Dag 1 - Walking In A Winter Wonderland

Buon Natale!
Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 1 - Walking In A Winter Wonderland

Bericht door Matthijs »

Kayan schreef:
11 dec 2020, 19:06
Bas schreef:
11 dec 2020, 18:06
@Kayan
Waar heeft Matthijs zelf door dat het onwaarschijnlijk is dat de sterkste wolf de stemming vergeet? Volgensmij heeft alleen Inge er wat over gezegd voor jou?
Pot en ketel inderdaad.. Verdomd. Was inderdaad Inge die het zei. Ik weet niet waarom ik in mijn hoofd had dat het Matthijs was die je erop wees en de toevoeging van onwaarschijnlijkheid mbt het missen van de deadline.

Dan vind ik de opmerking van Matthijs wel interessant. Vooral ook omdat Hugo zelf heeft benadrukt dat de sterkste wolf stemt. Ik zoek de slachtofferloze oorzaak dus in iets anders, maar tegelijkertijd denk ik ook weer 'te veel woorden aan vuil gemaakt, heeft nu (nog) niet zoveel zin om mijn hoofd erover te breken'.

@Belle, voor jouw context: Nick heeft met de meeste hier ook wel een spel gespeeld :D
Hmm ja in mijn haast (was net wakkergeworden) was ik vergeten dat óók de wolven weer een alternatieve regeling hadden met sterkste wolf stemt :$ Het neemt de mogelijkheid niet weg (kans blijft strikt positief) maar het is niet onmogelijk :lol: Ik denk persoonlijk aan een kluizenaar of heks (genezer), voornamelijk omdat ik hoop dat er niet nu al een eenmalige gave is ingezet :lol: Maar goed, het is de enige aanwijzing die ik zelf heb, en uit de berichten van vandaag haal ik nog niet per se iets verdachts opgemerkt dus ik ben blij dat de stemming anoniem is zodat mijn onbekwaamheid (deels) onopgemerkt blijft! :lol:
Dus mijn stem gaat duidelijk uit naar REDACTED!
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 1 - Walking In A Winter Wonderland

Bericht door Lola »

Ik heb mijn stem uitgebracht, maar ik vertel nog niet op wie. Ik vind namelijk nog niemand echt verdacht :disco:

Gebruikersavatar
Bert
Bink
Berichten: 301
Lid geworden op: 14 jul 2019, 11:27

Re: Dag 1 - Walking In A Winter Wonderland

Bericht door Bert »

Ik snap wat Maaike zegt over stemmen zonder te zeggen op wie, maar dan wel onder voorwaarde dat eenieder bij ronde 2 opbiecht op wie hij/zij in ronde 1 gestemd heeft. Ik zal nu ook mijn stem uitbrengen, al zal het een weinig gefundeerde stem zijn.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 1 - Walking In A Winter Wonderland

Bericht door Matthijs »

Bert schreef:
11 dec 2020, 20:09
Ik snap wat Maaike zegt over stemmen zonder te zeggen op wie, maar dan wel onder voorwaarde dat eenieder bij ronde 2 opbiecht op wie hij/zij in ronde 1 gestemd heeft. Ik zal nu ook mijn stem uitbrengen, al zal het een weinig gefundeerde stem zijn.
Ik vind het een goeie afspraak maar wel enorm optimistisch en (durf ik zeggen) naïef dat iedereen eerlijk toe zal geven wie die gestemd heeft :lol: Er zijn genoeg caviats waardoor mensen nepstemmen kunnen opgeven (zeggen dat ze op iemand die niet op het schavot stond) en dan weet alleen de spion, Hugo en zijzelf wat de waarheid is :shrug:
Kortom: leuke gedacht maar waarschijnlijk niet waar te maken :roll:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 1 - Walking In A Winter Wonderland

Bericht door Matthijs »

Die laatste emoji moest eigenlijk een knipoog zijn maar dit werkt ook wel :lol:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 1 - Walking In A Winter Wonderland

Bericht door Sander »

Geen slachtoffer, dat is fijn!

Er zijn volgens mij ook nog 3 opties over de ziener:
- ziener zit er niet in,
- ziener heeft iemand met een licht aut gezien,
- ziener heeft iemand met een donker aura gezien, in dit geval zit de waard er niet in.
(Klopt dit, of heb ik het mis? Heb de rollen nog niet echt geautomatiseerd....)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Dag 1 - Walking In A Winter Wonderland

Bericht door Sander »

Prima om te zeggen op wie ik gestemd heb, maar het is natuurlijk een utopie om te verwachten dat alles precies gaat kloppen....
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 1 - Walking In A Winter Wonderland

Bericht door Kayan »

Sander schreef:
11 dec 2020, 20:17
Geen slachtoffer, dat is fijn!

Er zijn volgens mij ook nog 3 opties over de ziener:
- ziener zit er niet in,
- ziener heeft iemand met een licht aura gezien,
- ziener heeft iemand met een donker aura gezien, in dit geval zit de waard er niet in.
(Klopt dit, of heb ik het mis? Heb de rollen nog niet echt geautomatiseerd....)
Ja dat zijn de drie opties denk ik :shrug:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 1 - Walking In A Winter Wonderland

Bericht door Kayan »

Goed, ik ben echt helemaal op. Lange dag, ogen moe en alles, en ik verwacht niet dat ik morgenochtend rond 9 zin heb om nog iets extra's te plaatsen.
Ik weet niet waarom iedereen zo heftig geheim zou willen doen rondom de stemmen, behalve dan dat je dan de wolven de macht daarin kan geven om anders te stemmen, maar dan denk ik eigenlijk toch weer juist dat we wat opener moeten zijn over onze stemmen (ik heb echt een deja vu gevoel), omdat het anders de criminelen en wolven juist veel te veel in ons hoofd gaat zitten fucken (want dat blind stemmen is gewoon 1 en al fuckery).

Anyhoe, ik heb dus gewoon gestemd op Floris, omdat ik echt weinig aanknopingspunten heb. Er zijn best wat spelers zijn waarmee ik al heel lang geen spel meer heb gedaan, en ik wel benieuwd ben hoe dat gaat ontwikkelen, dus daar wil ik nog niet op stemmen. En ja.. Dit is misschien nog een rancune stem :lol:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 1 - Walking In A Winter Wonderland

Bericht door Wouter »

Ha, na alle verhalen gelezen te hebben heb ik ook mijn stem uitgebracht. Ik vind nog niemand echt verdacht, en het is daarom flauw om te zeggen op wie ik heb gestemd. Het enige is dat ik het vreemd vind als iemand in dit stadium al begint over kriebels enzo. en daarbij zelf zijn stem vrijgeeft. Maar ik wijt dat ook weer aan jeugdige overmoed.
Ho ho ho :xmas:

Gesloten

Terug naar “Spel 14 - Italiaanse Kerst”