Dag 7.. Of is het dag 8 inmiddels?

De ruimte in, zonder aardse zorgen.
Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Dag 7.. Of is het dag 8 inmiddels?

Bericht door Matthijs »

Feest kon er niet worden gevierd, in de basis. Iedereen was veel te moe van de hele situatie en van de vele verliezen de ze hebben geleden de afgelopen week. Van Hugo tot Mark werden er stuk voor stuk mensen ofwel weggestuurd danwel weggenomen. Het leek erop alsof er geen einde aan zou komen. Deze nacht ging er weer iemand voor de veiligheid op wacht staan in de nacht. "Denk je dat je nog iets nodig hebt verder? Of lukt het zo, zonder spullen?" vroeg de groep. "Nee hoor, ik heb verder niks nodig! Ik kan het wel verder alleen af! Zolang jullie maar rustig in je bedje blijven liggen zometeen is er niks aan het handje!"

De minuten kropen voorbij. De minuten werden uren, en de uren telden op tot bijna de hele nacht verstreken was. Het leek erop dat de nieuwe garde goed werk had geleverd! "Zo zie je maar, als je het aan mij overlaat, gaat er niks fout..." ging het nog door het hoofd van.. BOEM! "Alweer? Hadden we dit niet gisternacht ook al?" De gedachten schieten door mekaar heen, maar uiteindelijk wordt er toch besloten om actie te ondernemen. "Ik kan dit op de makkelijke manier of op de moeilijke manier oplossen, maar het ziet ernaar uit dat jij de moeilijke manier wilt uitproberen!"

Bij de ochtendtafel hoeft er geen telling te worden gedaan om te merken dat niet iedereen is aangeschoven.. De patrouille blijkt niet geslaagd te zijn. Als een beest heeft ze gevochten, maar het heeft niet mogen baten. "Het lijkt erop alsof ook onze laatste bescherming ons verlaten heeft..."

----------------------------------------
Vannacht is Lola overleden! Lola was genezer!
Afbeelding
Met nog 3 mensen over, denk ik dat jullie wel genoeg hebben aan 24 uur om te stemmen, na de verhalen van gisteren. Dus krijgen jullie tot morgen 23:00 om een stem uit te brengen! Let the endgame commence!
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 7.. Of is het dag 8 inmiddels?

Bericht door Ida »

Jeetje ik dacht al wel dat Lola mogelijk het slachtoffer kon zijn, maar dat ze genezer was , die zag ik niet aankomen , rip Lola , beetje pech gehad met de krachten lijkt het.

Nou Edy : Floris maar kiezen?
Ik heb toch stiekum maar even de Posts van Renate nagelezen, en het moet wel zo zijn, dat ze jou gezien heeft😉

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 7.. Of is het dag 8 inmiddels?

Bericht door Floris1987 »

Rip Lola,

Avond dames. wij zijn nog met 3, en ik ben toch de weg kwijt. Ik ben geen wolf en jullie 2 zijn allebei goed gezien door de ziener.
Ik heb de rollen nagelopen en er is echt geen enkele rol die Edy en Ida kunnen hebben zonder dat Renate ze niet als burgers heeft gezien.
Wat me wel opvalt is dat Renate vlak voor haar doodgaan de zusters/broeders noemde.
Dit is alleen logisch als jullie 2 dit dan samen zijn maar ik merk dit eigenlijk niet uit jullie samenspel.

De enige conclusie die ik kan maken is dat er wat mis is met de info van Renate. Ik zou graag jullie mening willen.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 7.. Of is het dag 8 inmiddels?

Bericht door Edy »

RIP Lola!

Tja, ik dacht ook wel dat Lola eruit zou gaan. Floris gaat hopen ons nog op andere gedachten te brengen.

Ik heb nog wel een vraagje aan Matthijs. Als de ziener in nacht 1 iemand bekijkt, en die iemand heeft een rol waarbij die persoon nog moet kiezen (b.v. de dief of de wolfshond), krijgt de ziener dan de rol te zien voordat hij/zij een keuze heeft gemaakt, of daarna?

Floris,
Ik denk niet dat Renate een fout gemaakt heeft.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 7.. Of is het dag 8 inmiddels?

Bericht door Edy »

Oh, en nog een vraag. Als de ziener de rollen van de dief of de wolfshond ziet voordat ze de keuze maken, ziet de ziener dan goed of slecht?

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 7.. Of is het dag 8 inmiddels?

Bericht door Ida »

De dief kiest voor alles !
Wolfshond ? Is dat lycantroop ?
Dat is dan een burger en word als slecht door de ziener gezien.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 7.. Of is het dag 8 inmiddels?

Bericht door Ida »

Floris er was niks mis met de info die Renate ons achterliet. Dus helaas : jij bent de laatste wolf.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 7.. Of is het dag 8 inmiddels?

Bericht door Floris1987 »

Ida jij zegt dus dat Renate gelijk heeft en er zussen inzitten.
Dit moeten dan jij en Edy zijn. Alleen kan dit niet omdat ik de laatste wolf niet ben.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 7.. Of is het dag 8 inmiddels?

Bericht door Ida »

Ik heb het niet over zussen ! Ik heb het over goede burgers 😄

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 7.. Of is het dag 8 inmiddels?

Bericht door Edy »

Maar zussen maakt helemaal niets uit. Het is geen stelletje! Ze weten van elkaar of ze goed zijn of niet, maar dat is alles.

Matthijs, Ida begrijpt niet wat ik bedoel. Ik hoor het graag nog van jou?

Plaats reactie

Terug naar “Spel 13 - Escaping Earth”