Nacht 6: De grond in getrapt

De ruimte in, zonder aardse zorgen.
Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 6: De grond in getrapt

Bericht door Ida »

Kijk daar zat ik op te wachten !!
Lola er zijn nog 2 opties... als je je tong niet naar me had uitgestoken, dan was ik onomstotelijk met je mee gegaan op Floris , maar hoe je het nu brengt vind ik niet zo burgerlijk.
ik wilde ervoor het einde vd nacht niet over beginnen, want ik hoop dat ik het slachtoffer ben deze nacht .
Rolclaim mag niet en ik zat te bedenken hoe ik zonder teveel hinten als ik de nacht zou overleven iets duidelijk zou kunnen maken.
Maar als een evt heks me zou redden, dan zijn er 2 met dezelfde info en zou het ook moeten lukken om andere burgers te overtuigen. ( stel er zijn nog 2 wolven, dan moeten elke zeilen bijgezet.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Nacht 6: De grond in getrapt

Bericht door Lola »

Ida, ik heb echt geen flauw idee wat je nu bedoelt? Mijn tong naar je heb uitgestoken? Ik noem gewoon een feit, en Edy begon erover. Wat is er niet burgerlijk aan hoe ik wat precies zeg?
En hoezo zijn er nog twee opties. Welke opties. Volgens mij zijn er nog heel veel mogelijke uitkomsten? Maar jij hebt schijnbaar meer info dan ik, dus daar zal dit op gebaseerd zijn, maar ook jij impliceert de hoeveelheid resterende wolven niet te weten. Alleen dat al creëert nog een hoop mogelijkheden.
Ik snap ook niet waarom je, als ik mijn mond had gehouden, wel met mij meegegaan zou zijn op Floris. Die gewilligheid heb je volgens mij niet eerder uitgesproken en ik begrijp ook niet helemaal waar die dan op gebaseerd is (buiten dat Floris reteverdacht is natuurlijk), ik dacht dat ook jij van plan was om op Mark te stemmen.

Als laatste, volgens mij heeft Matthijs claimen niet verboden, en het staat zeker niet in de algemene regels die op het forum gelden. Dus lekker claimen als ons dat helpt, zou ik zeggen.

Echt een heel raadselachtige post dit. Snap echt totaal niet waar dit nu vandaan komt 😂

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Nacht 6: De grond in getrapt

Bericht door Djamila »

Ida schreef:
23 nov 2020, 13:50
Ik zag als mogelijk samenspel: Lola die samen met Mark,: Floris op haar verdachtenlijstje heeft staan.

Mathijs : ik bedoelde het niet als kritisch naar jou, maar meer spel inhoudelijk , kijken wie er evt op reageert en om mogelijke twist scenario’s uit te sluiten . Maar dank voor je uitleg, hoewel ik er nu niet meer zoveel
mee kan 😀

Djamila ik ben het met je eens: Mark is het derde wolfje.
Ik heb even teruggelezen en ik vind dit ook best wel opvallend (het samenspel tussen Mark en Lola)
Hoe ze allebei proberen Floris verdacht te maken...

Floris lone wolf? :lol: Nee dat is wel heel veel dan toch...

@ Lola
Zou je nog beknopt samen kunnen vatten waarom je Floris zo ontzettend verdacht vind?
(ik heb niet de energie om dat allemaal terug te zoeken)

@ Edy
Ben ik het aan het negeren?
En Matthijs heeft overigens aan het begin heel duidelijk gezegd dat niet bekend wordt gemaakt dat de overledene besmet was.

@ Ida
Hoezo zou je met Lola mee zijn gegaan met Floris? Jij vond toch ook dat Mark er eerst uitmoest? (Ik zie net dat Lola dezelfde verwarring deelt)
Of ga je die meenemen naar de hemel als je sterft? :chinrub:
Wat ik overigens niet hoop :-( :cry:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 6: De grond in getrapt

Bericht door Ida »

Stik post weg. Opnieuw:

Djamila: eerst Mark, maar ik vrees dat dát niet de laatste wolf is. Omdat Lola en Mark beiden Floris aanvallen is Lola bij mij ook verdacht aan het worden.
Lola het was niet je post, maar het icoontje met de uitgestoken tong, wat me de wenkbrauwen deed fronsen.

Edy daarom zat ik wat te hengelen..om deze of gene uit te dagen .

Of die 4 e dan een gewone, Witte of oerwolf is maakt niet uit.

Lola jij had het erover dat ik 1 optie niet ter sprake had gebracht, maar er zijn meer opties, ik zie er 2 voor de hand liggende.
En nee ik claim geen speciale rol, want dat vind ik sowieso spelbederf . Ik vind dat ik daarover nu genoeg heb gezegd .

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Nacht 6: De grond in getrapt

Bericht door Lola »

Ida. Dit: :lol: is een lachend gezicht, geen uitgestoken tong. Ik snapte echt al totaal niet waar dat tong uitsteken vandaan kwam, hahaha. Ik gebruikte die lachende emoji omdat ik het ironisch vond dat je mogelijkheden noemde waarmee ik zogenaamd wolf kon zijn, en je de enige daadwerkelijke manier dat het nog zou kunnen oversloeg. Namelijk dat ik zou zijn gebeten door de oerwolf. Als er geen oerwolf in het spel zit, kan ik geen wolf zijn. Zo simpel is het.
Dat één emoji jouw opvatting van mij volledig omgooit vind ik wel een beetje bizar. Maar goed.

@Djamila
Ik vond Floris in het begin van het spel gematigd verdacht. Voor dag 3 leken heel veel andere mensen hem een stuk verdachter te vinden dan ik. Maar zijn stem op Belle op dag 3, als eerste stemmen terwijl een hoop anderen al aangegeven hebben dat ze waarschijnlijk op Belle zullen stemmen, kwam op mij zó erg over als een trucje om vertrouwen te winnen. Ik was een beetje verbijsterd dat veel mensen daarna ook zeiden hem nu wel te vertrouwen. En ik vond hem daardoor alleen nog maar veel verdachter.
Als ik nu teruglees kom ik dingen als dit tegen;
Floris1987 schreef:
10 nov 2020, 21:20
Ik vind het bijzonder lastig. Zoals ik al eerder aangaf zie ik de stem van belle op mark als zichzelf beschermen en niet anders
Er zijn een aantal spelers die hier toch op in blijven gaan en haar als verdacht blijven zien. Voor mij is ze door deze actie niet veranderd op de verdachte meter.
Ook gaf hij aan Bas en Thijs te vertrouwen, mensen die de wolven er vervolgens uitgebeten hebben. Ik vind het allemaal zeer shady. (Ik overdrijf wel een beetje met 'reteverdacht', haha, maar ik denk echt dat hij een wolf is.)

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Nacht 6: De grond in getrapt

Bericht door Matthijs »

Maak je klaar voor test en executie een nieuwe dag!
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gesloten

Terug naar “Spel 13 - Escaping Earth”