Schavot Dag 3 - God Rest Ye Merry Gentlemen

Buon Natale!
Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Schavot Dag 3 - God Rest Ye Merry Gentlemen

Bericht door Mark »

Ida schreef:
22 dec 2020, 19:41
Raar dat Lola nu alweer op het schavot staat. Wat willen de wolven, GB hier nu mee bereiken met een overgrote meerderheid op Mark en Floris. Ik sluit eigenlijk de dubbelstem van de BM uit, want ik zie geen verband met de stemming van dag 1 en 2 en Kayan/lola.
Ik stemde op Mark omdat ik vind dat hij niet op zoek is, in al zijn post is hij vaag bezig en laat wat twijfel zogenaamde hints achter, maar er komt nooit een duidelijke verklaring, waarom hij dan zo vaag doet. Ik vertrouw dat gewoon niet. Floris is op zijn manier aan het zoeken, niet dat het veel oplevert, maar ik ken Floris als wolf met nog kortere visie dan in dit spel. Dus ik stem ws weer op Mark.

@ida
ik ben niet op zoek, ik zeg duidelijk wie ik vertrouw en wie ik verdenk. ik ben een dag wazig wat ik daarna helemaal heb uitgelegd. deze dag ben ik open en bloot (plaats potlootventer smiley)
daarnaast je kent Floris als wolf met kortere visie, tuurlijk maar mensen veranderen je moet niet bij een ding blijven. Floris kan misschien nu anders spelen omdat hij altijd zo kort is en dan wordt hij gelijk vertrouwd in je ogen.

ik speel eens anders en dan is het gelijk wantrouwen. Ida vind beetje jammer dat je dan niet iedereen over de zelfde streep trekt.
als ik nu anders speel moet je bedenken hoe ik speel als wolf. als de ons daar aan gaan vestigen want je weet dat ik dan op andere manier speel.
Burger for life :mrgreen:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Schavot Dag 3 - God Rest Ye Merry Gentlemen

Bericht door Ida »

Mark dat weet ik juist niet. Ik stoor me een beetje aan je wazige uitspraken en ik kan er niks van maken. daarom. We moeten kiezen tussen jullie 2, ik sluit Lola een beetje uit, want ik zie haar als slachtoffer van slechte praktijken.

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Schavot Dag 3 - God Rest Ye Merry Gentlemen

Bericht door Bert »

Ik blijf ook nog steeds bij Mark, mede omdat ik vind dat alle 'argumenten' die Mark inbrengt geen argumenten zijn, maar sentimenten die bedoeld zijn om op iemands gevoel in te spelen. Daar win je wat mij betreft de oorlog niet mee.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Schavot Dag 3 - God Rest Ye Merry Gentlemen

Bericht door Mark »

Hoe moet ik nu een argument er in gooien,
leg mij dat dan nu uit.


Mark 6x = Nynke, Floris Bert Ida Djamila Wouter
Floris 4 x Mathijs Belle Lola Edy
Lola 1X Kayan
Djamilla 1X Maaike
Bert 1X Mark

Dit weten we.

we weten dat Lola ook op schavot staat.
Hoe kunne we dat bereiken dat Lola er ook op staat.
laten we er van uit gaan dat thijs op Lola heeft gestemd. dan is het
mark 6x
Floris 4x
Lola 2x

Nu kan dat dus niet dus moet of 2 personen van mij hebben gelogen en die op Floris zodat er een 3 keer gelijk spel is.
Mark 4x
Floris 4x
Lola 4x

Of ik had wel de meeste stemmen en dan moet het dus.
Mark 5x
Floris 3x
Lola 3x

anders komen we niet uit met stemmen.
hiermee wil ik dus zeggen dat Maaike en ik nooit kunnen liegen.
dat wil zeggen dat dan iemand van mij liegt en iemand op de stem van Floris.
We weten dat we Lola er niet gaan uit stemmen. Dus moet het Tussen Floris en mij zelf zijn.

Op dit moment hebben bepaalde mensen al gezegd op wie ze stemmen
Mark 4x(Floris, Bert, Nynke, Ida,)
Floris 5x(Edy, Belle, Maaike, Lola, Mark)
Lola 1x (Kayan,)

nog niets verteld.
Djamila, Wouter, Matthijs, Thijs,


Ik hoop dat iedereen van de laatste 4 ook verteld wat hun denken en wie ze gaan stemmen meer voor informatie na iemand zijn Executie :dead:
Burger for life :mrgreen:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Schavot Dag 3 - God Rest Ye Merry Gentlemen

Bericht door Ida »

Mark Zou de burgemeester ook in het spel zitten? Want dat verandert je sommetjes toch ?

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Schavot Dag 3 - God Rest Ye Merry Gentlemen

Bericht door Mark »

Ida schreef:
22 dec 2020, 23:24
Mark Zou de burgemeester ook in het spel zitten? Want dat verandert je sommetjes toch ?
Als de Burgemeester in spel zit dan kan tuurlijk het sommetje anders zijn.
maar dan is de vraag wie is de BM.
Als het iemand is die niet op ons 3 heeft gestemd maakt het niet uit want dan is het 2 stemmen op iemand anders.
als het wel zo is dan klopt de stemming nu al niet maar okee dan zijn er dus 3 mogelijkheden met de stemmen die wij nu weten.


Mark zijn groep zit BM in
Mark 7x = Nynke, Floris Bert Ida Djamila Wouter (BM in mijn groep)
Floris 4 x Mathijs Belle Lola Edy
Lola 1X Kayan
Djamilla 1X Maaike
Bert 1X Mark

paar mogelijkheden:
1. De BM liegt en heeft op Lola gestemd en iemand van Floris liegt en heeft op iemand anders gestemd dan ons 3.
2. normaal persoon heeft gelogen bij mij en iemand van Floris zijn groep liegt en heeft ook op Lola gestemd.
3.Iemand van mijn groep heeft gelogen, Maaike liegt en Thijs heeft ook op lola gestemd.

4. (mijn hoofd doet pijn hier over nadenken omdat we Thijs stem missen :fever: )
-------------------------------------------------------

Floris groep met BM erin
Mark 6x = Nynke, Floris Bert Ida Djamila Wouter
Floris 5 x Mathijs Belle Lola Edy (BM in Floris groep)
Lola 1X Kayan
Djamilla 1X Maaike
Bert 1X Mark

paar mogelijkheden:
1.BM liegt en heeft op Lola gestemd.
2. normaal persoon van Floris en mark groep hebben gelogen en op Lola gestemd.
3.3 mensen van groep mark liegen 2 op Lola 1 op iemand anders.

4. Thijs heef top lola gestemd en dan moet je er dus 1 van iets afhalen.

-------------------------------------------------------

Lola Groep met BM er in.
Mark 6x = Nynke, Floris Bert Ida Djamila Wouter
Floris 4 x Mathijs Belle Lola Edy
Lola 2X Kayan (BM in Lola groep) (#kayan BM :lol: )
Djamilla 1X Maaike
Bert 1X Mark

paar mogelijkheden:
1. 2 liegen er van Mark zijn groep en hebben op lola gestemd.
2. 1 liegt van Floris en heeft op lola gestemd.
3. Thijs stemt op lola dus moet er nog steeds minimaal iemand hebben gelogen van Floris
4.(ik weet het even niet meer.......)

--------------------------------------------------------

@ida
heb je hier wat aan ?
en ja ik kan dingen hebben gemist maar ik weet het ook niet ik ben op zoek.
#brainhurt
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Schavot Dag 3 - God Rest Ye Merry Gentlemen

Bericht door Floris1987 »

Goede nacht,

Mark probeert na te gaan wat de reden is dat Lola op het schavot staat.
Als neutrale speler kan ik het met hem eens zijn, als mijn rol niet.

Ik ben geen slechte rol . dat houd in dat ik dan niet kan begrijpen waarom (slechte) spelers zouden liegen over op mij stemmen. Wat is het nut.
Dan moeten de missende stemmen bij Lola van Mark komen en zoals Mark aangeeft kan dit op veel manieren, maar wat dit in mijn ogen inhoud is dat er spelers zijn die doen alsof ze Mark eruit willen hebben en Lola in de plaats proberen onder de bus te gooien. ( zeggen stemmen op mark maar stemmen op lola) dit kan in mijn ogen alleen logisch zijn als ze in dezelfde fractie als mark zitten en proberen Mark te redden.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Schavot Dag 3 - God Rest Ye Merry Gentlemen

Bericht door Mark »

Met dank aan Matthijs,
Floris je lijstje moet wel Kloppen als je het post XD.

(ik moet zelf ook beter kijken maar ja dag 3 kijk ik ook niet terug XD)

Mark 7x = Nynke, Floris Bert Ida Djamila Wouter
Floris 4 x Matthijs Belle Lola Edy
Lola 1X Kayan
Djamila 1X Maaike
Bert 1X Mark
Belle 1x Thijs


Door Dit ligt alles open weer.

1. Maaike en Thijs liegen en dan 1 van Mark ook.
2. Maaike en Thijs Liegen en een van Floris heeft gelogen en stemde op niemand van deze 3.
3. Maaike Of Thijs liegen en iemand van Floris op Lola
4. 3 van mark liegen.
5. 2 van mark liegen en 1 van Floris liegt.

@Floris
Wat je zegt is leuk bedacht maar klopt niet perse.
Er zijn meer redenen om te liegen het betekent niet dat ik daardoor met hun in een fractie zit. ze kunnen mij zeggen en op lola stemmen omdat ze met jouw in een fractie zitten. als je alles vertelt moet je wel de hele waarheid vertellen.
Als Neutrale speler kan je het met mij eens zijn met je rol niet. omdat je meer info hebt misschien ?
als je goed bent weet je dus wat ik zeg dat het klopt. als je slecht ben blijf je je pijlen op mij afvuren wat je nu doet. (want je weet dat het klopt wat ik zeg.

Vind erg zwak van je wat je nu schrijft, maar leuk geprobeerd.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Schavot Dag 3 - God Rest Ye Merry Gentlemen

Bericht door Floris1987 »

Goede nacht,
Mark ik zei al dat ik mogelijk niet geheel goed had gedaan, Het is heel lastig terugzoeken.

Mark maak jij nu trouwens een fout? Jij zegt met dank aan Mathijs, maar Mathijs heeft deze dag nog geen post gemaakt, waar haal jij die info vandaan.
en daarnaast zet je nu bij jezelf X7 terwijl er maar 6 namen staan.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Schavot Dag 3 - God Rest Ye Merry Gentlemen

Bericht door Matthijs »

Hoi hoi, nog even een berichtje van mij. Het verbaast ook mij dat Lola op het schavot staat, maar dat is nu zo'n cliché zin dat het erg wordt. Voortaan altijd maar haar op het schavot zetten? :-p Oké, jokes aside, ik heb nog wat posts en gedachtes om te fileren. Maar voordat ik dat doe, wil ik even zeggen: CALLED IT! Ik weet niet hoe, maar ik had al gezegd dat dit mogelijk het schavot zou worden! :lol: :lol: Niet dat het een leuk schavot is, maar toch.

Allereerst wil ik in het hoofd van de Anti-Markers kruipen:
Eén van de argumenten is namelijk (door Floris aangedragen) dat Bas Mark zou hebben aangewezen in nacht 3. Er zijn dan meerdere scenarios mogelijk:
A. Mark is team Dorp en wordt een crimineel. In dat geval leven beide Mark en Bas, maar heeft Bas zijn nieuwe recruit van tevoren al verdacht gemaakt.
-> Dit kan niet want Bas is gestorven
B. Mark is Bewaker en vermoordt Bas. In dat geval heeft Bas "laten weten" dat Mark voor de criminelen een vijand is, maar niet voor het dorp.
C. Mark is Wolf en vermoordt Bas. In dat geval is Mark de enemy of all people.
Ik ben persoonlijk nog steeds ervan overtuigd dat Mark minder wolvenneigingen heeft en meer criminelenneigingen. Het is ergens wel ironisch als hij als spion de hele stemming probeert uit te pluizen, ondanks het zelf te weten wat er gebeuren gaat. Maar goed: Mark is in dit geval dus niet team Dorp, maar Bewaker of Wolf. Als hij Bewaker is, moeten we Mark nog even laten leven. Want de strijd tegen criminaliteit is nog altijd bezig. Als hij wolf is moet hij zsm er uit. Ik vind alleen dus niet dat Mark wolfs bezig is. Daarom is mijn conclusie: Mark is niet aangewezen door Bas.

Wat Lola betreft: ik kan mij vinden in de theorie dat er een gecoördineerde actie op haar gepleegd is. Aan de andere kant kan het nog steeds toeval zijn, door een combinatie van Advocaat en Burgemeester (ik noem maar wat). Het argument tegen haar (dat Bas op dag 1 haar zou hebben aangesproken) vind ik een heel zwak argument. Voornamelijk omdat Lola niet Bas zijn aanmoedingen nodig heeft om te kunnen spelen :lol: Verder krijg ik wel wat oprechte vibes van haar binnen, mede omdat zij nu weer uit het niets op het schavot staat. [En nu is sociale-burger-theorie een waardeloos argument.]

Dan Floris: Ik vind jouw claim enorm krachtig, waardoor ik heel benieuwd ben naar wat je bedoelt met:
Floris1987 schreef:
23 dec 2020, 00:15
Als neutrale speler kan ik het met hem eens zijn, als mijn rol niet.

Verder bedoelt Mark met "Met dank aan Matthijs" dat ik hem erop had gewezen dat Thijs op Belle had gestemd. Ik wilde dit zelf eerst nog gaan posten, maar had deels mijn berichtenplanning verklapt tijdens een videocall.
Daarnaast klamp je je (in mijn ogen) een beetje vast dat de missende stemmen op Lola per se van Mark af moeten komen. Ze hadden net zo goed een combinatie van jouw stemmen en andermans stemmen (lees: een Thijs, een Maaike) kunnen komen. Voor de volledige opheldering is dit wat mensen gezegd hebben te stemmen:

Mark 6x: Nynke, Floris, Bert, Ida, Djamila, Wouter
Floris 4x: Matthijs, Belle, Lola, Edy
Lola 1x: Kayan
Djamila 1x: Maaike
Bert 1x: Mark
Belle 1x: Thijs

Mijn conclusie voor dit moment is dus, dat ik waarschijnlijk op Floris ga stemmen, omdat ik hem meer verdenk van wolf zijn dan de rest. Aan de andere kant hebben we nog tot 19.00 dus ik houd mijn ogen zeker open voor verdere ontwikkelingen. Nu ben ik wat moe dus ga ik slapen :tooth:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gesloten

Terug naar “Spel 14 - Italiaanse Kerst”