Nacht 3 - Santa Claus Is Coming To (Another) Town

Buon Natale!
Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Nacht 3 - Santa Claus Is Coming To (Another) Town

Bericht door Djamila »

RIP Wouter :-(
Ughh, ik ga nog even peinzen over bepaalde zaken

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Nacht 3 - Santa Claus Is Coming To (Another) Town

Bericht door Bas »

RIP Wouter en welkom terug!

Nu we over iedereen mogen praten wil ik even zeggen dat ik 0,0 van Mark snap. Zijn hele redenatie over het niet bekend maken van zijn stem vind ik verschrikkelijk raar en ik weet niet wat ik ervan moet maken. Dus wil ik Mark een simpele vraag stellen: Wat maak jij nu van de stemming van dag 2. De stemming waar jij extra informatie over hebt, omdat je jou stem voor ons verzwijgt.
Als de reden is dat je je stem verzwijgt zodat jij de stemming beter kan begrijpen, deel dan jou bevindingen daarvan en leg aan ons uit wie er verdacht zijn vanwege die stemming.

Daarnaast wil ik ook graag weten wie je nou verdacht vindt. Want een bijwerking van het niet zeggen op wie je stemt, is dat het onduidelijk is wie je verdacht vindt. Dus als je daar ook wat meer licht op wilt schijnen zou dat fijn zijn.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 3 - Santa Claus Is Coming To (Another) Town

Bericht door Ida »

Ik ben ook benieuwd naar de ideeen van Mark.

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Nacht 3 - Santa Claus Is Coming To (Another) Town

Bericht door Thijs »

Ik vind het ook wel interessant wat er met de Lola stemmers is gebeurd ... Eerst dag op t schavot 2e dag geen stem ...
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Nacht 3 - Santa Claus Is Coming To (Another) Town

Bericht door Belle »

Rip Wouter, maar welkom terug in de rol van Nick.

@Thijs: Ik denk de voornaamste reden dat Lola op het schavot stond, was omdat ze er de vorige paar spellen lang heeft ingezeten en we gewoon te weinig informatie hadden. Nu was er meer informatie en (in ieder geval voor mij) geen reden om Lola te wantrouwen.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 3 - Santa Claus Is Coming To (Another) Town

Bericht door Mark »

@bas

sure

Wouter 4x Ida, Thijs, Nynke, Djamila
Bert 2x Kayan, Belle
Belle 2x Edy, Lola
Matthijs 2x Inge, Bert
Nick 1x Matthijs
Nynke 1x Floris
Floris 1x Bas
Djamila 1x Maaike

niet verteld Mark, Wouter
niet gestemd Nick (wouter 2.0)

ik heb zitten puzzelen met wat iedereen heeft gezegd met deze stemming.
wouter heeft nooit meer gereageerd. (maar dat maakt niet uit voor de stemming.)
door mijn stem er bij te betrekken weet ik dat er mensen aan het liegen zijn. en dat er voor mij een engel in het spel moet zitten die tussen 2 personen kan zijn. (tenzij er heel veel mensen hebben gelogen.)

Ik had zelf op Kayan gestemd. doordat ik niet wist wat ik moest stemmen door deze actie wil ik 2 personen meer vertrouwen dan de rest en dat zijn Edy en Lola. Daarnaast is Belle niet op het schavot gekomen dus is er een kans dat Edy of Inge een engel zijn.

de Wouter stemmers begrijp dat ze hem hebben gestemd alleen door dat wij nu zijn rol weten, hebben ze wel een - puntje voor mij.

@thijs
Het Zelfde kan je dan nog een keer zeggen over Ida 2.0 ja ze was er uit gestemd maar ze zit er gewoon weer in. waarom dan niet weer op haar stemmen zoals Lola.

Vind ook wel goed dat hun er nu niet op stonden meer omdat er nu echt een discussie is met wat er allemaal is gebeurd.


Voor meer vragen hoor ik het graag :D
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 3 - Santa Claus Is Coming To (Another) Town

Bericht door Edy »

Zo, hier ben ik weer even. Heb een langere post beloofd, maar dit gaat niet echt gebeuren. Ik had graag, na alles doorlezen, een zinnige en logische post gemaakt, maar de waarheid is, dat ik er te weinig van begrijp nog op dit moment om dat te kunnen. Dus ik ga gewoon een paar random bevindingen delen:

Ik denk idd ook wel dat er een wolf op het schavot zou kunnen hebben gestaan. Wouter was het niet. Blijft Inge, Bert, Matthijs en mijzelf over. Ik ben het ook niet :angel: . Matthijs denk ik gewoon van niet, maar heb ik geen bewijs voor verder. Mijn gevoel zegt Inge en/of Bert of misschien wel alletwee. Hoewel Inge idd wel erg uit het niets kwam en het dus niet echt aannemelijk is dat brave burgers stiekem op haar hebben gestemd. Misschien dat zij idd de beschermengel zou kunnen zijn. Wel toevallig, maar het kan wel. Ik bevind mij graag in hogere sferen, maar ben dit spel niet engelachtig.

Toch weet ik het niet met Inge. Het kan verschil in speelstijl zijn die me wantrouwig maakt, maar ik vond haar wel erg verbaasd en niet begrijpend reageren op het feit dat ze op het schavot stond. Er zijn wolven die burgers eruit willen hebben. Hoezo vreemd dan? Zelf was ik er niet heel verbaasd over, in de zin dat het logisch is dat wolven op burgers gaan stemmen. Ik vind het echt raar dat Inge zich zo gaat verdedigen daartegen. Ook trekt ze wel heel fel van leer tegen Matthijs, terwijl hij toch niet zo heel aanvallend richting Inge was.
Aan de andere kant zou het raar zijn als de wolven een eigen maatje op het schavot hebben gezet. Hoewel het wel een mooie stunt zou zijn natuurlijk. Maar wel risicovol. Toch sluit ik het niet helemaal uit. Maar ik heb gewoon een beetje raar gevoel bij Inge.

Idem bij Bert. Hij wil mij iets te veel die stemmen op een rijtje hebben. Die stemmen zeggen mij werkelijk niets, omdat iedereen maar wat zegt natuurlijk. Kijk maar naar het feit dat niemand de stemmen op Inge of mijzelf claimt. Ik vind het dus wat overdreven om daar zoveel mee te willen.

Op een of andere manier voel ik mij geroepen om wederom Matthijs te verdedigen. Ik vind het juist wel leuk dat hij zo'n lap heeft geschreven. Eigen schuld iedereen die claimde dat Matthijs eerder niet zichzelf leek of te weinig schreef en zo. En kom op zeg: er spelen (ex)studenten mee, leraren en nog meer mensen die regelmatig moeten lezen of hebben moeten lezen. Stukken meer dan wat Matthijs nu opschrijft. Dus om te doen alsof de post van Matthijs echt teveel is voor een normaal mens om te bevatten vind ikzelf klinkklare onzin. Overigens heeft dit niets met wel of niet een slechte rol te maken, maar ik wilde het even kwijt.

Matthijs geeft bij mij wel aan dat hij het vreemd vindt dat ik niet op Bas of Maaike heb gestemd omdat ik die licht verdacht zou vinden. Nou, dat maak jij ervan Matthijs. Het feit dat ik Maaike aanspreek op haar commentaar op jouw post, zegt niet meteen dat ik haar daarom wolf vind. En Bas vind ik altijd verdacht, dus meestal betekent dat dat hij een goedje is. Dus daar ging ik zeker niet op stemmen. Ik stemde op Belle om precies de reden dat ik zei. Ik wist het niet en Belle was wat mij betreft een inactieve speelster tot dan. En misschien ook niet aannemelijk dat ze verder veel stemmen zou krijgen. Ja, ik trok me vrij bewust terug van een duidelijke stem uitbrengen. Omdat ik die niet had.

Ik zou wel weer eens iets van Kayan willen horen. Zo druk als ze de eerste spellen was, zo stil is ze nu. Je bent toch geen wolf he Kayan? ;-) :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Nacht 3 - Santa Claus Is Coming To (Another) Town

Bericht door Kayan »

@Bert, dat kan je wel zeggen, maar op je blauwe ogen geloven, ga ik niet doen ;).

@Mark, dank voor je stem. Waarom vertel je het steeds pas achteraf en doe je zo geheimzinnig over je stem? Van Wouter is het kwartje in ieder geval gevallen, maar ik blijf erbij dat de burgers geen reden hebben om zo geheimzinnig te doen over zijn/haar stem.

@Edy, wat wil je weten? ;) Behalve mijn rol, want claimen mag niet 😂😜. En m'n pincode... Maar goed, ik heb besloten iets rustiger te spelen dan voorgaande spellen en ik merk dat ik, na bijna een. Jaar 24/7 gekluisterd te zijn aan een beeldscherm, toch wel een beetje m'n rust in andere vormen probeer te zoeken. Alle screentime die ik nu wel pak, gaat ook naar het weerwolven hoor :D. Heeft dus niks met de rol te maken, maar meer de instelling!

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 3 - Santa Claus Is Coming To (Another) Town

Bericht door Edy »

@Kayan
Oh ja, je mag niet claimen. He bah, wat jammer nou! :-(
Nee hoor Kayan, het was een grapje. Ik vind je zeker niet verdacht omdat je stiller bent. Dat vind ik over het algemeen zo'n kul reden om aan te voeren! Hooguit bij iemand die nog nieuw is in het spel, maar bij ervaren spelers slaat het werkelijk nergens op.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 3 - Santa Claus Is Coming To (Another) Town

Bericht door Wouter »

Hey I am dead and I am back. Gister niet gepost, had ik bij hugo al aangekondigd toen hij me vroeg. Nu druk aan het bijlezen.
Ho ho ho :xmas:

Gesloten

Terug naar “Spel 14 - Italiaanse Kerst”