Nacht 3 - Santa Claus Is Coming To (Another) Town

Buon Natale!
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Nacht 3 - Santa Claus Is Coming To (Another) Town

Bericht door Hugo »

Terwijl de meesten zich enthousiast het wandelpad op begaven, gingen Maaike en Mark al snel op een bankje zitten langs de route, omdat ze niet verder wilden. Tijdens het wandelen zette de discussie zich in alle hevigheid voort. Inge was geschokt dat enkelen haar als verdachte durfden te benoemen, en begon zich te verdedigen, maar werd al snel onderbroken door Matthijs, die vervolgens ongeveer een uur aan het woord bleef, tot ergernis van enkele anderen. Ondertussen trok het mooie valleilandschap aan de familieleden voorbij, bedekt in een dik pak sneeuw. Wouter liep wat dromend achterop, en er moest regelmatig gecontroleerd worden of hij er nog wel bij bleef. Er werd gemompeld dat dit wel eens zou kunnen komen door eventuele nachtelijke activiteiten - en een plan werd gemaakt om hem de schrik van zijn leven te geven.

Toen de familieleden op de terugweg langs Maaike en Mark kwamen, moesten ze wakker geschud worden. "Wat?! Moeten we nu al wat doen?" Toen de anderen hen eraan herinnerden dat het nog ongeveer een uur terug naar het huisje was, hielden ze vol dat ze voor hun gevoel vlak buiten het huisje in slaap waren gevallen - en dat iemand het bankje in hun slaap moest hebben verplaatst. Het mocht niet baten; mokkend sloten ze achteraan het gezelschap aan. Toen eenmaal het huisje in zicht kwam, knikten enkele familieleden naar elkaar, en bukten zich voorover. Wouter, nog altijd wat aan het dromen en schijnbaar genietend van het landschap, werd plotseling van alle kanten bekogeld met sneeuwballen. "Wat? Waarom doen jullie dit?" "Jij hebt Sander vermoord! Dat moet wel!" riepen de anderen terug. "Wie heeft jullie betaald? Ik ben niet verrast dat iedereen te koop is, maar het tragische is dat de prijs altijd zo laag is..." zei Wouter cryptisch. Plotseling sprak Nick, die al de hele dag wijselijk zijn mond hield. "Ah, daar is mijn taxi." Vijftien paar handen gevuld met verse sneeuwballen om naar Wouter te gooien zakten naar beneden, en iedereen keek met grote verbazing om, terwijl Nick kalmpjes in een voorgereden arreslee getrokken door rendieren stapte. Met een laatste blik achterom, zei hij: "Werk aan de winkel, sorry jongens. Wouter kan mijn honneurs prima waarnemen." Met die woorden vloog de slee de lucht in, waar de zon net achter de bergtoppen verdwenen was. "Wat. De. Fuck." klonk de stem van Lola.

----
Cari famiglia,

Wouter heeft de meeste stemmen gekregen. Hij was:
Afbeelding
De Koopman
I don’t know which is worse: That everyone has a price, or that the price is always so low

Wouter neemt (met de strikte belofte meer te gaan bijdragen vanaf zondagochtend) de rol van Nick over.

Dat betekent dat we de nacht weer ingaan. De volgende deadlines gelden:
Deadline 1: Heks, Huurmoordenaar, Meesterbrein, Wolven morgen, 19 december, 23:00
Deadline 2: Heler, Tovenaar zondag, 20 december, 14:00
Het zal rond die tijd weer dag worden.

Vanaf nu gelden er geen beperkingen meer op de discussie.

Fijne nacht,
:santa:
Hugo
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 3 - Santa Claus Is Coming To (Another) Town

Bericht door Ida »

Stik ! Sorry Wouter :-(

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 3 - Santa Claus Is Coming To (Another) Town

Bericht door Hugo »

Oh, en ik ben iets vergeten te melden: Nick heeft niet gestemd, zoals verwacht. Ik heb ook geen stem van Thijs ontvangen. Tuttuttut. Bij deze een waarschuwing.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Nacht 3 - Santa Claus Is Coming To (Another) Town

Bericht door Thijs »

Ik bied oprecht mijn excuses aan. Ik was er echt van overtuigd dat ik gestemd had. Blijkbaar de 2e keer niet op verzenden gedrukt. Voor wat het waard was... Ik had op Wouter gestemd...
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 3 - Santa Claus Is Coming To (Another) Town

Bericht door Mark »

R.I.P Wouter

en welkom terug Wouter 2.0

@nick
hoop dat het allemaal lukt :D
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Nacht 3 - Santa Claus Is Coming To (Another) Town

Bericht door Kayan »

Hm... Dat is wel jammer.. Ik had toch ergens gehoopt dat Bert eruit was gegaan :lol: (had voor mij veel opgehelderd denk ik). Maar gelukkig kom je ook weer terug, Wouter! Dus RIP en welkom terug :banana:

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Nacht 3 - Santa Claus Is Coming To (Another) Town

Bericht door Bert »

@ Kayan: Ik denk niet dat je er veel wijzer van geworden zou zijn, maar om diezelfde reden wilde ik liever op Matthijs stemmen op dag 2-2. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Hoe denken jullie over Mark?

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Nacht 3 - Santa Claus Is Coming To (Another) Town

Bericht door Floris1987 »

Goede morge ,
Bert mijn excuses, je hebt geheel gelijk dat jij dat niet zij. (dit zei bas) Wat gaat er fout. Als ik teksten van bepaalde personen wil lezen tik ik zij naam in bij advanced search dan krijg je de eerst regels van elk geplaatste post. Hier staat bij 1 van deze post dit bovenaan. Wat er fout gaat is dat er in die stand geen verschil tussen teksten word gemaakt en dit was een reactie wat bas zij. Ik las dat als een reactie van jouw.

IK denk zelf dat Mark te opzichtig bepaalde info niet geeft. Snap niet wat hij hier aan heeft als burger maar ook als wolf is dit raar.

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Nacht 3 - Santa Claus Is Coming To (Another) Town

Bericht door Inge »

Hoi allemaal.
R.I.P. Wouter en welkom terug Wouter.

Voor nu alleen even een korte mededeling: ik heb dit weekend opeens een spoedklus en dat moet maandag af zijn en is behoorlijk wat werk, dus ik ben de komende dagen wat minder actief.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 3 - Santa Claus Is Coming To (Another) Town

Bericht door Mark »

Bert schreef:
19 dec 2020, 09:43
@ Kayan: Ik denk niet dat je er veel wijzer van geworden zou zijn, maar om diezelfde reden wilde ik liever op Matthijs stemmen op dag 2-2. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Hoe denken jullie over Mark?
@bert

Vind wel leuk dat je opeens je pijlen op mij heb gericht :angel:
Kom maar op. laten we een praat battle houden :P
Burger for life :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 14 - Italiaanse Kerst”