Nacht 3: Blow the woman down!

De ruimte in, zonder aardse zorgen.
Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Nacht 3: Blow the woman down!

Bericht door Thijs »

Renate schreef:
13 nov 2020, 00:01
En wat is die strategie dan, Thijs?
Is die nog niet duidelijk :shocked:
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 3: Blow the woman down!

Bericht door Renate »

Als het is wat ik denk dat het is, dan zeg ik: denk heel goed na. Niets is wat het lijkt.

Gebruikersavatar
Belle
Dronkenlap
Berichten: 158
Lid geworden op: 21 apr 2020, 18:38

Re: Nacht 3: Blow the woman down!

Bericht door Belle »

Oké, ik leef ook weer.

Wat een drama was die stemming de vorige dag opeens, zeg. Rip Kayan. Werpt wel een nieuw licht op een aantal mensen, dat zijn dus Bas, Ida, Djamila, Renate en Lola. Ik ga hier later nog verder op in, maar ik widle even wat van me laten horen.

@Thijs en andere geïnteresseerden
Mijn stem was een klein beetje omdat hij op mij stemde, maar grotendeels omdat ik zijn redenen om op mij te stemmen vreemd vond. Bas en Lola hebben ook op mij gestemd op dag 1, maar hun stem vond ik lang niet zo raar als die van Thijs, omdat ze te volgen waren, ook al waren ze misschien wat zwak (vooral die van Bas). Terwijl die van Thijs in eerste instantie uit het niets kwam en ook op dag 2 vond ik zijn motivatie maar vaag en vaak niet kloppend. Dat is wat hem in mijn ogen verdacht maakt en waarom ik ook op hem gestemd heb.

@ Lola
Nu ik mijn post zo terug lees, is ie inderdaad wel wat vaag. Ik heb mezelf toen niet zo lekker verwoord. Het was inderdaad niet echt een theorie, maar een observatie. Maar omdat we zo weinig hadden, besloot ik twee van zulke observaties (ook Mark en Nynke met hun focus op de frequenties en nummers) to combineren en hier was Mark degene die in beide observaties voorkwam. Dus besloot ik om op hem te stemmen. Dat maakte Nynke niet onschendbaar, zoals jij beweert, maar net wat minder "verdacht" dan Mark. Maar dit was ik toen vergeten duidelijk te maken.

Ik hoop dat ik hier wat dingen mee heb kunnen ophelderen.

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Nacht 3: Blow the woman down!

Bericht door Thijs »

Renate schreef:
13 nov 2020, 09:57
Als het is wat ik denk dat het is, dan zeg ik: denk heel goed na. Niets is wat het lijkt.
Ja ja Renate, straks ga je nog zeggen dat er een mol in zit.
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Matthijs
Lijfwacht
Berichten: 622
Lid geworden op: 13 jul 2019, 23:09
Favoriete Weerwolfrol: Genezer

Re: Nacht 3: Blow the woman down!

Bericht door Matthijs »

Er komt weer licht door de ramen!
Let me be honest, I have no idea what I'm doing. - Ekko
Survived: 0/8 games

Gesloten

Terug naar “Spel 13 - Escaping Earth”