Dag 5: Van witte naar rode wijn

De ruimte in, zonder aardse zorgen.
Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 5: Van witte naar rode wijn

Bericht door Wouter »

Sjonge wees eens wat creatiever. Maar OK, ik zie het weer aankomen. Als je mij eruit stemt heb je geen kans meer om te winnen.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 5: Van witte naar rode wijn

Bericht door Djamila »

Wouter schreef:
22 nov 2020, 13:14
Sjonge wees eens wat creatiever. Maar OK, ik zie het weer aankomen. Als je mij eruit stemt heb je geen kans meer om te winnen.
Vertel? :D

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 5: Van witte naar rode wijn

Bericht door Djamila »

Mark schreef:
22 nov 2020, 12:46
@floris

Wtf zeg je dat ik irritant ben. Leg maar uit dan waarom want ik zie niet waarom en vind ook niet netjes dat je dat zegt. Dat je vind dat ik niet de waarheid zegt kan kloppen omdat jij in het andere team zit.

Hoe jij de stemming zegt moet je bedenken dat ik las laat op dag 3 er in ben gekomen. Ik heb als laatste op belle gestemd omdat mijn stem toch niet telde daarnaast heb ik ook gezegd dat ik daar geen pluspunten voor wilde krijgen. En dag 1 en 2 was Emma er dus kan je mij ook niet op aankijken.
Tuurlijk mag je dat tegen mij gebruiken maar ik kan mij niet verdedigen er tegen.

Dag 4 heb ik belle er uit sorry daar voor belle.
Maar hoe zij speelde vond ik raar dan andere spellen van haar. En ik was niet de enige die dat vond.

Daarnaast weet ik wat jij bent. Dat jij de rollen niet goed leest is je eigen schuld of doe je dat gewoon om verwarring te schoppen.

@all
Ik vind echt heel vervelend dat mensen dingen niet onthouden van andere spelers hun speelstijl. Jullie onthouden wel altijd hoe ik speel maar dan hebben we het nu over Renate en iedereen vergeet dat ze soms een fout daar in maakt in forum spellen. Goed bezig hoor wolven.

En dat iedereen Floris meer vertrouwd vind ik echt raar. Hij heeft niets gedaan om vertrouwen te wekken. Daarnaast als eerste op belle stemmen. Geeft bij mij alleen maar.min punten op omdat we al wisten dat zij dood Oh gaan. Dus als wolf stem je snel er op voor plus punten. Slim bedacht Floris maar niet slim genoeg.

Wat sommige zeggen dat we dan nu eerst Wouter er uit stemmen vind ik goed. Maar ik weet nu al dat dan volgende dag een wedstrijd wordt tussen Floris en mij. En ik wil dat mensen dan vragen of iets gaan stellen aan ons of dingen want als jullie zomaar stemmen op een van ons is het 50 % kans op een burger er uit.

(Dit geschreven op mobiel sorry voor fouten)
Sorry Belle?! :lol:
Okee Mark, goede poging, maar je zit nu zo in de rondte te slaan... ik moet er zo onderhand om lachen

En je zegt wel dat je t van Wouter gelooft en je hem er eerst uit wil stemmen, waarom heb je nog niet gestemd dan?

Oh en er is geen 'wedstrijd' tussen jou en Floris hoor, denk dat het wel duidelijk is wie er de volgende dag uitmoet, als dat aankomende nacht niet gebeurt.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 5: Van witte naar rode wijn

Bericht door Lola »

RIP Renate :-(
Ze zei zo stellig dat ze ons vieren vertrouwde dat ik er net als iedereen voorlopig maar vanuit ga dat ze ons ook allemaal gezien heeft, en inderdaad niemand gebeten is.

Ida schreef:
21 nov 2020, 15:28
Mark doet tenminste nog zijn best om Floris verdacht te maken, dus dat doet me dan vermoeden dat Floris wel goed is.
Deze logica ontgaat me een beetje. Hij zou dat ook best kunnen doen als ze beiden wolven zijn, het is zelfs nog eventueel mogelijk dat de witte wolf erin zit. Die heeft dan zelf nog geen slachtoffers gemaakt, maar als er weinig wolven in het spel zitten is dat best logisch. Ik ga er zelf eigenlijk niet van uit, maar het kan wel.

Mark schreef:
21 nov 2020, 15:56
Je hebt gezegd dat je deze vertrouwd
Ik vertrouw Ida, Lola, Djamila en Edy.

ik weet dat dit niet kan kloppen.
Ik snap niet hoe je meent te weten dat dit niet kan. Als je de kennis neemt die jij zegt te hebben, kan dit toch prima daarnaast bestaan? Ida is goed, dat zeg jij ook. Renate heeft niks stelligs over Floris gezegd. Dan kan dit toch gewoon? Of claim je ook te weten wie Renate bekeken heeft?
Dat je er steeds bij haalt dat Renate het ooit een keer fout heeft doorgegeven als ziener vind ik erg flauw. Dat zou op zich dan iedereen kunnen overkomen, en dan moeten we daar voortaan dus altijd rekening mee gaan houden. Ik denk dat we gewoon moeten geloven wat de ziener zegt.
Mark schreef:
21 nov 2020, 23:41
hoe kan ik informatie hebben.... denk even na jongens.
Ik heb de rollen allemaal nog eens doorgenomen, en volgens mij bestaat er geen rol waardoor jij de kennis kunt hebben die je nu claimt. Ik begrijp er in ieder geval geen snars van.

Wouter schreef:
21 nov 2020, 21:50
Ik zie het alweer, de pijlen richten zich weer eens op mij. Ik ben immers toch altijd wolf. Wel een beetje zonder argument, het lijkt alleen omdat Djamilla het roept. Zelf denk ik meer aan Ida of Mark of Edy. De eerdere theorieen over Edy heb ik in de prullenbak gegooid, maar dat pleit haar nog niet vrij. In haar laatste post slaat ze om zich heen. Het feit dat ze zo makkelijk op mij meegaat zou haar wel eens heel goed uit kunnen komen.
Edy slaat om zich heen?? Ik vind dat ze gewoon heldere posts maakt... daarnaast heeft de ziener gezegd dat ze Edy vertrouwde. Heel rare actie om Edy nu nog verdacht te gaan maken.
Het klopt dat we (volgens mij) niet echt argumenten specifiek tegen jou hebben, maar met het afstrepen van mensen die te vertrouwen zijn komen we toch wel op jou uit. Helaas heb je weinig gezegd, dus daarom is er beide kanten op ook weinig over jou te zeggen. Ik heb uit de dingen die je gezegd hebt geen reden om je te verdenken, maar zeker ook geen reden om je te vertouwen.

Ik vind zelf momenteel echt Floris het meest verdacht, maar het lijkt me een goed idee om vandaag Wouter eruit te halen.

En ik wil nog even zeggen dat ik stemgedrag echt geen goede manier vind om betrouwbaarheid te meten. De meeste burgers weten immers niks en wolven stemmen ook vaak zat op een medewolf. Goed, echt vaak op een wolf stemmen spreekt wel voor iemand, maar iemand erop afrekenen dat die gewoon telkens de verkeerde keuze maakt... dat soort dingen gebeuren gewoon, zeker als je geen kennis hebt.

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 5: Van witte naar rode wijn

Bericht door Lola »

Wouter wordt uit de kolonie getrapt

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 5: Van witte naar rode wijn

Bericht door Mark »

Wouter wordt uit de kolonie getrapt
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 5: Van witte naar rode wijn

Bericht door Djamila »

Kan deze dag niet verkort worden? :tooth:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 5: Van witte naar rode wijn

Bericht door Ida »

Zie ik daar samenspel van Mark en Lola?

Ik kan de spelerslijst met juiste volgorde niet vinden , ivm rollen uit karakters , want daar hint Floris naar, denk ik . Niet dat ik ooit gesnapt heb hoe dat met grommende beren en beretemmers en nog wat van dat soort rollen precies zit, maar mischien ...

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 5: Van witte naar rode wijn

Bericht door Wouter »

Djamila wordt uit de kolonie getrapt
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 5: Van witte naar rode wijn

Bericht door Lola »

Ida schreef:
22 nov 2020, 18:08
Zie ik daar samenspel van Mark en Lola?
Volgens mij ben ik redelijk kritisch naar wat Mark allemaal beweert, maar ik ben inderdaad niet zo overtuigd van zijn slechtheid als jullie allemaal. Het moet haast wel als er 4 wolven inzitten, en dat denk ik eigenlijk wel, maar ik zie niet dezelfde dingen als jullie allemaal, qua verdenkingen.
Ida schreef:
22 nov 2020, 18:08
Ik kan de spelerslijst met juiste volgorde niet vinden , ivm rollen uit karakters , want daar hint FlorisMark naar, denk ik . Niet dat ik ooit gesnapt heb hoe dat met grommende beren en beretemmers en nog wat van dat soort rollen precies zit, maar mischien ...
Het ding daarmee is dat iedereen Titus hoort grommen, en volgens mij klopt het inderdaad niet met de spelerslijst. Van de vos hoort ook iedereen het als die zijn krachten verliest, dus hoe Mark met een van die rollen de kennis kan hebben die hij claimt... ik zie het niet.

Gesloten

Terug naar “Spel 13 - Escaping Earth”