Geheim contact

Ingesteld op deze frequentie kunnen jullie met elkaar communiceren.
Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Geheim contact

Bericht door Floris1987 »

Gaat niet uitmaken. Doe maar Lola

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Geheim contact

Bericht door Floris1987 »

Oké, heb ik nou echt net de 2 Zusters erin laten zitten.
Ik had dus echt niet het idee dat Lola de beschermer was.
Tja op het moment dat Renate doodging was dit eigenlijk al gedoemd.

Voor iedereen die in de hemel die dit later gaat lezen, ik was er van overtuigd dat Ida de genezer was.
Het was nacht 2 dat Ida niet doodging dus.nu nacht 7 zou ze niet haar zelf kunnen beschermen ( ervan uitgaand dat ze om en om deed)
Mijn verwachting was dat ze Edy ging beschermen. Als ik Ida zelf zou doden zou ik 2 zusters overhouden.

Renate: Als blijkt dat er geen zusters inzitten heb je geniaal mijn hoofd op hol gebracht want dat zit al in mijn hoofd sinds het moment dat je doodging.
Je hebt trouwens in het geheel geniaal gespeeld, op het perfecte tijd je gegevens gedeeld, en daarvoor nooit echt opvallend geweest.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Geheim contact

Bericht door Lola »

Floris1987 schreef:
23 nov 2020, 12:33
Van lola heb ik geen idee maar ik ben wel verbaasd hoe hard ze op mij zit maar ik zie geen logische rol voor haar.
Je had niet als eerste op Belle moeten stemmen, dat heeft je, iig als het om mij gaat, de das omgedaan. ;-)

Jullie hebben het nog spannend gemaakt wolfjes, toch goed gedaan! :)

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Geheim contact

Bericht door Renate »

Floris1987 schreef:
27 nov 2020, 23:15
Renate: Als blijkt dat er geen zusters inzitten heb je geniaal mijn hoofd op hol gebracht want dat zit al in mijn hoofd sinds het moment dat je doodging.
Je hebt trouwens in het geheel geniaal gespeeld, op het perfecte tijd je gegevens gedeeld, en daarvoor nooit echt opvallend geweest.
Floris, ik heb gewoon mazzel gehad dat degenen die ik kon vertrouwen, op Edy na, nooit onder vuur kwamen te liggen. Ik hoefde daarom ook niet opzichtig te verdedigen. Maar hoe komen jullie er toch bij dat ik iets over de twee gezusters heb gezegd? Volgens mij heb ik daar nooit op gezinspeeld.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Geheim contact

Bericht door Floris1987 »

Renate schreef:
28 nov 2020, 23:40
Floris1987 schreef:
27 nov 2020, 23:15
Renate: Als blijkt dat er geen zusters inzitten heb je geniaal mijn hoofd op hol gebracht want dat zit al in mijn hoofd sinds het moment dat je doodging.
Je hebt trouwens in het geheel geniaal gespeeld, op het perfecte tijd je gegevens gedeeld, en daarvoor nooit echt opvallend geweest.
Floris, ik heb gewoon mazzel gehad dat degenen die ik kon vertrouwen, op Edy na, nooit onder vuur kwamen te liggen. Ik hoefde daarom ook niet opzichtig te verdedigen. Maar hoe komen jullie er toch bij dat ik iets over de twee gezusters heb gezegd? Volgens mij heb ik daar nooit op gezinspeeld.
Renate 19 nov 23.41, nacht 5, dezelfde nacht dat je jouw 4 niet verdachte namen noemde.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Geheim contact

Bericht door Floris1987 »

Lola schreef:
28 nov 2020, 23:35
Floris1987 schreef:
23 nov 2020, 12:33
Van lola heb ik geen idee maar ik ben wel verbaasd hoe hard ze op mij zit maar ik zie geen logische rol voor haar.
Je had niet als eerste op Belle moeten stemmen, dat heeft je, iig als het om mij gaat, de das omgedaan. ;-)

Jullie hebben het nog spannend gemaakt wolfjes, toch goed gedaan! :)
Lola. in die situatie leek me dat juist noodzakelijk en bij de rest heeft me dit juist heel veel pluspunten opgeleverd. Hier als 2/3/4 op belle stemmen ( want ja natuurlijk zag ik ook eraan komen dat zij eruit ging) leek me juist veel verdachter.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Geheim contact

Bericht door Bas »

Floris1987 schreef:
29 nov 2020, 09:09
Lola schreef:
28 nov 2020, 23:35
Floris1987 schreef:
23 nov 2020, 12:33
Van lola heb ik geen idee maar ik ben wel verbaasd hoe hard ze op mij zit maar ik zie geen logische rol voor haar.
Je had niet als eerste op Belle moeten stemmen, dat heeft je, iig als het om mij gaat, de das omgedaan. ;-)

Jullie hebben het nog spannend gemaakt wolfjes, toch goed gedaan! :)
Lola. in die situatie leek me dat juist noodzakelijk en bij de rest heeft me dit juist heel veel pluspunten opgeleverd. Hier als 2/3/4 op belle stemmen ( want ja natuurlijk zag ik ook eraan komen dat zij eruit ging) leek me juist veel verdachter.
Ik snap je redenatie, maar voor mij was het ook een vrij verdachte stem. Omdat het er heel erg op leek dat Thijs als eventuele ziener werd vermoord en Belle onder de bus werd gegooid. Dus jou eerste stem op Belle voelde heel erg als een "Kijk hoe goed ik ben, ik stem als eerste op een wolf" stem. Wat het in principe ook was.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Geheim contact

Bericht door Renate »

Floris1987 schreef:
29 nov 2020, 09:05
Renate 19 nov 23.41, nacht 5, dezelfde nacht dat je jouw 4 niet verdachte namen noemde.
Maar het enige dat ik daar zeg is:
Inderdaad gek, alleen maar burgers. En ook geen één keer een van de gebroeders of zusters.
Ik werd er zelf namelijk ook niet goed van dat ik alleen maar burgers zag. En o ja, de genezer en de dorpsoudste.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Geheim contact

Bericht door Lola »

Bas schreef:
29 nov 2020, 11:04
Ik snap je redenatie, maar voor mij was het ook een vrij verdachte stem. Omdat het er heel erg op leek dat Thijs als eventuele ziener werd vermoord en Belle onder de bus werd gegooid. Dus jou eerste stem op Belle voelde heel erg als een "Kijk hoe goed ik ben, ik stem als eerste op een wolf" stem. Wat het in principe ook was.
Exact!!

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Geheim contact

Bericht door Floris1987 »

Renate schreef:
29 nov 2020, 12:08
Floris1987 schreef:
29 nov 2020, 09:05
Renate 19 nov 23.41, nacht 5, dezelfde nacht dat je jouw 4 niet verdachte namen noemde.
Maar het enige dat ik daar zeg is:
Inderdaad gek, alleen maar burgers. En ook geen één keer een van de gebroeders of zusters.
Ik werd er zelf namelijk ook niet goed van dat ik alleen maar burgers zag. En o ja, de genezer en de dorpsoudste.
Ik las het als er gaan alleen maar burgers dood terwijl ik 1 of 2 zusters heb gezien. Ook als burger had ik dit zo opgevangen

Plaats reactie

Terug naar “Frequentie 403.2 Hz”