Dag 3: Een ware (burger)kwelling

De ruimte in, zonder aardse zorgen.
Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 3: Een ware (burger)kwelling

Bericht door Lola »

Belle wordt uit de kolonie getrapt

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 3: Een ware (burger)kwelling

Bericht door Mark »

Hoi iedereen,

Het bijlezen is helaas nog niet gelukt door problemen op mijn werk ben ik eerder begonnen en werk ik tot 10 uur vanavond voordat ik thuis ben is het half 11.

Ik wist best stemmen alleen door dat ik. Niet goed bijgelezen ben. Vind ik het ook erg lastig. Om daarop een goed dag 3 stem te geven.

@matthijs
Vind aardig van je dat ze hun stem mogen aanpassen zonder dat ze daarna hun stem niet meer kunnen aanpassen.

Daarnaast.
Ik zou nooit nu stemmen of spelen zoals Mark 1.0 want ik ben nu Mark 2.0 😋.

Op wie moet ik nu stemmen geen idee.
Ik schrijf dit bericht tijdens mijn avond eten. Sorry als er dingen niet kloppen.

Ik ga na dat ik thuis ben gelijk lezen en proberen een goed onderbouwde stem uit te brengen.
Voor 11:00
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 3: Een ware (burger)kwelling

Bericht door Mark »

Heeft iemand voor mij een stem overzichtje?
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 3: Een ware (burger)kwelling

Bericht door Floris1987 »

Mark,

Belle (6) =Floris (1) Ida(2) bas(5) Djamilla (7) Nynke (8) Lola (11)
Emma/Mark=(0) Edy(3) Renate (4)
Nynke(1) =belle (6)
Floris(1)=Edy(9)
Nynke(1) = Renate (10)

Wie moet nog stemmen = Mark en Wouter


Heb de eerste stemmen op Emma toch erin gezet.
Hopelijk niets gemist.

Edit aangepast strike throughs

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 3: Een ware (burger)kwelling

Bericht door Wouter »

Hi,

Ik had gister een dag vol met andere dingen. O.a. een verjaardagsdiner koken :). Goed gelukt maar kostte wel wat tijd. Nadeel is dat ik weer heel wat heb terug te lezen. De jarige vond trouwens dat ik een lange post moest maken, maar degenen die mij hier vaker mee hebben gemaakt weten dat ik daar niet zo van ben. Maar ik zal een poging doen mijn gedachten op een rijtje te zetten.

Het eerste dat me opvalt is natuurlijk de vele stemmen nu op Belle. Dat maakt dat mijn stem al niet meer gaat uitmaken, hoewel ik natuurlijk om een hertelling kan vragen :).

Ik zie ook dat Mark terug is. Jammer Emma en welkom Mark. Ik zal niet meteen op hem stemmen, ook al omdat we Emma, net als van mij niet veel zagen en van Mark dus nog niet zoveel weten.

Ik vind de analyse met quotes val Lola Interessant, en dank daarvoor. En ik kan me erin vinden dat Belle verdacht is, op basis van die analyse. Niet van mezelf een verwijt dat ik vaker hoor, maar kennis bouw je nu eenmaal samen.

Twee dames waar ik al lang mee speel maar van wie ik in dit spel geen hoogte krijg zijn Edy en Renate. Met name Renate gaat vol in de ontkenning dat ze iets samen zouden doen. Ik had zelf die gedachte niet maar ik zou het er haast van gaan denken. Voor mij zijn ze daarom licht verdacht.

@Floris: is het een vergissing dat Nynke twee keer op je lijstje staat? Is het Freudiaans, of bewust? Ik weet niet wat je er mee zou willen bereiken, maar een ontoevallige vergissing is niet uitgesloten. Waar het hart vol van is tenslotte. En nu weet ik niet of ik mezelf serieus moet nemen. :D

En over mijn af/aanwezigheid, al dan niet in het wolvenhol. Als ik wolf ben - wat in de afgelopen spellen regelmatig is gebeurd - verdeel ik mijn aandacht redelijk over de fora volgens mij. In een spel met Ida hadden we op een bepaald moment een gevecht in het wolvenhol, waardoor ik daar misschien wel wat meer gepost heb dan anders. Maar dat slaat niet op dit spel. Nu post ik in het hol net zoveel als hier. Oh wacht :lol: Grapje.

Dus ja, wie te stemmen. Ik vind Belle ook verdacht en neig ernaar mee te stemmen. Edy en Renate noemde ik net licht verdacht. En Floris.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 3: Een ware (burger)kwelling

Bericht door Wouter »

Floris wordt uit de kolonie getrapt
Ho ho ho :xmas:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 3: Een ware (burger)kwelling

Bericht door Ida »

Hm het gaat nu wel hard met de stemmen op Belle. maar wel een paar verschuivingen tov van de stemming op Kayan.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 3: Een ware (burger)kwelling

Bericht door Ida »

Ik heb nog maar eens even teruggelezen of ik niet toch iets gemist heb maar deze 'verspreking' vind ik dan toch wel dooslaggevend om mijn stem op Belle te laten staan. De ene verspreking is de andere niet :-(
Belle wrote:
Ida Lijkt één van de aanstichters op de lynch van Kayan, wat haar dus zeker wel verdacht maakt. Daarnaast had ze in de eerste nacht op Edy gestemd, die ik eigenlijk wel vertrouw (zie mijn stukje over Edy).

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 3: Een ware (burger)kwelling

Bericht door Mark »

@floris

bedankt dat je een stemoverzicht voor me hebt geplaatst :)

Belle (6) =Floris (1) Ida(2) bas(5) Djamilla (7) Nynke (8) Lola (11)
Emma/Mark=(0) Edy(3) Renate (4)
Nynke(1) =belle (6)
Floris(2)=Edy(9) Wouter (11)
Nynke(1) = Renate (10)

nu maakt mijn stem dus helemaal niet uit wat ik doe.
ik ben letterlijk net thuis. en het gaat mij niet lukken om nu alles te lezen.

daarom stem ik nu gewoon op belle omdat mijn stem toch niet uit maakt.
ik wilde ook al vragen aan matthijs of ik anders niet hoefte te stemmen maar geen tijd voor gehad. door dat ik het gewoon niet weet.
morgen ben ik vrij ga dan alles lezen en laat dan mijn reacties weten op alles.

ik hoop dat iedereen het snapt.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 3: Een ware (burger)kwelling

Bericht door Mark »

Belle wordt uit de kolonie getrapt
Burger for life :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Spel 13 - Escaping Earth”