Nacht 7: Een sprankje hoop

De ruimte in, zonder aardse zorgen.
Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Nacht 7: Een sprankje hoop

Bericht door Matthijs »

De dagen worden langer, en de nachten worden korter. Althans, zo lijkt het voor de groep die nog over is. Met geen enkel teken van contact met het thuisfront, lijkt het afwachten… Het wordt erop of eronder… Met nog vijf mensen in het kamp gaan de discussies door. “Ik begin het eigenlijk wel zat te worden hier. Als ik de hele dag lang had willen discussiëren, was ik wel op Aarde gebleven!” zegt Lola. “Nou prima, dan ga je toch weg…” antwoordt Mark.

Deze opmerking klonk niet des Marks, waardoor de groep gechoqueerd reageerde: “Pardon?! ‘Dan ga je maar weg’?! Mark! Dit ben ik niet van jou gewend! Wat is er gebeurd toen jij weg was?? Ik heb het vermoeden dat er iets heel geks aan de hand is!” “Als jij het zegt, maar ik voel me op en top!” roept Mark. Met zijn vieren gaan ze in overleg, waarbij Mark een soort van buiten de discussie wordt gelaten. “Wat moeten we nu… Volgens mij is hij veranderd sinds hij terug is gekomen, en niet naar het positieve!” oppert Edy. “Er is maar één manier om erachter te komen ben ik bang.” uit Floris.

“Dus, wat is jullie conclusie? Mag ik blijven? :)” vraagt Mark. “We hebben het erover gehad, maar de meerderheid wil dat je toch weer je spullen pakt en het kamp verlaat. Deze recente ontwikkelingen kunnen we nu even niet hebben als we de moraal hoog moeten houden in die laatste loodjes!” zegt Ida. “Dus pak je spullen en vertrek.” Voordat Mark de deur uit is, gebeurd er iets raars… Hij.. verandert? en.. verdwijnt? Het enige wat nog op zijn plaats ligt, is een afgescheurde bladzijde van het boekje van Renate… met zijn naam erin…

---------------------------------
Vandaag is Mark overleden (alweer)! Mark was ditmaal een weerwolf!
Afbeelding

Met nog vier mensen in het spel verwacht ik dat de volgende nacht niet al te lang hoeft te duren. Dus ik stel voor dat de eerste deadline (wolven + genezer) op morgen 12:00 kan en dat de tweede (de rest) op morgen 23:00 gaat. Eens kijken wat de nacht biedt…
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Nacht 7: Een sprankje hoop

Bericht door Lola »

Puik werk jongens :banana:

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Nacht 7: Een sprankje hoop

Bericht door Floris1987 »

Oke weer een wolf top maar het is nog niet afgelopen.
Ik weet het nu niet, ik geloof Renate dus ik weet niet wie van de 3 nu. :-(

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Nacht 7: Een sprankje hoop

Bericht door Lola »

Ik weet het wel!

Er is nog geen oerwolf uitgegaan. Omdat Ida, Edy en ik (hoogstwaarschijnlijk) gezien zijn als goed kunnen wij zelf niet de oerwolf zijn. Er zit dus geen oerwolf in het spel, dus de enige die nog wolf kan zijn ben jij, Floris. Supersimpel! Maak je dus maar geen zorgen en breek je hoofd er niet over. De oplossing is duidelijk.

(Dit bovenop, you know, je verdachte gedrag natuurlijk.)

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 7: Een sprankje hoop

Bericht door Edy »

yeahhh!!!
Nou, en Lola toch geen stelletje met Mark. Gewoon nog 1 wolf dan? En de genezer? :lol: :lol: :lol:
Volgens mij kan er namelijk nu geen oerwolf in zitten, want er zijn drie wolven uit en geen van 3en was het een oerwolf. Waarmee ik maar wil zeggen dat Ida of Lola dus geen slachtoffer van de oerwolf kunnen zijn geweest in nacht 2. Waardoor ik Ida en Lola dus blijf vertrouwen en Floris dus de laatste wolf moet zijn.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 7: Een sprankje hoop

Bericht door Edy »

Ahh, Lola had hetzelfde geconcludeerd. :banana:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Nacht 7: Een sprankje hoop

Bericht door Lola »

Twinsies! :banana:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 7: Een sprankje hoop

Bericht door Ida »

Dag Mark !
Het was vechten tegen de bierkaai, je viel op een rot moment in, excuus, maar het is wat het is: we willen een weerwolfloze trip .

Edit auto correctie gecorrigeerd

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Nacht 7: Een sprankje hoop

Bericht door Floris1987 »

ik ben het geheel met jullie eens dat er geen oerwolf inzit maar ik ben echt niet de laatst wolf.
Ik weet het echt niet verder nu want jullie zijn in mijn ogen ook goed.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 7: Een sprankje hoop

Bericht door Ida »

Ik had al sterke vermoedens, dat er 4 wolven (evt witte) in zou zitten.

Gesloten

Terug naar “Spel 13 - Escaping Earth”