Dag 5: Van witte naar rode wijn

De ruimte in, zonder aardse zorgen.
Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 5: Van witte naar rode wijn

Bericht door Ida »

Edy : je blijft je verdacht gedragen , nee maar : stel ik ben wolf, dan had ik toch niet Belle eruit gestemd, als tweede notabene..op dag 3?!

Maar Edy de kans dat ik iets met die slachtofferloze nacht te maken heb, is net zo groot als van ieder ander, ik heb daar geen info over in ieder geval. Maar jij mischien wel? Want je zit daar maar over te emmeren .

Maar stel Mark 2 heeft gelijk : hij weet dat Floris 100% slecht is, dat kan alleen als Mark ook wolf is. Dus ja👍🏽
Renate slecht lezen?? Huh met haar beroep ? Zou bijzonder zijn.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 5: Van witte naar rode wijn

Bericht door Edy »

Ida, ik gedraag me niet verdacht en ik zit zekernietsteeds weer te emmeren hierover. Het komt voor het eerst nu naar boven en ik reageer naar jouw opmerkingen daarover. Dus het is wel een beetje overtrokken felle reactie van je.
En nogmaals van ons vieren zouden alleen jij en Lola gebeten kunnen zijn door de oerwolf. Dat weet jij ook.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 5: Van witte naar rode wijn

Bericht door Wouter »

Djamila schreef:
21 nov 2020, 13:32
Was een overduidelijke reddingsactie de vorige dag.
Huh? Leg uit. Hooguit voor mezelf, en dat lijkt me niet zo raar.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 5: Van witte naar rode wijn

Bericht door Wouter »

En natuurlijk RIP Renate.

Ik zie het alweer, de pijlen richten zich weer eens op mij. Ik ben immers toch altijd wolf. Wel een beetje zonder argument, het lijkt alleen omdat Djamilla het roept. Zelf denk ik meer aan Ida of Mark of Edy. De eerdere theorieen over Edy heb ik in de prullenbak gegooid, maar dat pleit haar nog niet vrij. In haar laatste post slaat ze om zich heen. Het feit dat ze zo makkelijk op mij meegaat zou haar wel eens heel goed uit kunnen komen.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 5: Van witte naar rode wijn

Bericht door Wouter »

Mathijs, leuke naam voor een topic trouwens :D
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 5: Van witte naar rode wijn

Bericht door Mark »

jullie hebben dan echt een slecht geheugen.
werk en een spel zijn 2 verschillende dingen.

denk even na.
Renate heeft toen ze eens ziener was mij gezien als wolf. toen heeft ze tegen iedereen gezegd dat ik goed was waarmee ik toen had gewonnen.
(niet op dit forum) maar ze heeft het vaak genoeg gedaan.

ik weet dat ik geen wolf ben en dat Ida 100% goed is.
daarnaast dat Floris 100 % slecht is.

hoe kan ik informatie hebben.... denk even na jongens.
vanaf het moment dat ik terug ben en zo staat Floris op mijn slechte lijstje. dat het nu tussen mij en Wouter gaat vind ik ook raar. waarom praat niemand over Floris. Ik vind juist verdacht de mensen die Floris er niet bij zeggen. want ze willen hun maatje beschermen.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 5: Van witte naar rode wijn

Bericht door Mark »

NEEEEEE.....

al mijn tekst kwijt.

ik ben er klaar mee morgen nog een kans
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 5: Van witte naar rode wijn

Bericht door Floris1987 »

Goede morgen,

Mark ik weet niet wat je geslikt hebt maar het doet je hallucineren.
Jij denkt dat jij met wat Emma en wat jij gedaan hebben nu nog even mij als wolf te kunnen neerzetten en jezelf vrij te pleiten.

De stemmingen

Dag 1 stem ik open Emma en Emma stemt op Edy
Dag 2 Stem ik op Edy en Emma stemt op Thijs
dag 3 stem ik als eerste op Belle en jij als laatste
Dag 4 stem ik op jouw en jij op Nynke

4 dagen waarvan jij 2 keer op een zekere goede stemde en 1 keer op een bijna zeker goede en 1 keer op een wolf in een fase dat het niets meer uitmaakt
4 dagen waarvan ik 1 keer op een bijna zekere burger stem ,1 keer als eerste op een wolf en 2 keer op jouw, wat in mijn mening een wolf is.

Dit geeft geen 100% maar wel een duidelijk beeld dat mark mee stemt ( Nynke en belle) of een burger (Thijs en waarschijnlijk Edy)
Ik zelf heb geen enkele van de 4 keer meegestemd op een burger en juist het initiatief genomen op de wolf.

Jullie zien dat ik Edy nu als zekere goed neerzet. Tja Renate is heel duidelijk geweest en de 4 dames zijn nu bijna alle 4 100 % goed.
Het feit dat Mark Renate als een slechte lezer, en verkeerde informatie gever neerzet is echt een beetje lachwekkend, ik geloof Renate, het enige wat nog zou kunnen is dat ze 1 van de 4 niet gezien heeft maar een heel goed gevoel over had maar daar lijkt ze me te stelling over in haar berichten.
Dan zijn er blijkbaar maar 3 wolven. Dit lijkt me heel apart maar dat is pas iets om over na te denken als wouter en Mark eruit zijn.

Mark jij claimt een rol waarbij jij zeker weet dat Ida goed is en ik slecht. je mag je rol niet zeggen maar ik kan geen enkele rol terug vinden die deze info geeft. Behalve ziener maar dat was Renate.

Heb nog zitten terug lezen en kan eigenlijk er alleen uithalen dat ze Edy de laatste nacht gezien heeft (tot nacht 3 nog twijfelend en dag 4 zeker goed)
op welke volgorde ze de andere heeft gezien is onduidelijk zo ik het kan terugzien ..

De reden dat ik de vraag van hoe zag ze ( rollen of goed slecht) was vanwege haar post over gebroeders/gezusters Ik gok dat we 2 broertjes in ons midden hebben en ik denk ook wel te weten nu wie.

Al met al is dit een duidelijke verhaal voor mij , wouter en mark zijn slecht.

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 5: Van witte naar rode wijn

Bericht door Floris1987 »

Mark wordt uit de kolonie getrapt.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 5: Van witte naar rode wijn

Bericht door Ida »

Floris het zijn 2 zusjes of 3 broertjes ...dus 2 broertjes kan niet. Waarom stem je nu niet met de andere burgers mee? Bijna iedereen heeft zich uitgesproken om als eerste Wouter te doen!
Mark met zijn 2x 100% vind ik wel grappig gevonden, maar ik heb geen tijd/moed om me in puzzeltjes over in beretemmers (of zoiets) te verdiepen.

Ik ga op Wouter stemmen ( zo het er nu naar uitziet) De ruzie tussen Mark en Floris wil ik dan nog wel even aanzien...hoewel ik Floris wat meer vertrouw dan Mark .

Edy : jouw Lola / Ida / oerwolf theorie ontgaat me ...

Gesloten

Terug naar “Spel 13 - Escaping Earth”