Dag 6: Met oprechte deelneming

De ruimte in, zonder aardse zorgen.
Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 6: Met oprechte deelneming

Bericht door Floris1987 »

Mark word uit de kolonie getrapt

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 6: Met oprechte deelneming

Bericht door Edy »

Mark wordt uit de kolonie getrapt

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 6: Met oprechte deelneming

Bericht door Lola »

Floris wordt uit de kolonie getrapt

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 6: Met oprechte deelneming

Bericht door Lola »

Ik vind het prima dat we Mark eerst doen, maar ik vind Floris echt verdachter dus ik stem op hem. :disco:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 6: Met oprechte deelneming

Bericht door Edy »

Pffff, wat kan hier allemaal aan de hand zijn?
1. Lola ziet dat er al drie stemmen op Mark zijn, dus ze maakt een 'statement'. Beetje raar dat ze dan wel zegt dat ze het prima vindt dat we Mark eruit stemmen, maar goed.
2. Lola 'mag' niet op Mark stemmen? Wat zou betekenen dat als Mark eruit gaat, Lola meegaat? Maar ja, een slecht stelletje hebben de burgers niet aan, dus vooruit maar.

Ik dacht nog even aan een donker plot waar Ida op het laatste moment ook op Floris gaat en dan de wolven winnen, maar dat zou betekenen dat zowel Mark als Lola als Ida slecht zijn, en dat lijkt me toch een beetje veel. Dus nee. Ik denk haast dat Lola niet op Mark kan stemmen. Ik ga nog even nazoeken of dit kan kloppen, maar ik denk het haast wel.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 6: Met oprechte deelneming

Bericht door Edy »

Ja, zou in ieder geval kunnen. Lola heeft het hele spel niet op Mark gestemd. Ik denk dat we een stelletje hebben, maar dan een slecht stelletje. Want een goed stelletje wint met de burgers, en dan hadden ze misschien anders gespeeld.
Dus, tja, we gaan het zien.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 6: Met oprechte deelneming

Bericht door Ida »

Edy je bent wel creatief met je theorieën .
Eigenlijk zou ik dat hele verhaal van wie Renate nou wel en niet vertrouwde en wanneer eens na moeten zoeken. Tot nu heb ik jullie daarin maar klakkeloos geloofd.
Mischien is Mark de laatste wolf .. Maar dat er dus samenspel was tussen Lola en Mark dát word nu nog duidelijker 🙁

Jammer dat de burgers behalve de ziener ws geen extra krachten hebben, want nu ziet het er wel hopeloos uit, vrees ik.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 6: Met oprechte deelneming

Bericht door Lola »

Als ik er met Mark uit zou gaan zou ik jullie wel proberen te overtuigen mee te gaan op Floris, denk je niet? En ik speel niet samen met Mark, ik vind Floris gewoon verdachter. Zoals ik zeg. Ik denk wel dat Mark wolf is, want de aantallen zijn te ongelijk als er nog maar één wolf in zit, en jullie twee vertrouw ik, dus hij blijft over. We hebben sowieso niet 'de laatste wolf' met Mark, daar geloof ik helemaal niks van. Toch ben ik 'zekerder' van Floris of zo, daarom stem ik op hem. Uiteindelijk maakt het me weinig uit of hij of Mark het loodje legt, maar ik stem op mijn hoofdverdachte. Tja.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 6: Met oprechte deelneming

Bericht door Edy »

@Lola. Om mee te gaan op Floris probeer je al lang genoeg. En misschien zie je zelf wel in dat we niet massaal van stem gaan wijzigen omdat jij nu op Floris stemt. dus je hebt niet veel keus.
Persoonlijk vind ik het niet heel erg zinvol om in je eentje op Floris te stemmen terwijl je verwacht dat Mark ook wolf is. Het zal je iig niet verbazen hoop ik dat je daar dan wel wat vraagtekens bij krijgt. Maar, zolang het de lynch van Mark niet in de weg zit kan het me verder weinig schelen.

Ida, wat een doemdenkerij? Het is pas hopeloos als het hopeloos blijkt. Alleen als Lola en Mark stelletje zijn dan winnen de wolven denk ik als er na Mark nog een wolf in zit. Maar ja, dan hebben de burgers ook niet veel gehad om mee te werken. En een beetje raar dat je nu iedereen weer gaat wantrouwen. Dit is wat Renate heeft gezegd op het einde van nacht 5.
Stilletjes hier!
Terwijl de wolven al gisterenavond hun keuze hebben kunnen maken, dus we kunnen nu weer vrijelijk praten.

Ik vertrouw Ida, Lola, Djamila en Edy.
Wat mij betreft moeten Wouter, Mark en Floris dan de wolven zijn, als er inderdaad nog 3 wolven inzitten.
En we moeten natuurlijk ook nog rekening houden met een evt. 4e wolf, die door de Oerwolf besmet zou zijn.

De burgers kunnen volgens mij nog winnen, maar het wordt krap.
Hoezo heb je alleen geloofd wat wij zeiden. Dit is wat Renate zei.

Ben toch heel benieuwd wat Mathijs nu bedacht had met die keuzes voor sommige spelers aan het begin van het spel. Misschien is het door die keuzes dat er nu voor de burgers weinig speciale rollen zijn? We gaan het zien.

Mark is nog niet online geweest, dus ik denk dat de dag pas om 23.00 uur vanavond afgelopen is zoals gepland.

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 6: Met oprechte deelneming

Bericht door Mark »

R.I.P.

Djamila weer een burger. Best goed voor de burgers.maar wel een apart spel.

(Ik heb nog niets kunnen schrijven door gezeik op werk.
Had gister plots een dienst van 10 uur dus geen puf meer en nu bij tandarts als ik thuis ben rond 12 ga ik wat schrijven.
Of het nut heeft is andere vraag 😂
Want heb al stemmen zie ik.)
Burger for life :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 13 - Escaping Earth”