"Wacht, dat zei ik niet?" zegt Ida. "Gelukkig ik was al bang..." antwoordt Edy. "Maar jij bent degene die niet bang hoeft te zijn hoor..." zegt ze daarna. "Dat klinkt best wel verdacht als jij het zo zegt, Edy!" klinkt het vanuit Ida. "Gelukkig is het einde nabij, voor ons allebei..." klinkt het spontaan uit beide monden. "Oké dat was echt heel raar.. WAT IS HIER AAN DE HAND!"
Op dat moment komen er lichtstralen vanuit het plafond. Er lijkt een gat te ontstaan in het dak, maar zuurstof ontbreekt er niet. Langzaam verdwijnen de tafel, het eten, het drinken, en dan ook Edy en Ida! "Wat staat ons nou weer te wachten! Ik dacht dat we klaar waren met deze onzin! Er zouden geen verrassingen meer komen!!" roepen ze allebei. Oh, maar het echte verhaal gaat pas net beginnen... galmt het door de hoofden van de twee overlevenden. Maar rust voor nu maar even uit met de rest van jullie reisgenoten. Jullie hebben de test overleefd. De komende week hebben jullie wel een vakantie verdiend dus rust maar even goed uit! Daarna staat jullie een volgende test te wachten...
----------------------------------------------------------------------
Floris is vandaag gestorven als laatste Weerwolf!

Dat betekent dat Edy en Ida de overlevenden zijn en de burgers hebben gewonnen! Hoezee! Ik ga alles zsm openzetten en dankjulliewel voor het meedoen, ondanks het ruwe begin.