Geheim contact

Ingesteld op deze frequentie kunnen jullie met elkaar communiceren.
Gebruikersavatar
Emmiee
Cupido
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 sep 2019, 20:37

Re: Geheim contact

Bericht door Emmiee »

Awww arme Thijs, maar inderdaad 2 voor de prijs van 1 :dead:
Today me will live in the moment, unless it’s unpleasant, in which case me will eat a cookie.😋

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Geheim contact

Bericht door Belle »

Ik vind Thijs interessant, als hij inderdaad in het stelletje zit, maar we moeten wel in ons achterhoofd houden dat hij ons daadwerkelijk voor de gek houdt. Heeft één van jullie eerder met hem gespeeld? Is zoiets normaal voor hem? Of probeert hij nu heel hard zijn fout te verhullen?

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Geheim contact

Bericht door Belle »

Whut, waar komen al die stemmen op mij opeens vandaan.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Geheim contact

Bericht door Floris1987 »

Daar ben ik ook verbaasd over Belle
Ik krijg een vermoede dat lola zomaar een ziener is.
De andere stemmen komen van dat ze het typisch vinden van jouw om hugo eruit te gooien.
Het is gelukkig goed gegaan zonder hele grote opzichtigheid aan onze kant.

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Geheim contact

Bericht door Belle »

Ik heb dit gevoel alleen ook bij Thijs, omdat hij zo opeens op mij ging zonder een in mijn ogen goede reden.

Maar of we nu Lola of Thijs eruit halen omdat zij mogelijk ziener zijn, ook als ze geen ziener zijn zet ik mezelf daar wel mee in de kijker, gezien zij bij de lynch op mij hebben gestemd. Nu ben ik wel bereid om mezelf op te offeren om zo de ziener eruit te vissen, maar ik wil dan eigenlijk wel iets meer zekerheid dat we daadwerkelijk de ziener eruit halen.
Daarnaast, hoe groot is de kans dat ik van alle mensen als eerste gechecked ben? Al blijven hun plotse standpunten wat opvallend. Als burger had ik waarschijnlijk ook wel op een vergelijkbare manier gepost, dus waarom wordt ik er nu opeens wel als wolf uitgevist?

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Geheim contact

Bericht door Floris1987 »

Mischien eerste dag gok pech Belle maar we moeten voor 22.00 een slachtoffer kiezen en tussen 17.00 en 21.15 ben ik out en daarna weinig tijd . ( wel korte deadline,s Mathijs en zou ook mooi zijn als je ze hier al ver van te voren post 😉)

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Geheim contact

Bericht door Matthijs »

Ik geef toe dat ik straalvergeten was om hier nog een update te posten vóór de nacht begon. Volgende nacht beter ;-)
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Geheim contact

Bericht door Belle »

Hoe graag ik ook Thijs of Lola eruit zou willen werken, ik ben bang dat dit tegen me gaat spreken en we hebben nog geen idee of één van hen uberhaupt de ziener is.

Zelf zou ik dan Edy of Ida willen voorstellen. Misschien is Ida beter, want Edy is nog een soort van verdacht.

Gebruikersavatar
Emmiee
Cupido
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 sep 2019, 20:37

Re: Geheim contact

Bericht door Emmiee »

Belle schreef:
08 nov 2020, 13:41
Hoe graag ik ook Thijs of Lola eruit zou willen werken, ik ben bang dat dit tegen me gaat spreken en we hebben nog geen idee of één van hen uberhaupt de ziener is.
Ik wou dit net zeggen inderdaad. Ik hoop dan wel dat Thijs zijn mond niet open trekt (van Lola verwacht ik niet dat ze de ziener is tot nu toe).

Ik denk inderdaad dat we voor bijvoorbeeld Ida moeten gaan. Nu ze toch aan het vechten zijn bij de jongeren gaan die er vanzelf uit (snif) :shrug: :lick:
Today me will live in the moment, unless it’s unpleasant, in which case me will eat a cookie.😋

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Geheim contact

Bericht door Floris1987 »

Ida mag de nacht niet overleven!

Plaats reactie

Terug naar “Frequentie 403.2 Hz”