Dag 5: Van witte naar rode wijn

De ruimte in, zonder aardse zorgen.
Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 5: Van witte naar rode wijn

Bericht door Edy »

ahhh, ik ben nog steeds heel wantrouwig. Zowel Ida als ik stelden voor om op Wouter te stemmen met zijn allen, zodat er niet zo een verdeeldheid komt. Vervolgens komt Floris en die stemt op Mark. Nu is Mark ook een verdachte, dus ach, waarom dan niet met zijn allen op Mark? Maar stel nou, dat dat net de bedoeling is van Floris en dat op deze manier Wouter gespaard wordt? Vorige dag is er ook al een soort switch gemaakt van Wouter op Nynke, wat onterecht was. Ik ben dan zo bang dat dit weer gebeurd.

Ik stel voor dat de vier dames die door Renate genoemd zijn allemaal op Wouter stemmen. Dan is die er tenminste uit, en blijft alleen de twijfel tussen Mark en Floris nog bestaan. Waarbij ik wel moet ik zeggen Floris meer vertrouw dan Mark.

Nou ja, Ida, ik laat mijn tekst staan, want de laatste zin is nagenoeg hetzelfde als die van jou.

De oerwolf theorie is ff niet belangrijk. Als het nodig is, leg ik mijn gedachte nog wel uit. Maar voorlopig vertrouw ik je helemaal hoor. En Lola ook.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 5: Van witte naar rode wijn

Bericht door Edy »

Wouter wordt uit de kolonie getrapt

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 5: Van witte naar rode wijn

Bericht door Floris1987 »

Ida. Ik snap Edy wel,

zij probeert in te schatten wie Renate op welke nacht heeft bekeken.
Zij gaat er van uit dat Lola nacht 1 en Ida nacht 2 is bekeken door Renate.
Als in nacht 2 het slachtoffer ( wat er niet was) omgezet is naar wolf, door de oerwolf dan kan jij en Lola nog slecht zijn omdat jullie voor het bijten zijn bekeken.

Ida en Edy. jullie gaven aan Mark en Wouter verdacht te vinden maar Wouter te prefereren, dat klopt ( waarbij 1 van de 2 zelf zij dan mag de heks mark doen) en de 3 zij maakt niet uit en de 4 heb ik nog niet gehoord. Ik vind Mark gewoon ongelofelijk irritant en volledig niet de waarheid spreken. Daarom krijgt hij mijn stem. Als jullie wouter willen is dat ook goed en ben ik bereid mijn stem te wisselen. Hij en Mark moeten er beide uit.
Edy schreef:
22 nov 2020, 09:39
ahhh, ik ben nog steeds heel wantrouwig. Zowel Ida als ik stelden voor om op Wouter te stemmen met zijn allen, zodat er niet zo een verdeeldheid komt. Vervolgens komt Floris en die stemt op Mark. Nu is Mark ook een verdachte, dus ach, waarom dan niet met zijn allen op Mark? Maar stel nou, dat dat net de bedoeling is van Floris en dat op deze manier Wouter gespaard wordt? Vorige dag is er ook al een soort switch gemaakt van Wouter op Nynke, wat onterecht was. Ik ben dan zo bang dat dit weer gebeurd.
Als je de vorige dag lees was ik geheel geen deel van het zooitje dat Nynke eruit gooide of probeerde stemmen van wouter af te halen.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 5: Van witte naar rode wijn

Bericht door Floris1987 »

Ida. Stom weer een te snelle tik. 2 zusters bedoel ik natuurlijk

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 5: Van witte naar rode wijn

Bericht door Ida »

Het is me duidelijk Floris 😄
Nu vertrouw ik je wat meer.
Ik ga op Wouter stemmen en hoop dat jij dan wisselt, laten we Mark over aan de heks, die er hopenlijk inzit 🙁

Het oerwolf verhaal is me nu ook duidelijk, maar met zo weinig beschermingsrollen zit die er mischien niet in.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 5: Van witte naar rode wijn

Bericht door Ida »

Wouter word uit de kolonie getrapt

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 5: Van witte naar rode wijn

Bericht door Djamila »

Wouter wordt uit de kolonie getrapt.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 5: Van witte naar rode wijn

Bericht door Djamila »

Zal zo nog even kijken naar de oerwolf-theorie van Edy.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 5: Van witte naar rode wijn

Bericht door Djamila »

Oja @ Edy, excuses van mijn verdenkingen jegens jou.

Alleen pleit ik je nog niet per se vrij van gebeten zijn (als dat al mogelijk is) :lol:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 5: Van witte naar rode wijn

Bericht door Mark »

@floris

Wtf zeg je dat ik irritant ben. Leg maar uit dan waarom want ik zie niet waarom en vind ook niet netjes dat je dat zegt. Dat je vind dat ik niet de waarheid zegt kan kloppen omdat jij in het andere team zit.

Hoe jij de stemming zegt moet je bedenken dat ik las laat op dag 3 er in ben gekomen. Ik heb als laatste op belle gestemd omdat mijn stem toch niet telde daarnaast heb ik ook gezegd dat ik daar geen pluspunten voor wilde krijgen. En dag 1 en 2 was Emma er dus kan je mij ook niet op aankijken.
Tuurlijk mag je dat tegen mij gebruiken maar ik kan mij niet verdedigen er tegen.

Dag 4 heb ik belle er uit sorry daar voor belle.
Maar hoe zij speelde vond ik raar dan andere spellen van haar. En ik was niet de enige die dat vond.

Daarnaast weet ik wat jij bent. Dat jij de rollen niet goed leest is je eigen schuld of doe je dat gewoon om verwarring te schoppen.

@all
Ik vind echt heel vervelend dat mensen dingen niet onthouden van andere spelers hun speelstijl. Jullie onthouden wel altijd hoe ik speel maar dan hebben we het nu over Renate en iedereen vergeet dat ze soms een fout daar in maakt in forum spellen. Goed bezig hoor wolven.

En dat iedereen Floris meer vertrouwd vind ik echt raar. Hij heeft niets gedaan om vertrouwen te wekken. Daarnaast als eerste op belle stemmen. Geeft bij mij alleen maar.min punten op omdat we al wisten dat zij dood Oh gaan. Dus als wolf stem je snel er op voor plus punten. Slim bedacht Floris maar niet slim genoeg.

Wat sommige zeggen dat we dan nu eerst Wouter er uit stemmen vind ik goed. Maar ik weet nu al dat dan volgende dag een wedstrijd wordt tussen Floris en mij. En ik wil dat mensen dan vragen of iets gaan stellen aan ons of dingen want als jullie zomaar stemmen op een van ons is het 50 % kans op een burger er uit.

(Dit geschreven op mobiel sorry voor fouten)
Burger for life :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 13 - Escaping Earth”