Chat cloud

You got kicked off the regular server…
Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Chat cloud

Bericht door Kayan »

Matthijs schreef:
12 nov 2020, 14:18
Tot nu toe gaat het best lekker (en niet lekker tegelijk) voor de wolfjes: geen wolven eruit overdag, maar wel slechts normale burgers (en een fluitspeler). We zullen zien of ze het gemunt hebben op alle normale burgers, als een soort "you're not special, so get lost"-mentaliteit :lol:
Is dan wel weer lachen ook. "Oh... Ben je een Normy? Nou daar is de deur. Alleen wel pas in de laatste minuten!"

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Chat cloud

Bericht door Kayan »

Thijs schreef:En ja de Kayan stemmers gaan door het stof moeten zeker diegene die op de eerste dag ook op Mark gestemd hebben. Bedoel als dat 2 keer is gebeurd heb je of een uniek talent voor foute keuzes of er zit een bepaalde agenda achter . Focus wat mij betreft toch even op de Mark en Kayan stemmers
:lollol: Je moest eens weten, Thijs. Bas kan inderdaad heel goed zijn in het nèt iets te laat doorhebben wat zijn eigen rol in het spel precies is. Kan hem dat verder niet kwalijk nemen, met mijn tunnelvisie op de jongen heb ik het hem niet makkelijk gemaakt. Maargoed! Hij heeft het wel weer mooi ingezien dat Floris daarin toch een mooie kwaaie is (en Renate trouwens ook.. Should've listened to her, ida & Djamila). :lol:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Chat cloud

Bericht door Kayan »

In mezelf praten is echt saai.. Maar mag ik hier even zeggen dat ik het dus oprecht wel leuk vind dat Ida en Thijs weer terug zijn van Hyves :D. Ik denk dat ik net iets te vroeg eruit ben gegaan, want mijn energie voor het spel is aangewakkerd. Aan de andere kant, zo lijkt dat nu ook het geval voor de burgers te zijn :lol:. Volgende keer weer een kans dan!

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Chat cloud

Bericht door Matthijs »

Helaas is er geen medium rol anders had je nog kunnen communiceren vanuit de hemel :lol:
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Chat cloud

Bericht door Hugo »

Renate schreef:
12 nov 2020, 18:01
Overigens was ik gisteren overtuigd van de juistheid van mijn stem toen Kayan dit postte:
https://youtu.be/rEtZzcxQ_pA
Dat zijn toch 2 figuurtjes met wolfsoren en ze lachen ons uit. Dat moesten Floris en Kayan voorstellen, dacht ik.
:lollol:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Chat cloud

Bericht door Hugo »

Thijs schreef:
12 nov 2020, 09:05
Voor nu mijn voorspelling : Ik denk dat er deze nacht twee mensen het leven laten
Interessant dit: Thijs sorteert hier voor op een Heks-vergif; wat ik enerzijds begrijp, maar ik denk dat het nog wat vroeg is voor de Heks om haar gaven al in te zetten. Zeker aangezien er nog niet één aangewezen verdachte is, maar meerdere mensen zich verdacht hebben gemaakt.

Toevoeging: oh, hij denkt natuurlijk dat de Heks haar levenselixer al heeft ingezet. Ja, dan is deze opmerking wel ietsjes logischer :-P
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Chat cloud

Bericht door Hugo »

Overigens klopt de analyse van velen over late stemmingen niet helemaal: dat gebeurt met name op dagen met weinig clues en informatie. Later in het spel heeft iedereen meer een idee, en is er dus meer om je vroege stem op te baseren. Maar wel eens met hen dat dit chaotische resultaten kan geven. Nu vooral ook door wisselingen natuurlijk.
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Chat cloud

Bericht door Kayan »

Hugo schreef:
12 nov 2020, 18:05
Renate schreef:
12 nov 2020, 18:01
Overigens was ik gisteren overtuigd van de juistheid van mijn stem toen Kayan dit postte:
https://youtu.be/rEtZzcxQ_pA
Dat zijn toch 2 figuurtjes met wolfsoren en ze lachen ons uit. Dat moesten Floris en Kayan voorstellen, dacht ik.
:lollol:
Heheheh. Het zijn Tom and jerry, maar eigenlijk moest het gewoon rickrollen ofc.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Chat cloud

Bericht door Kayan »

Hugo schreef:
12 nov 2020, 18:10
Overigens klopt de analyse van velen over late stemmingen niet helemaal: dat gebeurt met name op dagen met weinig clues en informatie. Later in het spel heeft iedereen meer een idee, en is er dus meer om je vroege stem op te baseren. Maar wel eens met hen dat dit chaotische resultaten kan geven. Nu vooral ook door wisselingen natuurlijk.
Sja.. is logisch, maar de effectiviteit ervan vind ik suboptimaal... Hopelijk bekijkt de ziener de juiste persoon vandaag en gaan ze er vol overtuiging in :lol:

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Chat cloud

Bericht door Matthijs »

Kayan schreef:
12 nov 2020, 19:09
Hugo schreef:
12 nov 2020, 18:10
Overigens klopt de analyse van velen over late stemmingen niet helemaal: dat gebeurt met name op dagen met weinig clues en informatie. Later in het spel heeft iedereen meer een idee, en is er dus meer om je vroege stem op te baseren. Maar wel eens met hen dat dit chaotische resultaten kan geven. Nu vooral ook door wisselingen natuurlijk.
Sja.. is logisch, maar de effectiviteit ervan vind ik suboptimaal... Hopelijk bekijkt de ziener de juiste persoon vandaag en gaan ze er vol overtuiging in :lol:
Grote kans van niet :-p
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Plaats reactie

Terug naar “Admin server”