Dag 3: Een ware (burger)kwelling

De ruimte in, zonder aardse zorgen.
Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 3: Een ware (burger)kwelling

Bericht door Renate »

Ah, precies degene op wie ik nu mijn stem wilde gaan uitbrengen, Edy. En verdikkeme: posten we weer direct na elkaar.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 3: Een ware (burger)kwelling

Bericht door Renate »

Emma wordt uit de kolonie getrapt

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 3: Een ware (burger)kwelling

Bericht door Renate »

En jongens, als Edy en ik dingen in het hol zouden afspreken, zouden we allereerst afspreken om in dit forum niet direct na elkaar ongeveer hetzelfde te posten. Lijkt me.
Niet dat ik er overigens zeker van ben dat Edy niet in het hol zit hoor. Kan nog steeds.

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Dag 3: Een ware (burger)kwelling

Bericht door Matthijs »

"Hai! Hallo! Uhmmm ik wil even melden dat ik een verstekeling van jullie heb gevonden! Hopelijk hebben jullie hem niet al te gemeen behandeld, maar we willen wel graag ervoor iemand in de plek terug hebben!" Zo klinkt het bericht over de radio die plots aanspringt. Emma offert zich op om de switch te maken, en verlaat vrijwillig het kamp. 10 minuten later komt daar Mark weer aangelopen! Het lijkt bijna alsof hij en Emma van plek en houding zijn veranderd..
------------------------
Emma heeft mij laten weten dat ze zich wil laten vervangen en Mark had zich nog afzijdig gehouden in de hemel als mogelijke vervanging. Daarom zal vanaf nu Mark de rol van Emma overnemen!
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 3: Een ware (burger)kwelling

Bericht door Mark »

Hoi iedereen.

hierbij, nog even 1 ding. ben nog steeds boos dat jullie mij er uit hebben gestemd.
maar ik mag gelukkig terug komen en kan zeggen dat emma het goed gaat hebben met de andere :peace:

nu over het spel.
ik ga zo bijlezen.
als iemand voor mij een samenvatting kan doen want ik moet ook werkdingen doen.
ik ga kijken of ik een goede stem kan doen. want na al die burgers die er uit zijn. moeten we er eens een slechte uit halen.
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Emmiee
Cupido
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 sep 2019, 20:37

Re: Dag 3: Een ware (burger)kwelling

Bericht door Emmiee »

Hey mensen!

Sorry dat ik dit doe, maar ik was ontzettend vaak afwezig hier vanwege veel schoolprojecten die aan de gang zijn! Hierdoor heb ik het gevoel dat ik het spel een beetje het spel verpestte voor jullie, dus heb ik contact met Matthijs gehad en konden we gelukkig Mark in de plaats zetten. Ik voel mij schuldig dat ik dit doe, maar school is een prioriteit voor mij en het wordt nu in een keer nog drukker dan eerst voor de rest van de maand. :$ :shrug: :confusion:

Veel succes nog!!
Today me will live in the moment, unless it’s unpleasant, in which case me will eat a cookie.😋

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Dag 3: Een ware (burger)kwelling

Bericht door Belle »

Euhm, Djamila, ook als ik niet op Mark had gestemd, was hij gelynched. Behalve als ik op Edy had gestemd, dan hadden we gelijkspel, maar dan hadden we met de zondebok gezeten. Dus het qua stemmen niet eens mijn schuld dat hij dood is.
Wat ik daar ook wel opvallend aan vind, waarom ben ik in jouw ogen daar zo verdacht door, maar Lola niet, die bijna precies hetzelfde heeft gedaan, maar dan op dag twee? Kayan had al de meeste stemmen, behalve als Lola op Thijs zou stemmen om het gelijk te maken. Dus ging ze mee op Kayan. Hoezo is dat niet verdacht?
@ Belle
‘Renate heeft twee burgers eruit gestemd, wat dus nogal een slechte zaak is.’
Net als jij dus?
Daarnaast heb ik er maar één burger uitgehaald, wel ook op een ander gestemd, dat is waar, maar Thijs werd toen niet gelynched. En ik weet dat mijn stemgedrag enigszins verdacht is, maar dat is het van meer en ik moet mijn verdenkingen ergens op gaan baseren. En zij is niet de enige die ik verdenk vanwege die reden.

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 3: Een ware (burger)kwelling

Bericht door Renate »

Welkom Mark! Wel een beetje lullig dat ik net op Emma gestemd heb nu. Maar ja, om mijn stem nu ineens te wijzigen omdat jij terug bent, vind ik ook weer raar. Maar misschien heb jij wel een heel goede verdediging waardoor ik me bedenk. Het feit dat Emma niks inhoudelijks inbracht was in haar nadeel namelijk.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 3: Een ware (burger)kwelling

Bericht door Edy »

Welkom terug Mark!
Ja, ik ga het even aankijken of ik bij mijn stem blijf. Maar ja, dan moeten er ook wel anderen op Ida of Bas of Floris stemmen. Dat zijn mijn hoofdverdachten.

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Dag 3: Een ware (burger)kwelling

Bericht door Belle »

Welkom terug trouwens Mark!
En jammer Emma, maar school gaat idd voor.

Gesloten

Terug naar “Spel 13 - Escaping Earth”