Schavot Dag 1 - Komt Allen Tezamen

Buon Natale!
Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Schavot Dag 1 - Komt Allen Tezamen

Bericht door Kayan »

@Bas, hoezo iedereen? Volgens mij heb ik zelf ook al geopperd dat er best een donkere aura op het schavot kan staan :shrug:.

Ben het verder wel met je eens dat er voor bijzondere strategieën worden gekozen atm.

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Schavot Dag 1 - Komt Allen Tezamen

Bericht door Belle »

Lola schreef:
12 dec 2020, 13:41
Belle schreef:
12 dec 2020, 11:52
Ik ga eerlijk zeggen dat ik op Lola heb gestemd. Dit omdat ik nog wat minder van haar had gehoord
H....huh?? Ik ben voor mijn gevoel best wel aanwezig geweest in het spel, en omdat ik enigszins bekendsta als (met tijden) inactieve speler, ben ik erg verrast om dit te horen 😂 maar toch bedankt voor je uitleg!
Dan wil ik me graag verontschuldigen dat ik niet zo goed opgelet heb. Ik moet ook zeggen dat het een "kut, ik moet nog stemmen, maar wil gaan slapen" besluit was. Dus ik heb letterlijk gewoon de spelerslijst erbij gehaald en gekeken naar wie "nieuw" waren en van wie ik me kon herinneren meerdere posts gezien te hebben. En uit wie overbleef iemand gekozen. Ik heb dus blijkbaar niet onthouden dat je nu wel redelijk actief was, oops, sorry.

Ik weet ondertussen ook niet zo goed meer op wie te stemmen, help.

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Schavot Dag 1 - Komt Allen Tezamen

Bericht door Thijs »

Ik heb moeite met de argumentatie van Edy... Omdat Lola volgens haar meer ervaring heeft met Italiaans weerwolven.... Ervaring telt niet... Het gaat om een eventuele rol.
Ik hoop dat Ida of Lola mij meer kunnen helpen waarom ze er niet uit moeten. Het zijn allebei spelers die aanwezig zijn en dus jammer dat ze er snel uitgaan. Gewoon voor het spel los van eventuele rol.
Persoonlijk zou ik mij liever onthouden van een stem. Ik hoop dat Ida en of Lola mij hun belang voor het spel duidelijk kunnen maken.
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Schavot Dag 1 - Komt Allen Tezamen

Bericht door Ida »

Even voor de duidelijkheid: ik heb het vermoeden geuit, dat ik was uitgekozen door de wolven, omdat ik er al 2 spellen lang in heb gezeten. maar ik heb niet gezegd, dat ik daar zéker van ben! maar ik heb wel gezegd, dat het zou kunnen dat ik ben aagewezen en dat er daarom geen slachtoffer was. Er zijnuiteraard meerdere opties. het is bij mij alleen een optelsom van argumenten. Geen idee of Lola een waardervollere burger is dan ik. Ik wilde zelf in ronde 1 ook bijna op haar stemmen, omdat ik haar activiteit matig vond, maar zij was daarin niet de enige en ze scoorde een mini plusje bij mij, vanwege haar reactie op de stem bekendmakingsfilosofieen.

Kayan: leuk bedacht dat ik dubbel zou bluffen, ik heb al 2 spellen achter elkaar gewoon steeds de waarheid gezegd en dan nu ineens dubbel bluffen, pff, ik denk dat stap 1 (enkel bluffen) al een hele grote zou zijn.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Schavot Dag 1 - Komt Allen Tezamen

Bericht door Ida »

Thijs; ik heb al heel veel gezegd en sommigen hier vinden dat ik al teveel hint, dus ja ik, weet niet zo goed wat ik nog meer moet. Ik wil overigens ook niet tè duidelijk zijn en meerdere opties open houden, maar ik heb al wel eerder gezegd, dat de wolven mij een zeer waardevol slachtoffer vinden.En daarmee ben ik dus ook waardevol voor de burgers. Ik wil het daar dan maar bij laten.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Schavot Dag 1 - Komt Allen Tezamen

Bericht door Ida »

Ik heb uiteraard al vaker op z'n Italiaans geweerwolfd, nog niet online maar wel IRL

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Schavot Dag 1 - Komt Allen Tezamen

Bericht door Renate »

Ik had ook op Lola gestemd met als enige argument dat zij er de vorige spellen steeds heel lang in gezeten heeft. Het zou dus logisch zijn als ik nu ook weer op Lola zou stemmen. Ik vind Ida’s opzichtige hinten echter vreemd en verdacht. Als ik het mij goed herinner, heeft zij altijd aangegeven dat zij een hekel heeft aan hinten en de term spelbederf komt volgens mij ook bij haar vandaan. Ik heb daarom sterk de neiging om dit keer op Ida te gaan stemmen.
En waarom ik denk dat Edy goed is? Dat denk ik door haar manier van spelen.

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Schavot Dag 1 - Komt Allen Tezamen

Bericht door NynkeB »

Om maar gelijk even met de deur in huis te vallen: ik heb op Wouter gestemd.
Zoals gisteren al aangegeven, zijn er geen mensen die ik momenteel niet vertrouw, maar waren er wel een aantal mensen op wie ik niet wilde stemmen (zie mijn vorig post). Wouter viel onder een van de ‘overgeblevenen’ en kreeg (zonder directe verdere redenen) mijn stem.

Goed, nu betreft het Ida en Lola. Naar wie mijn stem zou gaan is voor mij nog een groot vraagteken…
Er zijn genoeg woorden vuil gemaakt aan de manier/strategie waarop zij zichzelf proberen te redden – waardoor het nutteloos zou zijn daar nog meer over te zeggen. Beiden geven ze aan van (groot) belang te zijn voor de burgers/lichte aura's, en zijn ze coulant naar de ander; wat de keuze niet echt makkelijker maakt zonder dat ze met concrete voorbeelden kunnen komen... Anyhoe, ik heb bij geen van twee at the moment nog een slecht/slechter gevoel.

Gelukkig is de deadline deze keer vrij ruim, dus wacht ik nog even af hoe deze dag verder verloopt.

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Schavot Dag 1 - Komt Allen Tezamen

Bericht door Thijs »

Ik vind het nogal grappig dat mensen proberen hun stem te beargumenteren van dag 1. De meeste doen dit op gevoel. De enige die er iets qua tactiek mee kunnen zijn de weerwolven of eventuele geliefden als die er in Ouden zitten.

Het is gewoon een gevoel. Het is vooral interessant om te zien welke argumenten er nu worden gebruikt voor de stemming en wie er vervolgens aan gaat en welke rol diegene heeft.
Je kant hier wel zeggen dat je op iemand stemt maar is dat ook zo...
Ik neig iets meer om pro Ida te stemmen omdat ik haar altijd aanwezige vind en ik dol ben op aanwezige spelers, niet meer niet minder. Lola is ook een actieve speler. Ik vind het eigenlijk jammer dat die altijd in ronde 1 eruit gaan. Er zijn zoveel spelers die achterlijk weinig toevoegen in deze fases van het spel en die komen er mee weg.
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Schavot Dag 1 - Komt Allen Tezamen

Bericht door Kayan »

Mhm. En de criminelen ook, Thijs.

Gesloten

Terug naar “Spel 14 - Italiaanse Kerst”