Chat cloud

You got kicked off the regular server…
Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Chat cloud

Bericht door Kayan »

Dit laat trouwens ook wel weer eens zien dat het zo ontzettend onhandig is om op het laatste moment steeds te stemmen >.<.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Chat cloud

Bericht door Kayan »

Pff.. kutburgers. Eerst mij eruitgooien omdat iemand mij noemt bij frustratie en dan nu doen alsof ze heeeel hard hun best doen om me te wreken. Dan moet je dus als burger de burgers die mij hebben vermoord vermoorden 🧐 XD. Ben benieuwd wat ze gaan doen!

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Chat cloud

Bericht door Kayan »

Matthijs schreef:
26 okt 2020, 23:38
Aiii, nadat je overleden bent, wordt het zwart voor je ogen. Je ziet nog een wit licht. Je loopt ernaartoe, en opent je ogen. En je zit in je bureaustoel achter je computer. Het was een computersimulatie van een ruimtereis, maar er was een bug in de code gekomen dus ben je uit de simulatie gehaald. Hierin mag je met je mededeelnemers praten over je ervaringen met de simulatie, vanaf jouw perspectief, zonder de ins-en-outs van het spel de noemen ;-)
Dit doet me trouwens denken aan een animatie serie op Netflix. Dan ben jij de weird guy ❤️

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Chat cloud

Bericht door Kayan »

Hugo schreef:
11 nov 2020, 23:08
Ik snap alleen niet waarom iedereen zich op Kayan richt. Ik zie gewoon niet echt argumenten ervoor? Bas schijnt eerder argumenten te hebben genoemd, dat geloof ik graag, maar ik heb het niet zo scherp. Maar stemt de rest nou op haar omdat Floris zich versprak met haar naam? Stem dan op Floris zou ik zeggen :|
Dit zou ik dus ook zeggen. Mafklappers. Eennnn!!! Bij twijfel ALTIJD op Floris stemmen. Wie weet ben je dan in het volgende spel geliefde mèt Floris 🤣

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Chat cloud

Bericht door Kayan »

Matthijs schreef:
07 nov 2020, 23:22
"Een ode aan de verlorene" door Kayan

Het was toch wat, zo'n eerste nacht en dag...
Niemand die het aankomen zag..
Een dode muzikant
en een verloren man
weg uit onze kolonie, ons land
We schrokken er allen van...


Ze mag dan geen god(in) van de poëzie meer zijn, dichten kan ze nog wel!
Haha dit is lief ❤️. Toch weer een gedicht:

Rood is sus

Rood is sus
Die moet dood dus
Rood is sus
Die verdient een doodskus

Ga dood, ga dood
In het rood
Maar met de billen bloot
Leek rood
Toch niet zo sus...
Zaten jullie mooi mis dus.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Chat cloud

Bericht door Kayan »

Thijs schreef:Als ik Kayan was zou ik Floris overigens de eerst komende 6 spellen er in ronde 1 uit willen hebben.
Gelukkig voor Floris ben ik niet Thijs :P.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Chat cloud

Bericht door Kayan »

bas schreef:Wat ik wel wil zeggen is dat ik het een beetje geïrriteerd ben als ik er echt uit ga doordat ik twee namen door elkaar heb gehaald.
Dit snap ik trouwens ook wel.. Zou ik ook zijn, maar dan zou het op z'n minst nog mijn eigen schuld zijn xD. Eruitgaan omdat iemand anders je naam per ongeluk zegt... It's a true effing bullshit xD. Moet ik wel onthouden voor de volgende keer dat ik wolf ben. Gewoon random namedropping :lol: . Zul je zo zien dat het bij Floris als een honest mistake wordt gezien en dat er geen haan meer naar zal kraaien!

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Chat cloud

Bericht door Matthijs »

Kayan schreef:
12 nov 2020, 09:52
Thijs schreef:Als ik Kayan was zou ik Floris overigens de eerst komende 6 spellen er in ronde 1 uit willen hebben.
Gelukkig voor Floris ben ik niet Thijs :P.
Nee jij wil het slechts het eerstvolgende spel? ;-)
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Chat cloud

Bericht door Matthijs »

Kayan schreef:
12 nov 2020, 10:04
bas schreef:Wat ik wel wil zeggen is dat ik het een beetje geïrriteerd ben als ik er echt uit ga doordat ik twee namen door elkaar heb gehaald.
Dit snap ik trouwens ook wel.. Zou ik ook zijn, maar dan zou het op z'n minst nog mijn eigen schuld zijn xD. Eruitgaan omdat iemand anders je naam per ongeluk zegt... It's a true effing bullshit xD. Moet ik wel onthouden voor de volgende keer dat ik wolf ben. Gewoon random namedropping :lol: . Zul je zo zien dat het bij Floris als een honest mistake wordt gezien en dat er geen haan meer naar zal kraaien!
Tactieken stelen is mijn tactiek :lol: Als ik burger ben ga ik gewoon ziener-achtige statements aandragen in de hoop opgegeten te worden :tooth: De laatste keer (als zieke) werkte het flawlessly (misschien wel té goed zelfs) :angel: Aan de andere kant kan het ook keihard backfiren, als je de verkeerde persoon in vertrouwen neemt, dan weten de wolven dat je het niet bent (dus blijf je mogelijk wel leven in de nacht), maar dan gaat wel het oog op jou als die wolf sterft :lol:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Chat cloud

Bericht door Matthijs »

Tot nu toe gaat het best lekker (en niet lekker tegelijk) voor de wolfjes: geen wolven eruit overdag, maar wel slechts normale burgers (en een fluitspeler). We zullen zien of ze het gemunt hebben op alle normale burgers, als een soort "you're not special, so get lost"-mentaliteit :lol:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Plaats reactie

Terug naar “Admin server”