Dag 4: Een verraderlijke maaltijd

De ruimte in, zonder aardse zorgen.
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 4: Een verraderlijke maaltijd

Bericht door Lola »

Djamila schreef:
19 nov 2020, 22:35
Doet me denken aan iemand anders de vorige dag...
Nee, ik blijf erbij.
Wat bedoel je hiermee? Vorige dag hebben Belle eruit gewerkt, en zij was een wolf. Als je Kayan bedoelt, dat was allemaal veel korter na elkaar en ondoordacht. Over Nynke wordt al veel langer gepraat.

NynkeB schreef:
19 nov 2020, 22:43
Och och jongens, vertel mij alsjeblief hoe ik dan 'mijn toon' aan zou moeten passen...
Wat onwijs frustrerend dat het bij de meeste Nynke-stemmers een 'gevoel' is en er nauwelijks/geen 'directe aanwijzingen' gegeven zijn; en dat op DAG 4! :shocked:
Ik vind jullie allemaal echt heel lief, maar dit doet wel een beetje zeer :-( :cry:
Ik snap je, Nynke, ik weet het ook niet. Ik heb het in andere spellen namelijk niet zo gehad bij jou, volgens mij. Ik vind jou verder ook echt harstikke leuk, dus ik hoop dat je het je niet te veel aantrekt :heart:

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 4: Een verraderlijke maaltijd

Bericht door Edy »

Och och jongens, vertel mij alsjeblief hoe ik dan 'mijn toon' aan zou moeten passen...
Wat onwijs frustrerend dat het bij de meeste Nynke-stemmers een 'gevoel' is en er nauwelijks/geen 'directe aanwijzingen' gegeven zijn; en dat op DAG 4! :shocked:
Ik vind jullie allemaal echt heel lief, maar dit doet wel een beetje zeer :-( :cry:
Ik vind je oprecht zielig Nynke, of je nu wolf bent of niet! Ik snap dat het heel frustrerend is. Misschien iets meer je nek durven uitsteken met eigen theorieën? Hoe suf ze ook lijken te zijn wellicht?

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 4: Een verraderlijke maaltijd

Bericht door Djamila »

Lola schreef:
19 nov 2020, 22:28

Djamila, je lange en uitgebreide posts komen goed op mij over. Toch weet ik het met jou niet zo.
Djamila schreef:
18 nov 2020, 19:57
Edy, het lijkt me duidelijk dat ik niet meer op die stemming op Kayan ben teruggekomen, omdat er voornamelijk burgers bezig waren en op het verkeerde pad zaten.
Dit vind ik een vreemde opmerking. Hoe is dat precies duidelijk? Wanneer werd het duidelijk? Je zei direct na de stemming juist dat het zo duidelijk was wie de bg's waren. Wanneer en waarom is dat bij jou veranderd in onhandige burgers? Ik vond je reactie op dat moment namelijk oprecht overkomen, maar dat je er totaal niet meer op bent teruggekomen vind ik net als Edy gek.
Aan de ene kant spreekt het ook voor je dat je vandaag als eerste op Nynke stemt (ik bedoel, als zij ook echt slecht blijkt, natuurlijk, maar voor nu ga ik daar voor het gemak van uit), maar de manier waarop Nynke in haar post over jou praat doet me juist wel weer denken dat jullie samen in het hol zouden kunnen zitten. Ook het feit dat mijn twee hoofdverdachten op Edy zitten en jij ook zint me niet helemaal. Ik weet het op dit moment echt niet.

Edy verdenk ik zelf dus echt helemaal niet. Het feit dat ze aan het begin van de vorige dag een solide argumentatie tegen Belle had, en vervolgens niet op haar stemde, is inderdaad heel vreemd, maar spreekt wel voor haar. Het was op een gegeven moment namelijk wel redelijk duidelijk dat Belle eruit zou vliegen, en als je al een argumentatie tegen haar had, waarom zou je dan niet de gratis wolf-eruit-stem-punten cashen? Ze was zelf blijkbaar vergeten dat ze die argumentatie had, maar haar medewolven zouden haar hier denk ik nog wel op gewezen hebben. Het lijkt me ook niet dat je het zo snel vergeet als je een medewolf verdacht zit te maken. Dus Edy vertrouw ik wel.
Nou, omdat het naar mijn gevoel was de Kayan stemmers aan de neutraal/positieve kant zaten. Volgens mij heb ik het tegenovergestelde nooit expliciet gemaakt, behalve in the heat of the moment.
Ik snap ook totaal niet hoe hetgeen wat je schrijft voor Edy zou spreken trouwens. Ik denk dat Edy ervaren genoeg is om als wolfzijnde dan juist niet op te willen vallen door zo vroeg op een medewolf te stemmen. Plus miss speelt ze wel d'r eigen spel, als eerder genoemd.

En wbt je laatste post: ik bedoel Edy de vorige dag.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 4: Een verraderlijke maaltijd

Bericht door Edy »

Over tunnelvisie gesproken Djamila! :cry:

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 4: Een verraderlijke maaltijd

Bericht door Matthijs »

Het wordt weer donker, daar achter die raampjes... (ik laat nog even het slotje eraf zodat jullie kunnen nagenieten tot de nacht begint ;-) )
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 4: Een verraderlijke maaltijd

Bericht door Djamila »

Edy schreef:
19 nov 2020, 23:05
Over tunnelvisie gesproken Djamila! :cry:
Hee zeg, jij maakte die opmerking. Ik was even aan het twijfelen, net zoals jij de vorige dag. En als ik een tunnelvisie had had ik op je gestemd.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 4: Een verraderlijke maaltijd

Bericht door Djamila »

Matthijs schreef:
19 nov 2020, 23:07
Het wordt weer donker, daar achter die raampjes... (ik laat nog even het slotje eraf zodat jullie kunnen nagenieten tot de nacht begint ;-) )
Lekker dit :-p :lol:
Nou, ik leg m'n telefoon weg iig.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 4: Een verraderlijke maaltijd

Bericht door Renate »

Nou Nynke, dit is een mooi moment om WHAHAHA IK VERSLIND JULLIE te roepen of zoiets.
En roep gelijk even wie de andere wolven zijn. Da's wel zo makkelijk.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 4: Een verraderlijke maaltijd

Bericht door Ida »

Strak plan

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 4: Een verraderlijke maaltijd

Bericht door NynkeB »

Renate schreef:
19 nov 2020, 23:13
Nou Nynke, dit is een mooi moment om WHAHAHA IK VERSLIND JULLIE te roepen of zoiets.
En roep gelijk even wie de andere wolven zijn. Da's wel zo makkelijk.
You wish!! Wacht maar... ;-)

Gesloten

Terug naar “Spel 13 - Escaping Earth”