Nacht 4: Een (on)verwachte lynch

De ruimte in, zonder aardse zorgen.
Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Nacht 4: Een (on)verwachte lynch

Bericht door Matthijs »

Met de nieuwe aanwinst van Mark in de kolonie, waren veel mensen verbaasd maar wel gelukkig. "Hadden we hem niet weggestuurd? Hoe heeft hij het daarbuiten overleefd?!" vroeg een aantal mensen zich af. "Uhmm... niet te veel vragen stellen jongens, ik ben er pas net en mijn hoofd doet een beetje pijn.. dus wat zijn jullie aan het doen? :D" gaf Mark als antwoord.

De discussie laaide weer op, want sinds dat Mark vertrokken was, waren er meer slachtoffers gevallen. Dit kon niet zomaar gebeuren, dus de eliminatie bleef doorgaan. De dood van Thijs bracht veel met zich mee. Veel mensen wisten niet zo goed hoe ze hiermee om moesten gaan, maar uiteindelijk viel het oog (en de vinger) toch op Belle. "Jij hebt hem nooit gemogen! Jij wilde hem weghebben!" klonk het van de ene kant. "JA! Weg met jou! Jij bent geen Belle maar het Beest!" klonk het van de andere.

Terwijl veel mensen Belle naar buiten aan het bonjouren waren, begonnen andere mensen haar tent te onderzoeken..

-----------------------------------
Belle is vandaag door jullie weggestuurd. Belle was een... Weerwolf! Gefeliciteerd!
Afbeelding
Omdat ik het wat later dag heb gemaakt, krijgen de nachtrollen ook een verschoven deadline: de genezer en wolven hebben tot morgen 13:00 de tijd, en de rest tot morgen 23:00 (ik ga ervanuit dat de andere rollen actief zullen zijn/blijven in de tussentijd, maar stuur mij anders gerust een berichtje en dan zal ik het wat oprekken ;-) )
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Nacht 4: Een (on)verwachte lynch

Bericht door Lola »

:banana: :banana: :banana:

Ben wel opgelucht, haha.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 4: Een (on)verwachte lynch

Bericht door Edy »

Oke!! Nou, niet mijn spel dit blijkbaar. Ik dacht echt dat Belle erin geluisd werd. Nu moet ik alles met een andere blik gaan bekijken. Hoewel er tussen de Belle stemmers ook wel wolven zullen zitten lijkt me zo.
Maar mijn tunnelvisie (valt mee hoor) op Bas en Ida zal ik wellicht wat bij moeten stellen! :roll: :roll:

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Nacht 4: Een (on)verwachte lynch

Bericht door Djamila »

"JA! Weg met jou! Jij bent geen Belle maar het Beest!" klonk het van de andere.

:lol: :lol: :lol:

Eindelijk!!! Ik ben echt ontzettend content met deze uitkomst. Valt zeker wat te zeggen over de laat-stemmers op Belle gok ik zo. Maar daar gaan we overdag maar weer eens naar kijken ;-)

Well done iedereen en een goede nacht!

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 4: Een (on)verwachte lynch

Bericht door Ida »

Joepie de eerste van de bende, goeie reis Belle🖐

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Nacht 4: Een (on)verwachte lynch

Bericht door Mark »

Goed gedaan iedereen.

Daarnaast vind ik dat ik hier door geen pluspunten krijg omdat ik als laatste op haar stemde daarnaast heb ik met groep mee gestemt. Het maakte toch niet uit.

Ik ga zo bijlezen en dan alles zeggen van mijn zicht.
Burger for life :mrgreen:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 4: Een (on)verwachte lynch

Bericht door Ida »

Oh ja Hugo nog gefeliciteerd 🍰,ik neem aan dat jij due jarige was

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 4: Een (on)verwachte lynch

Bericht door Edy »

jaaaaa, nog gefeliciteerd Hugo! :love: :elephant: Normaliter vieren we dat bij Wouter met een Live WW meeting. :cry: :cry: Maar helaas.....

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Nacht 4: Een (on)verwachte lynch

Bericht door Floris1987 »

En dat is 1 ;-)

Even nog de stemming van gisteren,

Belle (6) =Floris (1) Ida(2) bas(5) Djamilla (7) Nynke (8) Lola (11) mark(13)
Emma/Mark=(0) Edy(3) Renate (4)
Nynke(1) =Belle (6)
Floris(1)=Edy(9) Wouter (12)
Nynke(1) = Renate (10)

Kijkend naar de verschillende acties denk ik nu positiever over Ida en blijf ik positief over Bas.
Mijn gedachtes over Edy blijven het zelfde ( Negatief). Wouter was neutraal maar hij lijkt zich buiten de stemming te houden. Van de rest blijf ik het lastig vinden Djammila Nynke en Lola stemmen ook op een wolf maar wel op een moment waarop het eigenlijk wel bezegelt leek voor Belle.

Als het dag is zal ik nog een alles goed doorlezen en kijken of ik er meer uit kan halen.
Edit vanwege verdwenen zin.

Gebruikersavatar
Hugo
Priester
Berichten: 1218
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:54
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 4: Een (on)verwachte lynch

Bericht door Hugo »

*spook*

Dankjulliewel :party:
In the nights of full moon, if you hear a howling, bar the door. If you don’t hear it, bar the door
anyway.

Gesloten

Terug naar “Spel 13 - Escaping Earth”