Nacht 2: Silent night

De ruimte in, zonder aardse zorgen.
Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Nacht 2: Silent night

Bericht door NynkeB »

NEEEE MARK! MIJN MEDE (complot :lol: )THEORIE DENKER!! R.I.P….

@Floris, ik heb wel een beetje moeten huilen over het feit dat jij 'Nynke' met 'ie' hebt gespeld (Belle, ik voel je helemaal hierin, ook jij was weer eens de pineut 8-| ), maar ik zie het door de vingers ;-)

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Nacht 2: Silent night

Bericht door Renate »

O, RIP Mark en sorry voor mijn stem. Ik had ook niet verwacht dat er daarna nog zoveel stemmen op jou zouden komen. Ik vond je ook helemaal niet zo verdacht maar ik moest toch wat.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Nacht 2: Silent night

Bericht door Kayan »

Ik zou het niet dom noemen... eerder een provocerende opmerking ;).

Je reageert zelf wel behoorlijk 'heftig' voor iemand die een ander beschuldigd van heftigheid.

Je mag vinden wat je wil over mijn opmerkingen jegens Mark. Maar het was allerminst enkel om aan te geven dat de hele discussie over frequenties (in mijn opinie) geen nut hadden. Evenals de theorie van Nynke. Het strooide alleen maar zand in andermans ogen en daar is nu dankbaar gebruik van gemaakt.

En wat betreft je beschuldiging jegens Belle. Leuk en aardig, maar zij was niet de enige die erop door bleef hameren. Dus waarom dan toch Belle, van alle mensen die daarover doorgingen..

Overigens. Nogmaals. Ik verdedig Belle hier niet. In dit geval is ze gewoon lijdend voorwerp 😂. Voor mijn part is ze net zo slecht en is het allemaal complot met anderen. Idk. Zover ben ik nog niet. Maar ik vind de framing wel fascinerend.

@Renate dat je niet dacht dat Mark daarna nog wat stemmen zou krijgen.. dat voelt toch wel een beetje onnozel aan 🤔. En oja! Gefeliciteerd met Con ;)

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Nacht 2: Silent night

Bericht door Wouter »

Oh shit, deadline gemist! Wat dom. RIP Mark.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Lola
Burgemeester
Berichten: 695
Lid geworden op: 19 jun 2019, 22:26

Re: Nacht 2: Silent night

Bericht door Lola »

Kayan schreef:
08 nov 2020, 00:27
Je reageert zelf wel behoorlijk 'heftig' voor iemand die een ander beschuldigd van heftigheid.
Ik heb mijn post teruggelezen, omdat ik dacht, 'zou goed kunnen, ik was kapot gisterenavond dus geen idee', maar ik vind hem helemaal niet heftig? Daarbij weet jij heus wel dat ik niks op heftigheid in het algemeen tegen heb, ik had het overduidelijk over de proportie van de heftigheid in relatie tot de in mijn ogen compleet neutrale vraag van Mark.

Kayan schreef:
08 nov 2020, 00:27
En wat betreft je beschuldiging jegens Belle. Leuk en aardig, maar zij was niet de enige die erop door bleef hameren. Dus waarom dan toch Belle, van alle mensen die daarover doorgingen..
Lola schreef:
07 nov 2020, 22:53
Ik vind dat meerdere mensen er iets te dankbaar mee zijn gaan lopen en dat vind ik soms ook raar, maar de manier waarop Belle het doet vind ik het verdachtst.
Ik noem dit letterlijk zelf. Kun je zeg maar ophouden met moedwillig mijn posts verkeerd/niet goed lezen? Hartelijk bedankt.

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Nacht 2: Silent night

Bericht door Kayan »

Lola, dat is dus mijn vraag. Waarom is het anders dan anderen? Wat is er zo verdacht aan? Want hoe je het nu hebt gesteld is het natuurlijk retevaag.

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Nacht 2: Silent night

Bericht door Thijs »

De stem van Belle is toch wel doorslaggevend en het helpt niet dat Mark dan burger is... Belle ik had toch het idee dat je wel zou weten wie het beest zou zijn. of ben je er misschien toch zelf een...
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Nacht 2: Silent night

Bericht door Thijs »

En Kayan ik ben oprecht heel blij met het in beeld brengen van de stemmen en stemgedrag. Dank daarvoor
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gebruikersavatar
Edy
Tovenares
Berichten: 946
Lid geworden op: 04 jul 2019, 21:13

Re: Nacht 2: Silent night

Bericht door Edy »

Hallo mensen,

Nog even de tijd voordat ik aan de wandel moet.

Re Ida:
n wel hierom:
Ze verwijst ivm haar mening over liefde van Thijs naar Renate, ze durft niet als tweede op Mark te stemmen en ik vond haar argument om op Nynke te stemmen gezocht.
Ik vind dit allemaal niet passen in hoe Edy normaal als burger speelt.
Ten eerste verwijs ik helemaal niet naar Renate. Ik zeg, nadat ik mijn post heb getypt, maar hem niet kan plaatsen (omdat Renate al net eerder gepost heeft), dat Renate min of meer hetzelfde zegt. Bovendien zie ik even niet wat daar verdacht aan is.
En dat ik niet zou durven op iemand te stemmen vind ik wel een hele vreemde uitspraak. Ik geloof nou niet dat ik bekend sta als 'bang ergens voor'. En ik zeg heel duideijk dat ik niet WIL stemmen op Mark op dit moment, hoewel ik overigens zijn pushen van de frequentie theorie wel wat verdacht vond.
Mijn stemmen op Nynke heb ik niet helemaal goed verwoord. Overigens als eerste zeg ik zelf al dat het niet heel overtuigend is en Nynke had verder nog geen stemmen. maar een voorbeeld:
Even voor tussendoor- een vrij gekke theorie, maar toch...!
I mean, wat er nu volgt is vríj ondoorzichtig! Het feit dat Hugo de fluitspeler was, en daarmee min of meer een bg is voor de burgers + op nummer 13 (onlosmakelijk een ongeluksgetal) stond; maakte iets bij me los. Als we ff googelen naar wat alle ongeluksgetallen zijn, komen we (rekening houdend met dat we met 15 zijn) op: 4, 9, 13 en 14 (dit is wel enkel op basis van Wikipedia, dus… hm haha
Mark begint over het nummer 13 en Nynke 'haakt' hierop in. Op zich niet heel vreemd, maar haar manier van posten doet dat vaak. En misschien is het gewoon de manier waarop ze speelt, maar er overkwam mij het gevoel dat ze een hoop woorden gebruikte om niet veel te zeggen of te herhalen wat anderen zeiden.
Waarom dit anders zou zijn Ida van hoe ik 'normaal' speel"? Sowieso vind ik dat van die dooddoeners. Niemand speelt altijd hetzelfde of heeft altijd evenveel tijd of inspiratie. Ik vind het niet onmiddellijk verdacht, maar wel op zijn minst wat zwakke argumenten.

Bas is weer Bas die ik door wat opmerkingen van hem weer makkelijk in mijn verdachtenbankje kan zetten. Zoals dit:
Hugo zat er het vorige speel lang in, dus komt de logische conclusie uit bij, sociale wolven. Dit is iets wat verder weinig zegt, want iedereen hier is in nacht een een sociale wolf. En Hugo is in het algemeen een sterke speler die ik als wolf ook liever kwijt dan rijk zou zijn.
Hugo zat er vorige spel helemaal niet zo lang in. Hij was volgens mij de eerste of tweede vampier die eruit ging. Dus erg sociaal was het niet perse. Wat wel opvalt is dat veel 'sociale' mensen Hugo er juist niet vroeg uit zouden halen, omdat Hugo altijd een leuke bijdrage levert aan het spel.
Bas daarentegen geeft ruiterlijk toe dat hij Hugo daardoor juist gevaarlijk vindt en hem er snel uit wil hebben.

Verder zegt hij dit:
Bas
Voor de burgers is het stelletje momenteel totaal niet belangrijk, en zoeken naar een stelletje geeft de wolven een groter voordeel dan de burgers.

@Thijs
Hoe bedoelde jij jou nachtelijke post nou precies? Was het bedoeld om te provoceren? En zo ja, Waarom? De enige die je er echt mee provoceert zijn Cupido en een eventueel stelletje. Beide zijn niet per definitie slecht.
Eerst zeggen dat het stelletje voor de burgers niet belangrijk is op dit moment en dan vervolgens Thijs vragen hoe het zit?

Maar ja, ik heb het echt zo vaak verkeerd gehad met Bas, dat ik nog heel voorzichtig blijf met hem beschuldigen. Maar het zou fijn zijn Bas als je dit een beetje op kan helderen voor mij.

Gebruikersavatar
Djamila
Bezweerder
Berichten: 424
Lid geworden op: 24 nov 2019, 14:11

Re: Nacht 2: Silent night

Bericht door Djamila »

RIP Mark
Intense stemming. Zeker een goed idee om de Mark-stemmers onder de loep te nemen. Vooral Edy vind ik anders meedoen dan anders. Ida was dit ook al opgevallen.
Ook Belle’s stem vind ik meh.

Wat Ida zegt over het last-minute gebeuren als een voordeel voor de wolfjes, mee eens

@ Floris
Okee, maar vind je stem alsnog niet erg sterk

Renate’s reactie komt redelijk nonchalant op me over. Maar ik heb wel vaker dat ik kriebeligheid voel bij haar, volledig onterecht :-P

Fittie tussen Kayan en Lola… hmmhm

@ Wouter
Op wie had jij gestemd?

Morgen kom ik wellicht met een uitgebreidere post.

Gesloten

Terug naar “Spel 13 - Escaping Earth”