Nacht 4 - It's Gonna Be A Cold, Cold, Christmas

Buon Natale!
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Nacht 4 - It's Gonna Be A Cold, Cold, Christmas

Bericht door Hugo »

De lunch die volgde, was er één vol voelbare spanning, alsof er een donderwolk boven de tafel hing. Er viel een ijzige stilte, aangezien niemand de anderen voldoende vertrouwde om in het openbaar een discussie te voeren. Lola keek verontwaardigd om zich heen, zich zichtbaar afvragend waarom zij nu alweer als verdachte was aangemerkt. Mark trok wat bleekjes weg, en leek geen honger meer te hebben. Floris probeerde af en toe te beginnen aan een zin, maar viel al snel stil als hij werd aangestaard door de andere familieleden aan de tafel.

Na de lunch verspreidde de familie zich weer over het huis. Mark, blijkbaar bekomen van de schrik, begon met Floris om het hoogste woord te strijden. Beide claimden zeker onschuldig te zijn. De emoties liepen hoog op. De rest van de familie stond eromheen, en keek ernaar. Een ader bij Floris' slaap begon gevaarlijk te kloppen, en op een gegeven moment was het genoeg. "Deze familie is verdoemd! Vlucht, sukkels!" riep hij uit, terwijl hij, nog altijd op zijn skischoenen, naar de deur naar buiten rende, duidelijk om even af te koelen. De rest van de familie greep hun kans, en sloot de deur achter hem, met de grendel. Floris keek woest om. Terwijl de rest van de familie aan het avondeten begon, klonk er van buiten af en toe een roep om hulp. De familie negeerde het, tot er geen geluiden meer kwamen van buiten...

---
Cari famiglia,

Floris heeft de meeste stemmen gekregen. Hij was:
Afbeelding
De Tovenaar
This village is doomed! Fly, you fools!

De nacht valt weer. De volgende deadlines gelden:
Deadline 1: Heks, Huurmoordenaar, Wolven morgen, 24 december, 17:00
Deadline 2: Heler, Tovenaar vrijdag, 25 december, 10:00
Het zal rond die tijd weer dag worden. Aangezien het dan Eerste Kerstdag is zal er daarna een ruime deadline volgen voor de eerste stemming - voel je vooral niet verplicht om op Eerste Kerstdag het spel te checken.

Vanaf nu gelden er geen beperkingen meer op de discussie.

Fijne nacht,
:santa:
Hugo
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 4 - It's Gonna Be A Cold, Cold, Christmas

Bericht door Hugo »

PS. Het laminaat ligt :banana:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Nacht 4 - It's Gonna Be A Cold, Cold, Christmas

Bericht door Matthijs »

Hmm.. Een excuus aan Floris lijkt me op zijn plek 8-| Dat wordt eens kijken of hij info heeft gedeeld, en dus mystieken heeft gevonden :huh: En dit plaatst natuurlijk wel wat suspicion op Mark, als andere hoofdverdachte :chinrub: Had gehoopt op zijn minst een BG weg te krijgen, laat staan of dat dan wolf was :shrug:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 4 - It's Gonna Be A Cold, Cold, Christmas

Bericht door Mark »

R.I.P. Floris wat was je aan het doen.

een tovenaar. oké probleem met die rol voor hem was dus dat hij van bepaalde mensen wist of ze mystiek waren of niet. maar dan kan je alleen rollen uitsluiten voor hun.
nu nadenken want er kloppen dingen niet.

@matthijs
Dit geeft niets extra op mij doordat hij alleen mystieken gaven ziet er zijn goede en slechte rollen zonder mystieken gaven.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Nacht 4 - It's Gonna Be A Cold, Cold, Christmas

Bericht door Matthijs »

Mark schreef:
23 dec 2020, 19:16
R.I.P. Floris wat was je aan het doen.

een tovenaar. oké probleem met die rol voor hem was dus dat hij van bepaalde mensen wist of ze mystiek waren of niet. maar dan kan je alleen rollen uitsluiten voor hun.
nu nadenken want er kloppen dingen niet.

@matthijs
Dit geeft niets extra op mij doordat hij alleen mystieken gaven ziet er zijn goede en slechte rollen zonder mystieken gaven.
Ik bedoel meer dat het echt ging tussen jou en Floris. En volgens mij waren de meeste mensen het er wel over eens dat er minstens één BG tussen jullie twee zou moeten zitten...
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 4 - It's Gonna Be A Cold, Cold, Christmas

Bericht door Ida »

Pff, weer een blunder.
Floris heeft wel een paar keer 3 namen genoemd: 2 slecht en 1 goed volgens mij. ik ga het opzoeken, maar nu eerst koken en eten!

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 4 - It's Gonna Be A Cold, Cold, Christmas

Bericht door Mark »

Matthijs schreef:
23 dec 2020, 19:19
Mark schreef:
23 dec 2020, 19:16
R.I.P. Floris wat was je aan het doen.

een tovenaar. oké probleem met die rol voor hem was dus dat hij van bepaalde mensen wist of ze mystiek waren of niet. maar dan kan je alleen rollen uitsluiten voor hun.
nu nadenken want er kloppen dingen niet.

@matthijs
Dit geeft niets extra op mij doordat hij alleen mystieken gaven ziet er zijn goede en slechte rollen zonder mystieken gaven.
Ik bedoel meer dat het echt ging tussen jou en Floris. En volgens mij waren de meeste mensen het er wel over eens dat er minstens één BG tussen jullie twee zou moeten zitten...
Dat gedeelte begrijp ik, ik dacht namelijk dat Floris echt slecht moest zijn.
Maar jullie denken dat ik nu daarom BG ben maar dat is niet zo.... dat is het probleem en ik probeer te bedenken hoe ik dat uit jullie hoofd kan halen.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Nacht 4 - It's Gonna Be A Cold, Cold, Christmas

Bericht door Kayan »

RIP Floris. Dat zet Mark inderdaad wel een beetje in een ander daglicht. Ook goed om na te gaan welke anderen je nog meer had genoemd.

Ik moet even teruglezen. Wel heel irritant, m'n office moet bijgewerkt worden, en ik krijg het niet voor elkaar om m'n Excelsheet te openen.

@Edy en de rest. Dat was nog een reactie op de opmerking van Lola de dag ervoor.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Nacht 4 - It's Gonna Be A Cold, Cold, Christmas

Bericht door Djamila »

Ohneeee Floris!! :cry:
Whyyyyy

RIP in ieder geval. Ik snap er helemaal niks meer van iig

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Nacht 4 - It's Gonna Be A Cold, Cold, Christmas

Bericht door Thijs »

Oef Floris i AM sorry. Voor mij is het wel duidelijk dat mijn stem zo goed als zeker naar Mark gaat
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gesloten

Terug naar “Spel 14 - Italiaanse Kerst”