Dag 3 - Deck The Halls

Buon Natale!
Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 3 - Deck The Halls

Bericht door Ida »

Thijs: klopt je 'oude' manier van uitlokken werkt niet meer zo goed, iedereen is geevolueert.
De clou van dit stemmen is lastig, maar ooit moet de spion dan uit zijn schulp komen en dan is je stemanalyse juist van belang. Dus afzijdig blijven is onverstandig. Bovendien is nu de verbanden leggen tussen de diverse groepen van groot belang. En dat kun jij heel goed, denk ik. Dus leeef je uit zou ik zeggen :D

Lola ik ben het niet met je eens dat we aan Inge niets hebben verloren. Haar protegée beschermen, staat het winnen van het dorp niet in de weg, sterker nog: het kan juist de burgers helpen: 1 stem erbij zeg maar. Zeker nu ook Belle hoogstwaarschijnlijk geen wolf is.

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 3 - Deck The Halls

Bericht door Bert »

Dank aan alle spelers voor alle inhoudelijke bijdragen. Ik echter vanavond geen tijd meer om ze meer door te lezen dan ik nu gedaan heb, laat staan om nog uitgebreid te reageren. Voor nu ga ik dus gewoon stemmen. Op mijn verdachtenlijstje staat Mark met stip bovenaan. Daar ga ik dus ook op stemmen. Ook wanneer ik fout zit, zal het veel duidelijk maken als Mark uit het spel gaat vermoed ik. Mogelijk is hij nog de Spion.
Ik heb daarnaast ook slechte 'vibes' bij Maaike, maar daar wil ik niet te veel op af gaan, want die heb ik al vaker/snel bij Maaike. Lola heeft goed en helder verwoord gereageerd op mijn eerdere bericht. Ik kan er weinig tegen inbrengen, de rust en kalmte die uit haar bericht spreekt doet me 'verzachten', maar ik vind dat ik het toch in mijn achterhoofd moet houden.
Mark dus!

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 3 - Deck The Halls

Bericht door Ida »

vergeten te zeggen: ik heb op Markgestemd

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 3 - Deck The Halls

Bericht door Djamila »

Oké dan is het maar kul. Alsof iemand in dit spel oooooit zal proberen bepaalde hints over te brengen via letters van zinnen etc. Sure.

@ Maaike
Oké dan.

@ Matthijs
Een foutje was dat dus. Verder ga ik voor nu niet in op je post. Bedankt voor je reactie.

Ik ga ook op Mark stemmen.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 3 - Deck The Halls

Bericht door Djamila »

Nu zullen Maaike en anderen, als Mark na de derde schavot dag eruit wordt gestemd en slecht blijkt te zijn, miss zeggen dat dit een makkelijke mee-stem was, het zij dan maar zo.

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Dag 3 - Deck The Halls

Bericht door Belle »

Ik ben de weg nog steeds een klein beetje kwijt, maar ik blijf niet de beste vibes hebben bij Floris uiteindelijk. Ik heb nu niet de tijd om een uitgebreid lijstje te maken over wat ik van ieder vind, maar ik wil dit wel voor de volgende dag gaan proberen. Hopelijk heb ik alles dan ook weer een beetje op een rijtje.
Mijn stem zal dus naar Floris gaan.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 3 - Deck The Halls

Bericht door Edy »

Ik moet nu even stemmen voordat ik te laat ben. Ik vind het heel lastig, maar ik had, ondanks de lengte van de post van Floris, een beetje moeite met zijn aanames. Dus ik denk dat het Floris wordt. Later meer.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 3 - Deck The Halls

Bericht door Wouter »

Belle schreef:
21 dec 2020, 12:13


Ooh, is dat een viola da gamba? Leuk gedaan!

Ja
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 3 - Deck The Halls

Bericht door Wouter »

Ik vind het ook in mijn nieuwe rol heel moeilijk om muziek te maken van alle bijdragen en theorieën. Meestal is er wel een soort overheersend gevoel en dingen waar de meesten het over eens zijn, maar nu? Ligt er ook aan natuurlijk dat de stemmen nu niet openbaar zijn en het makkelijk is te liegen.

Misschien ben ik ook verleerd goede theorieën op te bouwen omdat ik zo vaak wolf was :). Goed, ik probeer voor mezelf samen te vatten wat de meesten zeggen en wat mezelf opvalt.

Floris heeft (wie zei dat ook alweer) langere verhalen dan anders. Geeft voor mij aan dat hij ms meer tijd heeft en probeert zijn rol goed verborgen te houden.

thijs vind ik raar spelen (ook vanuit mijn nieuwe rol) Hij gooit een lokaas uit en hoopt dat er iemand hapt. Dat raakt uitgewerkt. Nadeel is dat je dit vanuit goede en slechte rollen kunt doen Dit bv:
Thijs schreef:
21 dec 2020, 17:00
Floris , ik krijg steeds meer the gut geseling dat je wolf bent... Wil je mij van dit gevoel afbrengen.
Als Floris wolf is zou hij wel een manier weten trouwens.

Geweldige theorie van Djamilla. Maar vrij nonsensical denk ik eerlijk gezegd. Als je patronen zoekt in willekeurige tekst vind je altijd wel iets. Zie b.v. de Bible code1, 2. En wilde theorieën maken je altijd verdacht bij me. Ben benieuwd wat je vindt van het feit dat ik per ongeluk Thijs' naam met een kleine letter heb gespeld (sorry Thijs).

Maar het meest valt Mark me wel op zoals velen. Stiller dan anders, wil niet zeggen op wie hij stemt. Ik vind hem op dit moment het meest verdacht (hoewel dat nog niet extreem verdacht is). Mijn stem gaat naar hem.




------------------
1 https://www.blueletterbible.org/Comm/st ... ipture.cfm
2Dit is de eerste weerwolfpost met een voetnoot!
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 3 - Deck The Halls

Bericht door Wouter »

Wouter schreef:
21 dec 2020, 20:19
Belle schreef:
21 dec 2020, 12:13


Ooh, is dat een viola da gamba? Leuk gedaan!

Ja
PS. Als er ook een dag God Rest Ye Merry Gentlemen heet heb ik er nog 1 :)
Ho ho ho :xmas:

Gesloten

Terug naar “Spel 14 - Italiaanse Kerst”