Dag 2: Een onderonsje

De ruimte in, zonder aardse zorgen.
Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Kayan »

Oh Ida. Ben je een beetje verliefd? ;)

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Ida »

Nee, dat niet Kayan, ik heb geen enkel persoonlijk belang, maar wil slechts dat mijn groep wint :disco:

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Ida »

kayan wat vind je van mijn stem analyse over Bas dag 1 dan?

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Wouter »

Dat was weer even veel teruglezen ... Het is lastig conclusies te trekken, maar een paar dingen die me opvallen:

Thijs: ik begrijp er niets van, nog geen enkel argument gezien, klagen dat een lange post weg is. En meteen op Belle stemmen.
Belle: ook lastig, maar een stemwijziging is nu niet meteen een reden tot zware verdenking

En waarom zitten veel mensen nu opeens op Bas? Ik weet het niet, ik zie geen reden, er kan een opzetje zijn, maar wolven weten ook wel dat het juist niet handig is om dat te doen. Pff.

Laten we verder de twee dames met het zelfde levensritme niet vergeten. Edy en Renate zijn ervaren genoeg om verdenkingen van zich af te wenden.

Ik vind het meestal lastig om analyses van iedereen te geven. Zeker nu omdat we eigenlijk nog niet veel weten. Ik volg mijn intuitie daarom. Ik denk dat Thijs verwarring probeert te zaaien door zich juist wat onhandig op te stellen. Mijn stem gaat naar hem. Misschien kom ik voor 11 nog even online, maar ik wil zeker niet voor de tweede keer een stemming missen.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Wouter »

Thijs wordt uit de kolonie getrapt
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door NynkeB »

Nou, guess who is back!

Volgens mij is de situatie nu als volgt:
Stemmen op Bas door: Kayan, Djamila, Edy
Stemmen op Thijs door: Belle, Wouter
Stem op Belle door: Thijs
Stem op Kayan door: Bas

Dus, hoe ik dit zie:
Thijs en Belle stemmen op elkaar
Bas stemt op de persoon die als eerste op hem stemde (Kayan)
->Ik ben een beetje bang dat de stemmen vooral van burgers op burgers zijn... (die stemmen op degenen die op hen stemt.)
En ja, natuurlijk zitten er (hoop ik/waarschijnlijk) meer redenen achter om op die persoon te stemmen dan enkel het feit dat die persoon op jou stemt, maar toch.
->Waar al die stemmen op Bas toch vandaan blijven komen, ik vat hem echt niet helemaal

Maar goed, wie het dan is...? IEEEEE
Oke ik wil dit echt niet veel langer uitstellen, ik ga nog één keer wat dingen langs en dan stem ik.... 8-|

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Lola »

Ik leef nog, dames en heren! Ik was de afgelopen dagen met allerlei dingen bezig, en op de momenten dat dat niet zo was probeerde ik een beetje bij te slapen. Mijn bedoeling was om vanmiddag voor ik naar mijn moeder ging te posten, maar toen ik wakker werd was het al bijna etenstijd en moest ik echt gaan... oeps! (Ook door een vergadering heen geslapen, heel handig allemaal 😂)

Ik probeer nu tussen sociaal doen door fatsoenlijk bij te lezen en ondertussen een post op te zetten. Ik kan helaas niet garanderen dat die post voor de deadline af is, maar jullie horen zeker nog van me vanavond en uiteraard breng ik nog een stem uit!

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door Thijs »

Wouter, ik klaagde terecht dat een voor mij lange post weg is. Deze heb ik daarna in iets verkorte vorm wel getypt. En kun je ook lezen. Ik blijf erbij dat mijn argumentatie hout snijdt. Zeker op basis van stemgedrag en alternatieve mogelijkheden en inhoudelijke posts.

Het stelt mij dus enorm teleur dat daarom er een stem naar mij gaat. Ik heb je hoger zitten gezien het spel dat ik hier van je zie. Kijk dat je niet mee kan gaan in mijn argumentatie is prima. Maar mij beschuldigen van geen lange inhoudelijke post voor mijn stem op Belle vind ik onzin. Ik heb een reden en in mijn ogen een hele goede en tevens ook een subreden dat het er veel informatie op kan leveren hoe we stemgedrag moeten interpreteren.

Ik praat tenminste niemand na, en dat zie ik vele wel doen. Daarnaast denk ik dat als je het over inhoudelijke posts heb je jouw stem wel naar meerdere personen kan geven. Kortom ik zou je mening maar eens herzien.


@Belle
Wil je alsjeblieft met serieuze inhoudelijke posts komen kom op zeg. Ik stem op jou, dat is verdacht dus stem ik op Thijs. Pfff
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door NynkeB »

Dus...
Ik weet het niet meer, hahaha! (No jokes, ik ben even helemaal gek geworden) :confused:

Voor nu stem ik op Renate. Iets wat jullie naar mijn mening mogen zien als een proteststem tegenover alle Bas en Thijs stemmers!!
Ik kan Renate niet peilen. Ze gaf ons wel een lijstje, maar hierbij gaf ze aan dat alles ‘flinterdunne’ dingen zijn. Dat snap ik, er is ook weinig om je aan vast te klampen. Maar goed, met een deel van die dingen ben ik het niet eens (zoals je verdenking op Bas en Belle). Daarnaast stemde ze op Mark, iets wat in de context gezien ‘logischer’ is, maar het speelt zeker wel mee.
Goed, vandaag heb ik ook niets meer van haar gehoord(wat ik eigenlijk wel gehoopt had, nadat je zo duidelijk had gemaakt dat je er nog goed over ging nadenken... maar goed, je hebt nog 2,5 uur ;-) ), waardoor ik geen idee heb waar ze staat.
Dus lieve Renate, wellicht wissel ik mijn stem nog wanneer je een post geplaatst hebt; maar voor nu is dit mijn keuze.

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 2: Een onderonsje

Bericht door NynkeB »

Renate wordt uit de kolonie getrapt.

Gesloten

Terug naar “Spel 13 - Escaping Earth”