Nacht 1 - De Aankomst

Buon Natale!
Gebruikersavatar
Sander
Zieke
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 jul 2019, 18:21

Re: Nacht 1 - De Aankomst

Bericht door Sander »

Yes, ik ben ook aangekomen.
Was een barre tocht, maar het is uiteindelijk gelukt.

Is er nog ergens een kopje warme chocolademelk (liefst met slagroom) over?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Gebruikersavatar
Nick
Lycantroop
Berichten: 96
Lid geworden op: 02 jul 2019, 08:45

Re: Nacht 1 - De Aankomst

Bericht door Nick »

Bedankt voor de vraagbaakpost Hugo! Verduidelijkt een aantal dingen :)

Ook leuk dat er (althans voor mij) een paar nieuwe gezichten zijn: Bas, Bert (of ben je de Bert uit Apeldoorn?) en Nynke. Hoe zijn jullie op dit forum gekomen?

Edit: en Belle

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 1 - De Aankomst

Bericht door Edy »

Wat knap dat jij Bas zijn gezicht kan zien Nick? Ik speel nu al een tijdje met Bas (ik vind hem vooral verdacht meestal :lol: :lol: ) maar geen idee hoe hij eruit ziet 8-|

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 1 - De Aankomst

Bericht door Ida »

Ik zit nu al een half uur mijn tijd te verlummelen om een avatar te vinden... Ik stop ermee, dan maar geen kerstmuts.. :slobber:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 1 - De Aankomst

Bericht door Mark »

@ida

mogen wij dan wat voor je vinden :angel:
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 1 - De Aankomst

Bericht door Mark »

YEEEH

IK HEB EEN KERSTMUTS
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 1 - De Aankomst

Bericht door Hugo »

Nieuwe vraag!

Yo, almachtige spelleider: Wazzup met de stemmingen :?: Horen wij de uitslag, ofwa :?:
Goede vraag! De stemmingen gaan als volgt:
Tijdens de eerste stemming stuurt iedereen een berichtje naar mij. Ik tel al deze stemmen dan op en deel aan jullie mee welke mensen op het schavot staan. Ik zeg verder niets over de stemming zelf - alhoewel het jullie natuurlijk vrij staat om zelf een stemmingsoverzicht te proberen te maken. De enige die zeker weet wie op wie stemt, maar alleen bij de eerste stemming, is de Spion: die ziet een stemmingsoverzicht, zoals ik dat normaliter post bij het afsluiten van de dag. Dat betekent dus ook dat de Spion kan achterhalen wie de Burgemeester, Advocaat, Rosamunde en Koopman zijn op basis van de uitslag.

Bij de tweede stemming mag alleen gestemd worden op mensen op het schavot, wederom via een berichtje naar mij. Deze stemming is geheel anoniem - de Spion krijgt hiervan geen uitslag.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Nacht 1 - De Aankomst

Bericht door Lola »

Oh damn, ik dacht dat ik de spion snapte, maar het was me niet duidelijk dat hij de tweede stemming niet mocht meekijken.

Nog een vraag dan maar ( :angel: ): Hugo, jij neemt de stemvolgorde ook altijd op in je stemoverzichtjes. Krijgt de spion die ook te horen?

Bedankt wel voor al je antwoorden en verduidelijkingen :heart: (en bedankt aan de mensen die deze vragen stellen haha)

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Nacht 1 - De Aankomst

Bericht door Matthijs »

Hugo schreef:
10 dec 2020, 12:06
Nieuwe vraag!

Yo, almachtige spelleider: Wazzup met de stemmingen :?: Horen wij de uitslag, ofwa :?:
Goede vraag! De stemmingen gaan als volgt:
Tijdens de eerste stemming stuurt iedereen een berichtje naar mij. Ik tel al deze stemmen dan op en deel aan jullie mee welke mensen op het schavot staan. Ik zeg verder niets over de stemming zelf - alhoewel het jullie natuurlijk vrij staat om zelf een stemmingsoverzicht te proberen te maken. De enige die zeker weet wie op wie stemt, maar alleen bij de eerste stemming, is de Spion: die ziet een stemmingsoverzicht, zoals ik dat normaliter post bij het afsluiten van de dag. Dat betekent dus ook dat de Spion kan achterhalen wie de Burgemeester, Advocaat, Rosamunde en Koopman zijn op basis van de uitslag.

Bij de tweede stemming mag alleen gestemd worden op mensen op het schavot, wederom via een berichtje naar mij. Deze stemming is geheel anoniem - de Spion krijgt hiervan geen uitslag.
Wacht de spion ziet ook nog wie op wie stemt ipv alleen de aantallen?! Dayum! Dat geeft weer een andere incentive voor mijn komende stemgedrag (of niet :clown: )
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Nacht 1 - De Aankomst

Bericht door Bas »

Nick schreef:
10 dec 2020, 11:31
Bedankt voor de vraagbaakpost Hugo! Verduidelijkt een aantal dingen :)

Ook leuk dat er (althans voor mij) een paar nieuwe gezichten zijn: Bas, Bert (of ben je de Bert uit Apeldoorn?) en Nynke. Hoe zijn jullie op dit forum gekomen?

Edit: en Belle
Ik was, denk ik, de laatste op Hyves er nog bij gekomen. En ben naar de Facebook groep overgegaan en heb online meegespeeld in alle variaties die via Facebook zijn opgezet.

@Kayan
Ahh, ik snap wat je bedoeld. Ik zag het meer als, Julia en weerwolf vormen een aparte partij. Terwijl de bescherm engel niet echt een aparte partij wordt, maar meer een, onbedoelde, helper voor de partij van de protégé. Maar ik ben het met je eens dat het op dit moment weinig uitmaakt.

Gesloten

Terug naar “Spel 14 - Italiaanse Kerst”