Dag 2: Een onderonsje

De ruimte in, zonder aardse zorgen.
Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Thijs »

Ik ga ook niet wijzigen om mijn eigen leven te redden, dat zou hypocriet zijn. Ik volg een theorie heb een idee... Dan ga ik niet wisselen om mijn leven te redden.

Voor als ik dood ben ... Mocht Bella een wolf zijn let dan in ieder geval op Edy. Dan heeft ze doelbewust Edy vrijgestemd op dag 1.
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Ida »

Djamila: zeg het als er een hiaat in mijn Bas stemwissel ananyse zit?

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Ida »

Kayan wword uit de kolonie getrapt

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Djamila »

Floris1987 schreef:
11 nov 2020, 21:51
Floris1987 schreef:
11 nov 2020, 21:48
Ik zie de verspreking :@ Ik zeg tegen Djammila,Kayan. Djammila zegt dat ze graag van mij een post wilde horen, op het moment dat ik opsubmit drukte kwam dit te voorschijn en te snel gereageerd. stom foutje.
Zoals ik hierboven al zei foutje. Te snel gelezen.
Is niet je eerste foutje dit spel, Floris.
Je eerste was de reden dat ik op jou stemde

Overigens is Edy niet de enige met een soort 'tunnelvisie' op Bas. Ik vind het dus niet echt een goede post van jou icm met deze fouten

@ Ida
Zit er niet, daarom ben ik nu dus ook verward. Het klinkt heel logisch. En Bas doet dus wel vaker van deze dingen. Plus, ik heb een goed-ig gevoel bij jou (vind je analyses tot nu toe zoekend etc, zoals ik al eerder zei).

Daarnaast bevalt het me ook niet dat Edy ook zo snel op Bas stemde, aangezien ik haar al eerder als opvallend (triggerwarning) heb beschouwd. Als jullie een stelletje zijn, dan is dat voor nu ook niet bijster belangrijk.

En dán is er ook nog de oerwolf. Ugh.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Ida »

Djamila, hyves bestaat niet meer, maar Thijs speelde zo als hij goed was, een wolf werd overwegend een flop bij hem :angel:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Ida »

die oerwolf was evt nacht 2

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Renate »

Oké, ik moet stemmen. Ik aarzel nog steeds. Wat Djamilla zegt: als Bas er nu uit vliegt en hij zou géén wolf zijn, dan komt Edy bovenaan mijn verdachtenlijstje. En Emma gaat er dan juist helemaal van af.
Maar ik neig ook naar een stem op Nynke. Want ik vind het echt heel gek, zoals zij in nog geen drie uur haar mening over mij totaal herziet.
En Floris zit me ook dwars. Hij komt in elk geval niet over als een serieus zoekende burger.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Ida »

maar ja als het 3-3-3 word dan hebben we er nog niks aan.

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Ida »

renate zou je je nek durven uitsteken? Thijs en Bas zijn beide goed. als jij en Nynke op elkaar stemmen, dan leidt dat tot niks.of toch? Jij lacht als wolf en als burger is het een verloren stem.

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Thijs »

Ooh en ik wil nog even kwijt dat het zonde is dat de discussie in de laatste 2 uur wordt gevoerd. Als een aantal deelnemers de moeite nemen om iets eerder te posten is er veel meer ruimte voor discussie. En een completer beeld
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gesloten

Terug naar “Spel 13 - Escaping Earth”