Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

De ruimte in, zonder aardse zorgen.
Gebruikersavatar
Mark
Tovenares
Berichten: 912
Lid geworden op: 19 jun 2019, 23:16

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Mark »

ik ga even thijs helpen.

Hij had werkelijk 6x het zelfde tekst gepost achter elkaar :lol: :lol: :lol: :lol:

Dus jullie kunnen nog steeds het bericht lezen maar 1 keer
Burger for life :mrgreen:

Gebruikersavatar
Kayan
Lijfwacht
Berichten: 689
Lid geworden op: 30 apr 2020, 09:32
Favoriete Weerwolfrol: Dorpsgek

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Kayan »

Mark schreef:
06 nov 2020, 01:46
ik ga even thijs helpen.

Hij had werkelijk 6x het zelfde tekst gepost achter elkaar :lol: :lol: :lol: :lol:

Dus jullie kunnen nog steeds het bericht lezen maar 1 keer
Huh? Waar dan?

Rip Hugo! Ik heb nog niks spannends te melden eigenlijk. Te veel bezig met verkiezingen en (vrijwilligers)werk. Morgenavond ga ik tijd voor jullie maken!

Gebruikersavatar
NynkeB
Dronkenlap
Berichten: 163
Lid geworden op: 05 mei 2020, 09:36
Favoriete Weerwolfrol: Heks

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door NynkeB »

RIP Hugo!
Doordat we tot nog toe zo weinig info hebben, surprise surprise (dag 1 blijft altijd killing); kan ik er niet omheen de opmerkingen van Lola met betrekking tot die videocall wel heel interessant te vinden... :chinrub:
Well, we zullen zien hoe het loopt! Ik ben vandaag vrij druk, maar laat op de avond en morgen is al mijn tijd voor jullie ;-)

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Wouter »

Ach Neee, Hugo :sad:. Maar inderdaad kan de fluitspeler ons ook ellende bezorgen, dus slecht is het ook niet. En verder is het een eerste dag, met zoals altijd veel te weinig informatie.

Lola zegt dat het een van de "jongeren" moet zijn geweest. Nu voelen Edy, Renate, Ida en ik onszelf ook nog jong hoor 😉. Het zou kunnen maar het bewijs is net zo dun als de marge van Trump in Georgia op het moment dat ik dit schrijf. En Thijs ... is dit een verschrijving? Of gewoon om te stangen. Geen idee.
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Emmiee
Cupido
Berichten: 73
Lid geworden op: 12 sep 2019, 20:37

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Emmiee »

Rest in peace Hugo! Al missen we inderdaad de fluitspeler niet!!

Verder heb ik nog niet zoveel te zeggen. Jammer dat Thijs zo risky gesproken heeft, tenzij het de bedoeling is?? ik hou alle opties open!
Lola schreef:
06 nov 2020, 01:24
RIP Hugo, maar de fluitspeler zullen we inderdaad niet echt missen.

Hugo zei laatst zelf in een videocall dat hij er nooit als eerste uit was gegaan en dat dat onderhand op zich wel eens mocht gebeuren. Ik weet niet meer precies wie daar verder nog bij waren, maar het maakt het voor mij wel iets waarschijnlijker dat er een van de 'jongeren' woonachtig is in het wolvenhol. Dan doel ik op: ikzelf, Mark, Kayan en Emma (of Matthijs en het is zwarte dood 🤪). Maar anderen kunnen natuurlijk ook zelf tot deze conclusie zijn gekomen, of hem om een geheel andere reden hebben koud gemaakt.
Lmao ik herinner me hier echt helemaal niks van. Ik ben helemaal niet zo vaak in de gesprekken van de jongeren. Ik hou nog wel evenveel van je hoor Lola (#geenstelletje).
Today me will live in the moment, unless it’s unpleasant, in which case me will eat a cookie.😋

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Renate »

Kayan schreef:
06 nov 2020, 02:02
Mark schreef:
06 nov 2020, 01:46
ik ga even thijs helpen.

Hij had werkelijk 6x het zelfde tekst gepost achter elkaar :lol: :lol: :lol: :lol:

Dus jullie kunnen nog steeds het bericht lezen maar 1 keer
Huh? Waar dan?

Rip Hugo! Ik heb nog niks spannends te melden eigenlijk. Te veel bezig met verkiezingen en (vrijwilligers)werk. Morgenavond ga ik tijd voor jullie maken!
Kayan, die post van Thijs was nog tijdens de nacht.
Welke verkiezingen?

Gebruikersavatar
Renate
Lieveling
Berichten: 780
Lid geworden op: 01 jul 2019, 21:58

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Renate »

Naar aanleiding van Lola‘s opmerking: Het lijkt me dan heel aannemelijk dat Lola, Kayan, Mark of Emma in het wolvenhol zit. Dat Lola daar nu mee komt pleit haar zeker niet vrij. Maar ja, er zitten ook nog een paar anderen in het hol. Heeft iemand enig idee hoeveel wolven er kunnen zijn?

Ida
Weerwolf
Berichten: 597
Lid geworden op: 13 jul 2019, 22:44

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Ida »

Rip Hugo, maar met jou rol is het een genoegen.

Hugo heeft er in het voorlaatste potje redelijk lang ingezeten en dat samen met het verhaal van Lola, zou dus een reden voor zijn dood kunnen zijn. Daarbij vind ik het een pré voor Lola om dat hier te vertellen. Blijven er 3 over, waarvan Emma zich verdedigd en Kayan niet. Dus tussen die 3 zou best een wolf kunnen zitten, maar die verhouding geld ook voor alle andere spelers. Het kan alleen een extra argument zijn voor later in het spel.

Grappig , ik had de post van Thijs gelezen en dacht dat hij verliefd was op het potje weerwolven.., want als geliefde zou het een tè domme opmerking zijn. Maar dan was het nog raar om zo’n opmerking aks eerste post te maken, er was nog niets ‘leuks om verliefd op te worden’ gebeurd.

Gebruikersavatar
Wouter
Lijfwacht
Berichten: 610
Lid geworden op: 18 jul 2019, 14:42
Locatie: Utrecht
Favoriete Weerwolfrol: the thing

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Wouter »

Ondertussen is Georgia geflipt, weet niet wat dat zegt over de hypothese van Lola :D
Ho ho ho :xmas:

Gebruikersavatar
Thijs
Auraziener
Berichten: 206
Lid geworden op: 27 okt 2020, 15:28
Favoriete Weerwolfrol: Ziener

Re: Dag 1: Op een onbewoond ̷e̷i̷l̷a̷n̷d̷ planeetje

Bericht door Thijs »

Het is vooral interessant om te zien hoe hard mensen gelijk gaan zitten op mijn post die naast enige literaire waarde ook een provocerende heeft. De vraag is wie gebruikt hem om theorieën te bedenken om misschien zelfs al een discussie over mogelijke schuldigen aan te wijzen.
Het stelletje is in deze fase van het spel toch vooral een bedreiging voor de wolven. Pas later voor de burgers. Kortom de overbehaarden binnen dit spel Willem graag weten of er geen intrigant binnen de roedel leeft.

Dat is waar ik me op focus. Ik voorspel alvast dat de Renate en Edy geen reguliere burgers zijn...
Poedels zijn ook maar homofiele mini lama's

Gesloten

Terug naar “Spel 13 - Escaping Earth”