Schavot Dag 3 - God Rest Ye Merry Gentlemen

Buon Natale!
Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Schavot Dag 3 - God Rest Ye Merry Gentlemen

Bericht door Djamila »

Okee dan, ik ga maar niet herhalen wat anderen hebben gezegd.

Floris' laatste post doet me echt ontzettend denken aan de laatste keer dat hij wolf was: niet uit de voeten kunnen komen met welke info dan ook. Dus ja, voor mij is het een twijfelgeval tussen Floris en Mark.

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Schavot Dag 3 - God Rest Ye Merry Gentlemen

Bericht door Belle »

Oké, Lola komt inderdaad een klein beetje uit de lucht vallen, dus ik kan me wel vinden in de theorie van Thijs dat de BG's haar erop hebben gezet om één van hen te redden. Het klinkt in ieder geval logisch. Dan is dus Mark of Floris een wolf.

Van Mark krijg ik niet het idee dat hij wolf is. Ik weet niet zo goed wat ik met hem aan moet, dus crimineel zou nog kunnen, maar wolf denk ik niet.
Dan is er Floris met zijn vage posts die ik steeds meer begin te wantrouwen. Als de theorie van Thijs klopt en Mark geen wolf is, dan zou Floris wel een wolf moeten zijn.
Mijn stem zal dan ook zeer waarschijnlijk naar Floris gaan.

Gebruikersavatar
Maaike
Sekteleider
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jul 2019, 21:15

Re: Schavot Dag 3 - God Rest Ye Merry Gentlemen

Bericht door Maaike »

Nou jongens, het duizelt me eerlijk gezegd nogal zo met al die verschillende teams :confused:
Ik dacht oprecht dat gezien stemgedrag (en andere genoemde observaties) Djamila een grote kans heeft slecht te zijn, maar als niemand anders dat ziet, zit ik er misschien naast. Het maakt me erg aan het twijfelen in ieder geval. Maar dat mogen jullie me morgen beter uitleggen. Nu gaat het over Mark, Lola en Floris Ik ga maar even een computerbreak nemen voor de komende dagen, dus moet nu snel stemmen. Ik sluit het niet uit dat Lola wolf is, maar heb op dit moment eigenlijk geen reden haar te verdenken en had ook niet verwacht dat zij op het schavot zou staan. Dan hou je Mark en Floris over, die ik eigenlijk equally verdacht vindt. Mijn stem gaat naar Floris, omdat Mark ziek is geweest en ik eigenlijk graag wat meer van hem zou willen horen. Ik vraag me namelijk af of hij zo buiten de lijntjes zou kleuren als baddy.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Schavot Dag 3 - God Rest Ye Merry Gentlemen

Bericht door Mark »

@floris

leuk lijstje maar we weten dat dit niet kan kloppen.
Nu ben ik benieuwd naar jouw stem eigenlijk. je zegt dat je op mij heb gestemd met de reden die je hebt genoemd.
of ik ben heel blind maar in dat hele bericht heb jij nergens over mij gepraat, (kan jij even vertellen waarom dan.)

daarnaast floris heb je 2x matthijs neergezet.
heeft hij een dubbele stem ?

maar met zijn 3e,
ik ga er dan van uit dat ik de meeste stemmen heb gekregen door hoe ik afgelopen dag had gespeelt.
vind beetje jammer dat ik door zo een reden op schavot kom te staan maar okee.
Jullie willen dat alles open en bloot op tafel wordt gelegd maar dat kan niet doordat iedereen liegt. ja we kunnen wel zeggen wie je hebt gestemd maar dan weten we nog niets. want zelfs mensen buiten het schavot kunnen liegen.

Nu ga ik zelf stemmen op Floris, door dat ik geloof dat hij niet de waarheid spreekt. ik had al vertelt dat ik Lola vertrouwde meer.
dus is het voor mij een makkelijke stem.

@bert
Wel leuk dat jij opeens je pijlen op mij heb gericht.
door hoe jij doet vind ik je onwijs verdacht daarom had ik ook op jouw gestemd.
nu jij zo tussen mij en floris doet maar wel iedereen eerst mij er uit wil laten knikkeren doet mij denken dat jullie samenwerken.

wie vertrouw ik:
Lola,

Wantrouw:
Bert, Floris

de rest hou ik nog even mijn mond over
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Schavot Dag 3 - God Rest Ye Merry Gentlemen

Bericht door Floris1987 »

Mark, dank voor je goed zicht,


Mark 6x = Nynke, Floris Bert Ida Djamila Wouter
Floris 4 x Mathijs Belle Lola Edy
Lola 1X Kayan
Djamilla 1X Maaike
Bert 1X Mark

Thijs onbekend

Mark: ik krijg een beetje het gevoel dat jullie ( je bent niet de eerste) mijn post niet lezen. ( je leest wel weer mijn stemlijst :) )
Jij bent verdacht omdat ik er op dit moment vanuit ga dat bas jouw als zijn crimineele kracht heeft proberen om te zetten en dat dit is mislukt.

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Schavot Dag 3 - God Rest Ye Merry Gentlemen

Bericht door NynkeB »

Wat interessant weer dat Lola zo vrij plotseling op het schavot staat 8-| . Hm, anyhoe, niet zo heel gek lijkt me gezien alle ogen op Mark en Floris…
Goed, ik verwacht bij mijn stem jegens Mark te blijven. Nevertheless, Floris staat (nog steeds) als een goeie kandidaat op mijn lijstje, dus ik bind me nog nergens (zeker gezien de deadline met genoeg ruimte voor een mogelijke discussie) aan vast. Hoe dan ook geloof ik dat één van hen (of wellicht wel beiden) slecht is. Well, ik ben benieuwd!

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Schavot Dag 3 - God Rest Ye Merry Gentlemen

Bericht door Mark »

@floris

Bedankt dat je het voor mij nog eens wilde zeggen.
Maar als dat de reden is. Vind ik het zwak.

Bas heeft alleen gezegd dat hij mij niet snapte.
Nu we weten dat hij crimineel is vind ik het wel heel makkelijk omdat hij mij als laatste heeft genoemd er van uit gaan dat hij mij wilde kiezen.

Ik weet namelijk dat hij niet mij heeft gekozen anders was hij niet dood. Dat ik dit zeg betekend natuurlijk niets.

Het zou voor bas helemaal niet slim zijn geweest mij te kiezen doordat ik daarvoor al in het licht was gezet door Bert. Om dan als crimineel mij te kiezen was zonde geweest voor aanval want het was duidelijk dat ik vandaag op schavot ging staan. Iemand maar mij zwart en mensen springen op de verdenking trein.

Daarom geloof ik niet dat iedereen die nu zegt dat hij op mij heeft gestemd de waarheid zegt.

Geloof ik dat ik de meeste stemmen heb sure.
Geloof ik dat ze.lola er uit willen hebben ja.
Dan kan ik er alleen van uit gaan dat Floris slecht moet zijn. Of dat nu een crimineel is of wolf. Geen idee maar hij is de slechte dan.
Burger for life :mrgreen:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Schavot Dag 3 - God Rest Ye Merry Gentlemen

Bericht door Ida »

Raar dat Lola nu alweer op het schavot staat. Wat willen de wolven, GB hier nu mee bereiken met een overgrote meerderheid op Mark en Floris. Ik sluit eigenlijk de dubbelstem van de BM uit, want ik zie geen verband met de stemming van dag 1 en 2 en Kayan/lola.
Ik stemde op Mark omdat ik vind dat hij niet op zoek is, in al zijn post is hij vaag bezig en laat wat twijfel zogenaamde hints achter, maar er komt nooit een duidelijke verklaring, waarom hij dan zo vaag doet. Ik vertrouw dat gewoon niet. Floris is op zijn manier aan het zoeken, niet dat het veel oplevert, maar ik ken Floris als wolf met nog kortere visie dan in dit spel. Dus ik stem ws weer op Mark.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Schavot Dag 3 - God Rest Ye Merry Gentlemen

Bericht door Kayan »

Ida schreef:
22 dec 2020, 19:41
Raar dat Lola nu alweer op het schavot staat. Wat willen de wolven, GB hier nu mee bereiken met een overgrote meerderheid op Mark en Floris. Ik sluit eigenlijk de dubbelstem van de BM uit, want ik zie geen verband met de stemming van dag 1 en 2 en Kayan/lola.
Ik stemde op Mark omdat ik vind dat hij niet op zoek is, in al zijn post is hij vaag bezig en laat wat twijfel zogenaamde hints achter, maar er komt nooit een duidelijke verklaring, waarom hij dan zo vaag doet. Ik vertrouw dat gewoon niet. Floris is op zijn manier aan het zoeken, niet dat het veel oplevert, maar ik ken Floris als wolf met nog kortere visie dan in dit spel. Dus ik stem ws weer op Mark.
Zelfs als ik 2 stemmen zou hebben (ik ontken noch bevestig as usual), zouden er meer mensen op Lola gestemd moeten hebben. Anders kan het nooit zijn dat er drie mensen op het schavot staat. Tenzij een van de twee Rosamunde is....

Wel fascinerend dat tot dusver iedereen zo verbaasd is en doet alsof hun neus bloed wat betreft Lola op het schavot. :disco:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Schavot Dag 3 - God Rest Ye Merry Gentlemen

Bericht door Lola »

Jij hebt nog steeds niet verteld waarom ik zo verdacht ben, Kayan. Maar je bent in ieder geval eerlijk over je stem (ga ik nu van uit, is iets raars om over te liegen nu I guess) en dat waardeer ik ;)

Ik ga op Floris stemmen. Sta eventueel open voor wijziging als het lijkt dat ik mezelf daarmee zou kunnen redden, maar ik vind Floris echt veel verdachter dan Mark.

Gesloten

Terug naar “Spel 14 - Italiaanse Kerst”