Dag 2: Een onderonsje

De ruimte in, zonder aardse zorgen.
Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Edy »

Nog heel even dan. Aspirientje moet nog inwerken.
@ Ida,
Ja, die verspreking van Bas is omdat hij met Emma praat in het hol (is mijn mening). Dat maakt Emma ook een wolf.
Dus ja Renate, ik zie iets wolfachtigs bij Emma :evil: :evil:

Oh, post van Djamila:
Djamila stemt als eerste op Bas maar wil vooral aangeven dat ik heel verdacht ben als Bas burger is. Hahahaha. Nou, dat wordt dan geheel wederzijds! :D

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Floris1987 »

Edy wordt uit de kolonie getrapt

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Ida »

Tja Renate,
Ik zit niet in een stelletje , ik dacht dat jij en Edy dat waren met als Cupido Thijs 🤣 maar dat klopt dus niet.

Ik denk ook dat er tussen Edy en Emma mogelijk een wolf zit . Daarom snap ik niet dat Edy zo vol op Bas blijft, terwijl ze eigenlijk Emma verdenkt.

Emma en Wouter zijn het samen eens over Thijs, toeval of ?
Djamila ik heb die stemwisseling helemaal uitgeplozen en daar kun je geen speld tussen krijgen, daarom verdedig ik Bas , hij staat in een aparte post blz 4 of zo

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Thijs »

Emmie ik heb nergens gezegd dat als Belle wolf is Bas het ook is. Het zou wel een optie kunnen zijn als acht ik de kans klein.
Je kiest de makkelijke weg voor een stem omdat ik mijn hoofd boven het maaiveld uitsteekt. Ik zou nadenken, als wolf wil.je toch niet zoveel risico lopen. Alles wat ik doe is zoals ik vanaf het begin aan geef bedoeld om Bad Guys te ontmaskeren, ik zorg ervoor dat mensen gaan handelen en nadenken. Daarnaast kom jij niet met een theorie om.mij te overtuigen van een andere kandidaat dat is een tegenvaller. Ik zou er nog eens over nadenken.
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Bas »

Ik wil even zeggen als ik eruit vlieg, dat ik niet zo zeer denk dat Edy slecht is. Nou hoeft dat natuurlijk niks te betekenen, ik zit met Edy vaker fout dan goed. Net zo als zij met mij vaker fout dan goed zit, zoals nu.

Verder zal ik mijn stem wisselen als ik daarmee mezelf kan redden, maar ik zal dit NIET doen als ik daarmee een eventuele zondebok riskeer. Ik heb liever dat ik eruit ga en er wat meer duidelijkheid is dan een eventuele zondebok. Maar liever een wolf natuurlijk.

Overigens Djamila, ik maak elk spel rare sprongen en wordt er elk spel om verdacht. Maar dat even terzijde.

Ik vind het trouwens even, zo niet meer opvallend dat mensen als Nynke en nu ook Floris zich volledig buiten de stemming houden. Het is natuurlijk goed dat je stemt op wie je het meest verdacht vindt. Maar zeggen "Bas is wel goed, maar ik ga geen moeite doen om hem proberen te redden." Is wel heel makkelijk een wit voetje scoren..

Overignes maakt Floris, WEER een naam verspreking. Misschien moeten we toch allemaal op hem stemmen en zitten hij en Kayan samen in een hol :shrug: :lol:

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Bas »

Thijs, wie vind jij naast Belle en mij nog meer verdacht?
Vind het trouwens ook wel heel opvallend dat je iedereen die op je stemt, meteen aanspreekt. Maar weet niet of dat iets positiefs of negatiefs is.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Djamila »

Stemoverzicht:

Bas 3x → (Kayan (2), Djamila (3), Edy (4))
Thijs 3x → (Belle (5), Wouter (7), Emma (9)
Kayan 1x → (Bas (6))
Belle 1x → (Thijs (1))
Renate 1x → (Nynke (8))
Edy 1x → (Floris 11)

Nog te stemmen:
Ida, Renate, Lola

(correct me if I'm wrong)

@ Edy
Sure!

Edit: Renate toegevoegd aan nog te stemmen
Edit 2: Lola toegevoegd aan nog te stemmen
Laatst gewijzigd door Djamila op 11 nov 2020, 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Bas
Bezweerder
Berichten: 417
Lid geworden op: 10 sep 2019, 20:43

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Bas »

Djamila schreef:
11 nov 2020, 21:40
Stemoverzicht:

Bas 3x → (Kayan (2), Djamila (3), Edy (4))
Thijs 3x → (Belle (5), Wouter (7), Emma (9)
Kayan 1x → (Bas (6))
Belle 1x → (Thijs (1))
Renate 1x → (Nynke (8))
Edy 1x → (Floris 11)

Nog te stemmen:
Ida, Renate

(correct me if I'm wrong)

@ Edy
Sure!

Edit: Renate toegevoegd aan nog te stemmen

En nu ziet Djamila, Lola over het hoofd (naast Renate blijkbaar). Maar mijn ene fout is dodelijk natuurlijk :lol:

Gebruikersavatar
Floris1987
Zieke
Berichten: 489
Lid geworden op: 04 jul 2019, 18:45

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Floris1987 »

bas. Help mij met de naam verspreking want ik heb een idee waar je het over hebt

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Ida »

Floris1987 schreef:
11 nov 2020, 21:34
Kayan, je was me 2 seconden voor. Ik ben al 25 minuten hier mee bezig ga nu dus even vanaf 21:00 bijlezen.
verkeerde topic Floris?? :lol:

Gesloten

Terug naar “Spel 13 - Escaping Earth”