Schavot Dag 3 - God Rest Ye Merry Gentlemen

Buon Natale!
Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Schavot Dag 3 - God Rest Ye Merry Gentlemen

Bericht door Thijs »

Mark , ik ben heel duidelijk geweest dat ik op Bella heb gestemd. Ik ga nu natuurlijk voor Floris
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Schavot Dag 3 - God Rest Ye Merry Gentlemen

Bericht door Mark »

Thijs schreef:
23 dec 2020, 18:03
Mark , ik ben heel duidelijk geweest dat ik op Bella heb gestemd. Ik ga nu natuurlijk voor Floris
Je bent ook heel duidelijk geweest.
excuus daar voor had die van Floris overgenomen en de rest er bij gezet van schavot dag 3, heb nooit terug gelezen van de andere stemming pagina's waar je dat had gezegd.

niet 100% mijn schuld maar ik zeg wel excuus er voor
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Schavot Dag 3 - God Rest Ye Merry Gentlemen

Bericht door Bert »

Ik heb alles zojuist snel bijgelezen, geen tijd meer voor uitgebreide posts en theorieën, niet dat ik nog veel toe te voegen heb aan wat ik hiervoor al gezegd heb. Mijn oog valt zojuist nog wel op één opmerkelijk ding:
Thijs schreef:
23 dec 2020, 18:03
Mark , ik ben heel duidelijk geweest dat ik op Bella heb gestemd. Ik ga nu natuurlijk voor Floris
Hoezo is dat zo 'natuurlijk'?

Ik stem, zoals al aangekondigd, op Mark

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Schavot Dag 3 - God Rest Ye Merry Gentlemen

Bericht door Ida »

Ida schreef:
23 dec 2020, 16:01
Maar het kan ook heel goed, dat er alleen burgers op het schavot staan en dat de BG puur voor de fun Lola erbij gezet hebben...maar als Mark en Floris goed zouden zijn, dan snap ik hun vaagheid over hun kennis niet. Juist dat laatste maakt ze in mijn ogen beide verdacht, de één niet meer of minder dan de ander. Dus heren als jullie nu eens samen bedenken wie er het beste uitgestemd kan worden, dan komen we michien verder.
Matthijs is dit voldoende? het lijkt me duidelijk hoe ik erover denk, ik vertrouw ze beide niet. Merci dat je even opfriste, dat jij met de Bas/Mark theorie kwam en dat Floris hem opperde, dat zou kunnen, dat het in het hol is bedacht.

Floris: je rare post met Ik als burger en ik als rol ... hoezo liggen die 2 niet op 1 lijn? dat is gek, ik snap het in ieder geval niet en het maakt je verdacht.

Gesloten

Terug naar “Spel 14 - Italiaanse Kerst”