Schavot Dag 1 - Komt Allen Tezamen

Buon Natale!
Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Schavot Dag 1 - Komt Allen Tezamen

Bericht door Edy »

Ik ga toch op Lola stemmen. Omdat zoals eerder gezegd ik Ida op zich oprecht over vond komen. Dus dan blijft Lola over.
En ik zeg het nu alvast, want ik vind het zelf fijn als jullie dat weten. Ook van andere mensen trouwens. Dat mensen niet het lynchslachtoffer af kunnen wachten en afhankelijk van hoe goed of erg dat is zeggen dat ze op de een of de ander gestemd hebben. Hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel, ben iets te moe om helder na te denken, dus ik hou het ook kort.
Ik vrees Inge dat ik niet helemaal begrijp wat je bedoelt. Geeft nu niet. Als je weer zin hebt en wat wakkerder bent, kan je het dan voor mijn eveneens vermoeide brein nog een keertje uitleggen?

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Schavot Dag 1 - Komt Allen Tezamen

Bericht door Wouter »

Edy schreef:
13 dec 2020, 14:08
@wouter
Renate moet Ida zijn? Voordat je straks nu eventueel op Renate gaat stemmen :disco:
Oops, fixed it, maar traceerbaar
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Schavot Dag 1 - Komt Allen Tezamen

Bericht door Edy »

Ah, het is nu ochtend, brein is helderder en nu begrijp ik wel wat Inge zegt! :-) :-) Ik heb op Ida gestemd. Dat had ik al aangekondigd en aangezien ik denk dat ze allebei goed zijn heb ik geen reden gezien om mijn keuze te wijzigen.

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Schavot Dag 1 - Komt Allen Tezamen

Bericht door NynkeB »

Mijn stem is naar Lola gegaan. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik hier verder geen gegronde reden voor heb, maar ik een keuze moest maken. Daarnaast heb ik niet echt het idee dat beiden/één van twee van hen een donkere aura heeft, wat de keuze sowieso niet veel makkelijker maakte.
Hoewel bluf natuurlijk geen onbekend begrip is in dit spel, vind ik Ida toch vrij oprecht overkomen.
Anyhoe, het blijft een moeilijke beslissing en het is voor mij een gevoelsstem geworden (door de geringe info).

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Schavot Dag 1 - Komt Allen Tezamen

Bericht door Bert »

Ik heb, na veel wikken en wegen, toch maar op Ida gestemd. Er is weinig meer over te zeggen, alle 'argumenten' zijn al zo'n beetje behandeld: we weten nagenoeg niets, we vermoeden dat de kans groot is dat zowel Ida als Lola burger zijn. Voor mijn gevoel probeert Ida net iets harder in het spel te blijven dan Lola, Ida gooit alles in de strijd en Lola zegt ook dingen, maar dan kalmer, en dat laatste komt oprechter/minder duister op me over dan het eerste. Vandaar dat ik toch op Ida stem.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Schavot Dag 1 - Komt Allen Tezamen

Bericht door Kayan »

Na dit alles gelezen te hebben. De naamsverwarringen van anderen, semi claim gedrag en chantage toch op Ida gestemd.

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Schavot Dag 1 - Komt Allen Tezamen

Bericht door Sander »

Ik schitter in afwezigheid :$
Excuus hiervoor. Zaterdag een volle dag gehad, en gisteren liep de dag compleet anders dan die zou moeten lopen.
Ik ga vandaag bijlezen en met mijn bevindingen komen.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Inge
Sekteleider
Berichten: 183
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:01

Re: Schavot Dag 1 - Komt Allen Tezamen

Bericht door Inge »

Edy schreef:
14 dec 2020, 07:39
Ah, het is nu ochtend, brein is helderder en nu begrijp ik wel wat Inge zegt! :-) :-)
Gelukkig :D

Gesloten

Terug naar “Spel 14 - Italiaanse Kerst”