Nacht 3: Blow the woman down!

De ruimte in, zonder aardse zorgen.
Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Nacht 3: Blow the woman down!

Bericht door Matthijs »

Hoewel de dag begon met een opluchting, verliep de dag niet zonder problemen. Er was in eerste instantie een rustige lunch maar daarna brak de hel los. Men begon elkaar te beschuldigen van het vermoorden van Mark en van het om zeep helpen van de kolonie. Er werden met bekers en voedsel gegooid naar elkaar richting het einde van de dag. Zonder een duidelijk leider, leek er niet veel orde te komen in de situatie. Aan het eind van de dag, kwam Lola naar voren om iedereen te sussen. "Jongens, jongens! Iedereen doe even rustig! Met deze chaos komen we er nooit uit! Het lijkt me duidelijk dat Kayan super sus is dus haar moeten we er sowieso uitwerken!" De rest werd langzaam stil door deze opmerking, behalve Kayan. "En wat is dit voor onzin! Ga je schamen Lola! Dit kan echt niet!" Uiteindelijk werd ze al tegensputterend door de menigte naar buiten geëscorteerd, waar ze nooit meer van terug zou komen. Hierna werd de tent van Kayan onderzocht op verdachte items. Maar helaas, was er net als bij Mark helemaal niets raars te vinden...
--------------------------------------------------------------------
Na een spannende dag, is uiteindelijk Kayan gekozen om te lynchen. Kayan was burger.
Afbeelding
Met deze droevige mededeling wordt het nu weer nacht. Net als in nacht 2, is de eerste deadline op morgen 22:00 voor de wolven en genezer en voor de rest op vrijdag 12:00.
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Nacht 3: Blow the woman down!

Bericht door Kayan »

:ninja:

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 3: Blow the woman down!

Bericht door Renate »

Oké, dit is echt heel erg vervelend en jammer en had ik ook niet verwacht, door de spectaculaire verspreking van Floris.
Sorry Kayan, echt heel vervelend dit!

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Nacht 3: Blow the woman down!

Bericht door Djamila »

Okee, ik ben echt op een super raar spoor gezet door Ida. Had een bepaalde rol voor haar in mijn hoofd. Miss had ik beter moeten weten.
Helemaal verkeerd ingeschat.

Bas is wat mij betreft weer op de radar.
En Ida. En Renate die maar wat meestemt.

Lola die de kers op de taart doet.

En ik ook :')

Bah bah bah. Wat een viezigheid.

Heeel erg sorry Kayan! Ik ga je proberen te wreken. (nee, dit is geen hint naar een rol...)

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 3: Blow the woman down!

Bericht door Ida »

Dit had ik niet verwacht , excuus Kayan
Maar ook jammer dat Kayan niet op mijn vragen antwoordde.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 3: Blow the woman down!

Bericht door Edy »

RIP Kayan,
Zo Ida, ben benieuwd hoe je jouw hetze gaat verklaren? Ik heb inmiddels diverse wolven op mijn netvlies staan.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 3: Blow the woman down!

Bericht door Ida »

Edy ik heb eigenlijk alleen vertrouwen in Bas , Thijs en Djamila . En aangezien Thijs en Bas de meeste stemmen hadden ... maar ik wantrouw nu duidelijk heel veel meer spelers.

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Nacht 3: Blow the woman down!

Bericht door Thijs »

Meine Guten. Weer zo'n bijzondere lynch. Weer iemand die echt op het laatste moment wordt geslachtofferd.

Als ik Kayan was zou ik Floris overigens de eerst komende 6 spellen er in ronde 1 uit willen hebben.
Is er inzage in welke rollen er in zitten? dan nog niet eens de aantallen ?

Zoals ik al reeds heb gezegd zit mijn zoektocht in de stemmen die gegeven worden. nu zowel op dag een als op dag 2.
ik ga ze eens bekijken en naast elkaar zetten. Tussen de Mark en Kayan stemmers moet toch een Bad Guy zitten en daar moet vervolgens wel een patroon in te ontdekken zijn.

En voor iedereen die de volgende dag weer gaat zeuren als ik vroeg stem... dat is vele malen beter dan dat laatste uurwerk van gisteren. Jullie zien wat daardoor gebeurd.
Voor nu mijn voorspelling : Ik denk dat er deze nacht twee mensen het leven laten
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Nacht 3: Blow the woman down!

Bericht door Ida »

Ik denk het ook Thijs🙁 ik hoop dat dingen die later kunnen nog even bewaard worden voor later, want verspilling voor niks is zonde.

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 3: Blow the woman down!

Bericht door Edy »

Ida, dat is een beetje schijnheilig van je. Je bent zelf diegene die op het laatste moment gaat ophitsen om stemmen te wijzigen en zo vroeg stem je zelf ook niet.
Ben het helemaal eens met Thijs dat dit late stemmen geen goede ontwikkeling is. Maar helaas wel een die ik nu al een paar keer gezien heb, ook in het vorige spel. Nauwelijks discussie van velen (behalve een aantal diehards waaronder helaas de nu afwezige Kayan en Hugo) en dan op het laatste moment een spurt. Het draagt niet bij aan de geloofwaardigheid van de discussie en het werkt de kwaadwillers (lees wolven of vampiers) alleen maar in de hand.
Ook lijkt het me wat ver gaan dat ik mijn sociale schema moet aanpassen om toch vooral op de avond/dag van de stemming aanwezig te zijn omdat ik anders de hele discussie mis. Leuk spelletje hoor, dit weerwolven, maar er zijn grenzen.

En ik zag het gewoon aankomen gisteravond en daar is Ida toch wel grotendeels schuldig aan. Wel een rare wolvenactie, dus ik weet nog steeds niet goed wat ik er van moet denken. Er zijn nog teveel spelers over lijkt me om zo een risico te nemen. Dus weet ik het niet. Maar Ida kan haar vertrouwen in drie mensen m.i. ook niet baseren op echte feiten, dus ik weet niet wat voor spelletje ze speelt.

Gesloten

Terug naar “Spel 13 - Escaping Earth”