Dag 2: Een onderonsje

De ruimte in, zonder aardse zorgen.
Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Thijs »

Bas, ik vind het oprecht lastig en focus mij daarom op mijn stem van de eerste dag theorie. Ik vind dat een aantal mensen niet of nauwelijks meedoen. Dat maakt het nog lastiger. Neem bijvoorbeeld Floris. Ik vind ook dat er weinig met nieuwe theorieën komen en vooral tegenspreken bijvoorbeeld Emmie.

Ik reageer op iedereen die op mij stemt omdat ik ze nog een keer wil laten nadenken over hun stem. Wouter komt bijvoorbeeld redelijk uit het niets heeft me ook niet uitgedaagd om anders te gaan denken hetzelfde geld ook voor Emmie. Als ik oprecht vind dat iemand een foute conclusie trekt zal ik diegene proberen te overtuigen in plaats van er op te stemmen
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Djamila »

Bas schreef:
11 nov 2020, 21:42
Djamila schreef:
11 nov 2020, 21:40
Stemoverzicht:

Bas 3x → (Kayan (2), Djamila (3), Edy (4))
Thijs 3x → (Belle (5), Wouter (7), Emma (9)
Kayan 1x → (Bas (6))
Belle 1x → (Thijs (1))
Renate 1x → (Nynke (8))
Edy 1x → (Floris 11)

Nog te stemmen:
Ida, Renate

(correct me if I'm wrong)

@ Edy
Sure!

Edit: Renate toegevoegd aan nog te stemmen

En nu ziet Djamila, Lola over het hoofd (naast Renate blijkbaar). Maar mijn ene fout is dodelijk natuurlijk :lol:
Hèhè. Daarom zette ik erbij: Correct me if I'm wrong.
Ben het wel met je eens dat anderen zich buiten de stemming houden.

Ik ben ook opzich bereid te wisselen. Maar Thijs... Ik weet het niet. Vind hem niet verdachter dan dat ik jou vind. Ik kan me gewoon niet voorstellen (en ergens ook weer wel, heeft iemand de Hyves fora voor me?) dat hij dat zo zou doen.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Djamila »

Ida schreef:
11 nov 2020, 21:37
Tja Renate,
Ik zit niet in een stelletje , ik dacht dat jij en Edy dat waren met als Cupido Thijs 🤣 maar dat klopt dus niet.

Ik denk ook dat er tussen Edy en Emma mogelijk een wolf zit . Daarom snap ik niet dat Edy zo vol op Bas blijft, terwijl ze eigenlijk Emma verdenkt.

Emma en Wouter zijn het samen eens over Thijs, toeval of ?
Djamila ik heb die stemwisseling helemaal uitgeplozen en daar kun je geen speld tussen krijgen, daarom verdedig ik Bas , hij staat in een aparte post blz 4 of zo
Kan ik echt niet vinden. Bedoel je op dag 1 of deze dag? (het is laat, excuses)

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Floris1987 »

Ik zie de verspreking :@ Ik zeg tegen Djammila,Kayan. Djammila zegt dat ze graag van mij een post wilde horen, op het moment dat ik opsubmit drukte kwam dit te voorschijn en te snel gereageerd. stom foutje.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Bas »

Floris1987 schreef:
11 nov 2020, 21:34
Kayan, je was me 2 seconden voor. Ik ben al 25 minuten hier mee bezig ga nu dus even vanaf 21:00 bijlezen.
Kayan heeft sinds 19:13 niks meer gezegd, ik neem aan dat je het over Djamila had, die had gezegd dat ze niks van jou gehoord had.

@Thijs
Dat is fair, het probleem is dat ik bang ben dat het nu jij of ik wordt. En jou houding in je laatste posts maken me toch twijfelen aan je wolfsheid. Dus ik weet niet of dat nou het beste is voor de burgers..

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Bas »

Ida schreef:
11 nov 2020, 14:36
Ik heb even nagedacht waarom zou de stemwissel van Bas verdacht kunnen zijn.

1 Bas is wolf en stemt op (stel) burger Belle en wisselt vervolgens naar burger Mark. Dit heeft als wolf geen enkel nut. Het maakt niet uit welke burger eruit vliegt. Stel hij deed dit om Edy te beschermen, dan was dat ook nutteloos, want zoals Edy al heeft nageplozen, bleef zij op 2 stemmen staan.

2 Bas is wolf en stemt op (stel) wolf Belle en wisselt vervolgens naar burger Mark. Dit heeft als wolf geen nut, want waarom stemt Bas dan eerst op een mede wolf? het enige argument dat ik kan bedenken is om zichzelf later op de borst te slaan (kijk ik stemde op een wolf) zijn stemwissel was dan dus nutteloos.

Mjn conclusie: Bas is geen wolf. Het zegt niks over de rol van Belle.
@Djamila, dit was Ida's post

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Djamila »

Ida schreef:
11 nov 2020, 21:45
Floris1987 schreef:
11 nov 2020, 21:34
Kayan, je was me 2 seconden voor. Ik ben al 25 minuten hier mee bezig ga nu dus even vanaf 21:00 bijlezen.
verkeerde topic Floris?? :lol:
Huh???????? Inderdaad Floris?? Waar doel jij nu weer op?

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Djamila »

Bas schreef:
11 nov 2020, 21:48
Ida schreef:
11 nov 2020, 14:36
Ik heb even nagedacht waarom zou de stemwissel van Bas verdacht kunnen zijn.

1 Bas is wolf en stemt op (stel) burger Belle en wisselt vervolgens naar burger Mark. Dit heeft als wolf geen enkel nut. Het maakt niet uit welke burger eruit vliegt. Stel hij deed dit om Edy te beschermen, dan was dat ook nutteloos, want zoals Edy al heeft nageplozen, bleef zij op 2 stemmen staan.

2 Bas is wolf en stemt op (stel) wolf Belle en wisselt vervolgens naar burger Mark. Dit heeft als wolf geen nut, want waarom stemt Bas dan eerst op een mede wolf? het enige argument dat ik kan bedenken is om zichzelf later op de borst te slaan (kijk ik stemde op een wolf) zijn stemwissel was dan dus nutteloos.

Mjn conclusie: Bas is geen wolf. Het zegt niks over de rol van Belle.
@Djamila, dit was Ida's post
Aha. Makes sense.
Aaaaaaaaaah nu ben ik in de war

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Floris1987 »

Floris1987 schreef:
11 nov 2020, 21:48
Ik zie de verspreking :@ Ik zeg tegen Djammila,Kayan. Djammila zegt dat ze graag van mij een post wilde horen, op het moment dat ik opsubmit drukte kwam dit te voorschijn en te snel gereageerd. stom foutje.
Zoals ik hierboven al zei foutje. Te snel gelezen.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Ida »

Na deze fout van Floris lijkt het me duidelijk dat Kayan en Floris in het hol zitten.

Kayan stond bij mij al hoog, zeker omdat ze niet inhoudelijjk post, veel vragen stelt, geen antwoorden verwacht en de aftrap op Bas geeft en dan mij geen antwoord geeft.

Dus ik ga ws op Kayan stemmen.

Bas en Thijs lijken mij beide goed, dus we moeten nu wel even samenwerken, anders vliegt er een burger uit.

Gesloten

Terug naar “Spel 13 - Escaping Earth”