Dag 2 - Shaking up Christmas

Buon Natale!
Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Dag 2 - Shaking up Christmas

Bericht door Belle »

Sorry voor mijn afwezigheid, maar ik ben sinds gister weer terug in Nederland en had twee hectische dagen, dus had even echt geen tijd voor dit spel.

Ik ga zo even alles bijlezen en dan mijn stem uitbrengen.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 2 - Shaking up Christmas

Bericht door Floris1987 »

Goede morge,
ik weet het niet: eerlijk zijn is belangrijk en ik heb echt geen enkele Clue.
Ik lees dat meer mensen hier last van hebben.

Dus naar wie gaat mijn stem, ik ga stemmen op een niet actieve. En dit zal nynke worden. ik begrijp dat ze vanaf vandaag meer tijd heeft maar dit is het beste wat ik er kan uithalen.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 2 - Shaking up Christmas

Bericht door Ida »

ik weet niet waardoor het komt, maar ik heb nog nooit zo slecht een keuze kunnen maken.
Ik heb er al wel een paar namen redelijk stabiel op mijn pluslijstje, maar niks voor driekwart is het koffiedik kijken.
Matthijs: vanuit oude én nieuwe rol heb ik dat geschreven.
Ik ga stemmen op Wouter omdat hij redelijk ontwijkende posts maakt, ik heb nog geen soort van mening kunnen ontdekken.

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Dag 2 - Shaking up Christmas

Bericht door Belle »

Mijn stem gaat naar Bert

Dit omdat ik het ook enigszins opmerkelijk vind dat de kluizenaar disposable gevonden werd en Bert viel me tijdens het teruglezen het meest op. En dan ook nog die "aanval" op Matthijs dat hij nergens zegt op wie te stemmen, terwijl hij dit wel doet. Waarschijnlijk ook gewoon een stukje slecht lezen, maar is wel opvallend.
Daarnaast heb ik zo gauw uit het de laatste berichten doorlezen niet erg veel anders kunnen halen.

Ik hoop dat ik bij m'n ouders thuis weer lekker tot rust kan komen. Ik ga iig mijn best doen om wat actiever te worden.

Edit: kleine aanpassing in woordkeuze voor de tweede zin, die klopte net niet.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 2 - Shaking up Christmas

Bericht door Lola »

Bert schreef:
17 dec 2020, 09:25
Sterker nog, hij gaat niet eens in op wie hij stemt/gaat stemmen? Vergeet je nu de deadline van 12:00 uur Matthijs (je noemt de tijd wel in je post), of vergeet je (onbewust?) te noemen op wie je stemt?
Ik vind inderdaad ook wel dat Matthijs zich er makkelijk vanaf maakt/probeert te maken, maar hij noemt wel op wie hij heeft gestemd:
Matthijs schreef:
17 dec 2020, 08:46
Ik had gister en heb vandaag volle dagen, dus heb helaas niet al te veel tijd om mijn redeneringen toe te lichten, maar ik heb gestemd op Nick. Voornamelijk omdat er dan geen vervanging meer nodig is.
Ik vind dit ook wel een beetje te makkelijk gedacht. Op iemand stemmen omdat die inactief is is één ding (ook flauw, maar ik kan niet ontkennen dat ik het toch ook een klein beetje laat meespelen), maar juist dat iemand zich wil laten vervangen is hoopvol dat er nog iemand voor in de plaats kan komen die wel actief is.

@ Mark,
Ik had jou een directe vraag gesteld. Namelijk of jij nog wil delen op wie je vorige dag in ronde 2 hebt gestemd.

Van Ida's stemoverzichtje vind ik het ook typisch dat ze de stemmen van Maaike en Floris er gewoon uit laat omdat ze pas na het begin van de nacht vertelden op wie ze gestemd hadden. Zoals Maaike ook al zei, tijdens de stemming kun je net zo hard bullshitten als erna.
En ik had voor de schavotstemming ook al een overzichtje gemaakt waar je hun stemmen en die van Bas had kunnen terugvinden, Ida :(

Superorigineel, I know, maar ook ik vind het erg moeilijk. Ik ga nu op Belle stemmen. Dit heeft een beetje met haar inactiviteit te maken, maar vooral met haar warrige argumenten van gisteren. Echt alsof ze dartpijltjes had gegooid om te bepalen 'op wie ga ik stemmen' en 'met welk argument'. Dat is het meest verdachte dat ik voorbij heb zien komen.

(Ik vind het een goed idee trouwens om dik te drukken op wie je stemt! Dat zal het maken van overzichtjes iets vergemakkelijken. Volgens mij begon Kayan daarmee, lekker bezig Kayan :banana: )

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 2 - Shaking up Christmas

Bericht door Ida »

Lola: ik zag jouw lijstje pas later, ik had mijn post op een openstaand scherm gemaakt en niet ververst :$
Ik doe trouwens bewust de niet meteen bekend gemaakte stem later toevoegen, want mischien zit er onwil achter :S Natuurlijk kan iedereen maar wat roepen, maar ik vind het 'niks' roepen verdachter.

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 2 - Shaking up Christmas

Bericht door Bert »

Ow huh? Ik heb die post van Matthijs dan wel heel verkeerd gelezen, dat is een beetje dom. Ik had even in m'n hoofd dat hij de vorige keer op Nick gestemd had, maar dat staat er inderdaad niet en strookt mogelijk ook niet met wat er eerder gezegd is. My bad, sorry.

Desalniettemin blijf ik bij mijn observaties: Matthijs noemt dan wel Nick bij naam, maar hij komt eigenlijk met geen inhoudelijk argument, onder het mom van 'geen tijd hebben'. Ik blijf erbij: als je tijd hebt om jezelf uitgebreid te verdedigen, heb je ook wel tijd om je stem op iemand anders inhoudelijk toe te lichten.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 2 - Shaking up Christmas

Bericht door Mark »

@lola

sorry, top dat jij het dus nog wilde schrijven en dat jij de vraag vroeg.

de 2de keer heb ik gestemd op jouw.......

Dit kwam doordat ik vragen voor Ida had maar die is nu dood.
waarom heb ik mijn stem gewisseld voor de rest.
omdat ik toen een keuze moest maken tussen jullie 2 en had idee dat ida een betere rol. maar ja
misschien toch goede keuze dat jij er in bent gebleven. maar dat kunnen we pas achteraf weten
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 2 - Shaking up Christmas

Bericht door Thijs »

Ik heb in eerste instantie gestemd op Bert. echter deze heb ik aangepast naar wouter... wouter speelt mijn inziens net zoals vorig potje en toen was hij ook wolf. verder ben ik het met Ida eens met de ontwijkende posts
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 2 - Shaking up Christmas

Bericht door NynkeB »

Mijn stem is naar Wouter gaan. Het is een beetje een overhaaste stem (zoals al aangegeven en verwacht). Om de redenen dat ik geen hoogte van Wouter kan krijgen en we al even niets van hem gehoord hebben (zonder speciale reden dacht ik) + het gegeven dat dit de speelstijl is die ik van hem ken vanuit afgelopen spellen waarin hij wel degelijk een bad guy was: krijgt hij deze keer mijn stem.

Gesloten

Terug naar “Spel 14 - Italiaanse Kerst”