 - Italiaanse Kerst”