Schavot Dag 1 - Komt Allen Tezamen

Buon Natale!
Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Schavot Dag 1 - Komt Allen Tezamen

Bericht door Hugo »

Zo, nu heeft iedereen maar een gezellig plaatje. Klachten mogen deels naar Kayan en Mark :tooth:

(Oh, en het staat je vrij ze aan te passen natuurlijk :angel: )
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Schavot Dag 1 - Komt Allen Tezamen

Bericht door Kayan »

Hugo schreef:
13 dec 2020, 18:34
Zo, nu heeft iedereen maar een gezellig plaatje. Klachten mogen deels naar Kayan en Mark :tooth:

(Oh, en het staat je vrij ze aan te passen natuurlijk :angel: )
Wat een shade

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Schavot Dag 1 - Komt Allen Tezamen

Bericht door Djamila »

Ayooo, daar was ik weer.

Okee, er had een slachtoffer kunnen zijn, maar die was er niet.
Matthijs heeft de redenen mooi op een rijtje gezet.

Fijn dat er geen vampieren inzitten trouwens lol

Ik snap Berts redenatie omtrent de spion ook niet helemaal :P

Lola doet iig lekker actief mee, dus dat is fijn. Ook vreemd dus dat Belle zei dat ze niet actief meedoet...

Ik vind het wel opvallend dat Lola en Ida op het schavot staan…

Hmmm Ida doet heel erg d’r best om het over te laten komen alsof zij het slachtoffer was vannacht…
Echter, er zijn ook genoeg mensen dit spel die het vorige spel niet meededen, en ook wolf kunnen zijn.

Bedankt Kayan en Mark voor jullie lijstjes.

De Ida-stemmers maakten zich niet vlot kenbaar iig :’)

Nou, dan zal ik maar bekennen dat ik op Ida heb gestemd. Ik weet zelf alleen niet meer zo goed waarom, ik kan me wel herinneren dat ik een bepaalde post las waarvan ik dacht hmm… Ik denk dat het de post was waarin ze zei dat ze de nacht niet zou overleven, maar weet ik niet zeker meer. Ik had iig niet verwacht dat ze op het schavot zou komen te staan O_O

Ik kan me trouwens herinneren op Ida gestemd te hebben in een vorig spel waar ze heel openlijk claimde een burger te zijn. En dat niet was. :chinrub:

Het valt me op dat Maaike zegt dat Ida niet actief was itt andere spelers. Daar ben ik het niet mee eens. Zo waren andere spelers (mag ik hierbij nou namen noemen of niet…) waaronder ik, een stuk minder actief…

Uh ja geen idee nu, ik zou het liefst niet op een van deze twee stemmen.

@ Bert en Nick
Op wie zijn jullie nu geneigd te stemmen en waarom?

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Schavot Dag 1 - Komt Allen Tezamen

Bericht door Ida »

Thanks voor de kerstmuts, als jullie hem na de kerst maar weer weghalen 🥰

Renate: dat is wel een hele negatieve benadering voor mijn positieve post 😢
Ik had er ook nog bij kunnen zetten , dat ik net als Lola natuurlijk stiekum hoop dat ik niet weggestemd word, maar dat deed ik niet vanwege de emotionele benadering ...maar nu jij dit als chantage interpreteerd doe ik het alsnog. Ik neem een 🍸 om dit allemaal te verwerken ;-)

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Schavot Dag 1 - Komt Allen Tezamen

Bericht door Renate »

Ik dacht niet echt dat je het zo bedoelde hoor Ida! ;-)
Laat ik voorop stellen dat ik jou noch Lola verdacht vind, maar - net als de rest - nu eenmaal op íemand moest stemmen en toen heb ik dus maar op Lola gestemd, omdat zij er in vorige spellen zo lang in gezeten heeft. Een wat magere onderbouwing inderdaad. Maar wat moet je, als er geen aanwijzingen zijn en geen nachtslachtoffer.
Maar ik ging er niet vanuit dat juist de persoon waarop ik gestemd had, op het schavot zou eindigen. En nu moet ik tussen jou en Lola kiezen. En dan valt me dat claimen wel heel erg op. En zo ken ik je niet. Niet als je een goede burger bent althans.

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Schavot Dag 1 - Komt Allen Tezamen

Bericht door Thijs »

Ida schreef:
13 dec 2020, 15:11
Renate schreef:
12 dec 2020, 21:37
Ida schreef:
12 dec 2020, 18:52
Ik heb in de vorige spellen al vele spelers (oa Renate :-) ) heel erg zien hinten, dus beetje gek, dat juist Renate mij daarop nu af wil rekenen, maar dat kan natuurlijk als jij vanuit een ander perspectief speelt.
Ik weet niet of ik hier op mag reageren omdat het over mij gaat? Ik doe het lekker toch. Ik heb in de laatste twee spellen in elk geval niet gehint. Ik ben tot inkeer gekomen ;-) En ik geloof er niks van dat jij nu ineens anders over hinten denkt.
Klopt Renate: je hebt de laatste tijd minder opzichtig gehint en mijn mening over hinten is niet veranderd, maar om jezelf te verdedigen vind ik dat je wel op het randje mag balanceren, zolang het maar niet naar het claimen van een rol gaat. Om jezelf te verdedigen moet je uiteraard iets verder gaan dan zeggen: ik ben burger. Anders had deze dag wel zonder discussie gekund.

Lola en ik staan er zo ongeveer gelijk in. Kwa belangrijkheid in het spel is moeilijk te meten, het hangt er ook helemaal vanaf hoe het spel zich verder ontwikkeld. Soms maakt een minder belangrijke rol juist het verschil voor de winst en soms maakt een belangrijke rol de verkeerde inschatting.

Kwa wie van ons tweeen er de vorige spellen lang in hebben gezeten: dat zijn we beiden, dus dat kan in ieder geval géén argument voor je keuze zijn.

Kortom: het zal dan voornamelijk de gun factor zijn die je keus bepaalt
Ik zou zeggen: wil je graag een weerwolfgroeps-avondje op stap in Utrecht: stem op Ida :shrug:
Wil je graag deelnemen aan het weerwolf-hemelvaart-weekend 2021: stem op Lola :confused:

Tenzij je een Badguy bent :pirate: stem dan op tja: jullie hebben iets van kennis, maar dat beloofd niks over de toekomst :mayor:
Ik wil zowel Hemelvaart als een avond in Utrecht...
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Schavot Dag 1 - Komt Allen Tezamen

Bericht door Belle »

Ik blijf het een moeilijke keuze vinden, maar ik denk dat ik maar bij mijn stem op Lola blijf, ook al was deze vrij random (random uit het rijtje niet nieuw en niet opvallend actief).
Ik weet van beiden niet zo goed wat ik moet denken, van beiden schat ik de kans dat ze wolf zijn vrij klein, maar ik moet iets. En ik blijf bij Ida een iets beter gevoel hebben dan bij Lola. Niet dat ik bij haar een slecht gevoel heb, though. En gezien het gebrek aan informatie, moet ik gaan stemmen op gevoel.

Edit: naamsverandering, want ik noemde per ongeluk de verkeerde persoon
Laatst gewijzigd door Belle op 13 dec 2020, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Schavot Dag 1 - Komt Allen Tezamen

Bericht door Inge »

Ik ga toch op Lola stemmen. Omdat zoals eerder gezegd ik Ida op zich oprecht over vond komen. Dus dan blijft Lola over.
En ik zeg het nu alvast, want ik vind het zelf fijn als jullie dat weten. Ook van andere mensen trouwens. Dat mensen niet het lynchslachtoffer af kunnen wachten en afhankelijk van hoe goed of erg dat is zeggen dat ze op de een of de ander gestemd hebben. Hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel, ben iets te moe om helder na te denken, dus ik hou het ook kort.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Schavot Dag 1 - Komt Allen Tezamen

Bericht door Djamila »

Hmmm je bent nu de tweede die Ida vervangt door een andere naam vandaag, Belle!

Tja uh... de discussie blijft een beetje uit, wat begrijpelijk is.

Ik denk dat ik bij mijn stem op Ida blijf. Ik vind dat gehint, net als Renate, ook niks.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Schavot Dag 1 - Komt Allen Tezamen

Bericht door Mark »

@Djamila

Geen vampiers.
wil hier graag na deze dag meer info over XD
praat er nu niet over :P
Burger for life :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 14 - Italiaanse Kerst”